Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 497
Hei! Det har begynt å komme en merkelig pipe/hylelyd i fra batteriladere/transformatoren til laptopen min. Når dette inntreffer, slutten den å lade. Tar jeg den ut og så inn igjen, gir hylingen seg, og den fungerer igjen.. Noen som vet hva dette kan være? Kan det være noe farlig, med tanke på fks at den begynner å brenne o.l.?

Ser at det var en del skrivefeil, er så trøtt. Måtte si det før noen kom og klaget på det:P
Har vert eindel slike problem med skulepc-ladarane på skulen vår. Var som oftast grunna slittasje på ledningen. Eg "cracka" min opp og korta litt ned på ledninga og lodda på igjen, funka fint etterpå, men trur kanskje forsikringa ryker då.
Er det en høy pipelyd? Min gir fra seg en svak pipelyd når den ikke lader og ikke er i maskinen. Har vert sånn i to år. Virker enda
Trådstarter
Ikke spesielt.. En gang var den litt høy, men de andre gangene har den vært litt lav..
det er at enten inputten i adapteren din, eller tuppen på ledningen din er litt skadet... hvis du er heldig nok, får du strømmen i huset til å kollapse :P spørs åssn strømmene r kobla til... ser ikke no hensikt at det skal brenne? Det er isolert med gummi/plast