Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 973
Jeg satt i går og snakket med to kamerater i en og samme samtale på msn. Også begynte de å kødde seg med å legge til flere folk. Jeg bare gikk ut av samtalen fordi alle sånne samtaler ender i piss uansett. Men så ble jeg lagt til og lagt til hver gang jeg krysset vinduet. Dette var forsovet greit.

Etterpå fikk jeg en forespørsel om at noen hadde lagt til meg i kontaktlisten sin. Dette var en jente og hun begynte å sende bilder av seg selv, og det var ikke spart på å ikke vise hud. Til slutt sendte hun en video (av innhold jeg ikke sier her), som jeg tok imot. Fordi dette kunne ikke være sant, og jeg ville se hvor dette kunne gå. Etter en stund slo hun på webkamera og der satt en jente med buksa nede og hadde en stund med seg selv. Jeg skjønte ikke en dritt, det var gått 10 sekunder, jeg hadde planlagt å krysse vinduet.

Midt i alle samtalevinduene og oppgavene jeg holdt på med forsvant rommet der den halvnakne jenta satt, og det dukket opp en fyr som onanerte. Og jeg tenkte; Hva i alle dager skjer nå? Han var på der i et minutt eller noe, og så skiftet det til en ny jente. Og her begynte skiftinga og gå fort. Men en ting jeg la merke til var at det var en fyr, som satt med en PC, han dukket opp oftere enn alle andre, og på en vinkel hadde han en grønn skjerm bak seg. Så jeg lurer på, hva dette kan være? Kan det være at han fyren har funnet et av de "såkalte" programmene som finner MSN kameraene til folk?

Håper noen har hatt samme sprøe "opplevelse", PM meg om du vil vite adressa...
King of the world
PolkagrisLaila's Avatar
nææ, han hadde sikkert flere filmer liggende..
Det du var nok forksjellige klipp.
Det finnes vel programmer som spiller av videoklipp, istedefor å vise "ekte" cam.
Er det ikke noe sånt du opplevde?
Program som SplitCam kan spille av videofiler og bildefiler som webcam-stream i program som f.eks msn.
Det er sikkert noe slikt du har blitt utsatt for
Krisku's Avatar
Trådstarter
Det må være noe sånt som dere skriver. Ble ivertfall skikkelig overraska, og kjente meg dårlig..
jaG
Produktutvikler
Har selv et slikt program liggende et sted. Fake Webcam heter det. Det var nok mest sansynelig et program àla det han brukte.
Haha sleipt da, du ser dama og blir drit horny og jerker off, så rett før det er gjort så kommer det en gubbe som runker opp hahaha...
Jeg lo meg skakk ihjel når jeg leste dette


Men det er for mange gamle griser og andre mennesker som ikke tør å vise seg selv på cam og bruker heller filmer og video av andre personer. Om de var mindreårige eller om du er mindreårig, så kan du jo anmelde ham.