Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  82 8276
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Førstkommende Fredag (06.06.08) klokken 19.00 - oppmøte ved den blå steinen.

Ta med pølser eller hva dere nå vil grille. Vi bør ha oss noen engangsgriller, men det ordner vi alltids.

Vi stikker opp i Nygårdsparken for å spiser pølser og drikke rødbrus. Påkledning er valgfritt, men det er et minumumskrav om at 15% av kroppen må være blottlagt.

Meld fra om interesse!

Jeg og Gusto blir ihvertfall med.
Oi oi, sounds good..! Interessen er stor mein furer!
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Jeg har tidligere meldt min interesse, men det ser ut til at det kræsjer litt for min del. Håper vi får til flere treff i løpet av sommeren yeah? :-)
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Sitat av Tias
Jeg har tidligere meldt min interesse, men det ser ut til at det kræsjer litt for min del. Håper vi får til flere treff i løpet av sommeren yeah? :-)
Vis hele sitatet...
Du skal ikke se bort i fra det
Er på jobb frem til 7, og så tar det jo litt tid å dra ut og dusje osv. Blir vel ikke noe på meg denne gangen heller dessverre
Sommertreff hadde vært digg..
men Nygårdsparken e jo mer eller mindre Narko village? Ikke at eg har noe imot det men.. bare sier, vist en 8åring blir kidnappet, voldtatt gentatte ganger og så dumpet i en elv så er vel det litt kjipt?..
I'm just saying..
Sitat av Patrick bateman
Sommertreff hadde vært digg..
men Nygårdsparken e jo mer eller mindre Narko village? Ikke at eg har noe imot det men.. bare sier, vist en 8åring blir kidnappet, voldtatt gentatte ganger og så dumpet i en elv så er vel det litt kjipt?..
I'm just saying..
Vis hele sitatet...
Så er det ikke så mange 8åringer som henger på freakforum som faktisk ville ha møtt opp til et freakforum treff i Nygårdsparken fredags kveld.

Men derimot 16-17 åringer som blir frista til å ta seg et skudd når dem ser den herlige ruser Nygårdsparken daglige brukere får, det er dem vi bør bekymre oss for.
Dette høres spennende ut kan være jeg kommer.
Er det noe spesiell aldersgrense? nærmer meg 17 år
Skulle ha gått men skal på blåtur
Betaler noen Tur/Retur bilett på bussen mellom Ålesund og Bergen, så er jeg der
Skal prøve på å komme, men var veldig kort varsel så kan ikke si noe sikkert.
Sitat av Patrick bateman
Sommertreff hadde vært digg..
men Nygårdsparken e jo mer eller mindre Narko village? Ikke at eg har noe imot det men.. bare sier, vist en 8åring blir kidnappet, voldtatt gentatte ganger og så dumpet i en elv så er vel det litt kjipt?..
I'm just saying..
Vis hele sitatet...
Parken er stor nok for alle, og sprøytebrukerne holder seg stortsett på et sted : rett ved vannkranen, helt på toppen. Kommer om nav og økonomi smelter sammen som yin og yang. Det bør de
Very Important Pyrotechnician
Brainiac's Avatar
Er det ikke forbudt å grille i Bergen nå da?

http://www.ba.no/nyheter/article3582787.ece
..men drit i det
Sist endret av Brainiac; 4. juni 2008 kl. 14:52.
Sitat av nso
Påkledning er valgfritt, men det er et minumumskrav om at 15% av kroppen må være blottlagt.
Vis hele sitatet...
På tide å hente frem fotballsokkene mine. Yiha.
Ministry of Love
sptz's Avatar
Jeg er som nevnt med
Hvor gamle er folka som skal grille?
Ministry of Love
sptz's Avatar
Realist1 det ser ut på profilene som om folk er født mellom 1907 og 1991. Tipper likevel mellom 16-26 ikke er så dumt tippet.
Kan vi ta med en fotball og spille ?
Det blir altfor kort varsel..

Vi får vel heller ta en lenger ut på sommeren?
Lite lurt å ta med fotball om jeg skulle bestemme meg for å være med. Da blir det nemlig feige lag uansett, i og med at jeg er såpass god.

Sitat av OoM
Det blir altfor kort varsel..

Vi får vel heller ta en lenger ut på sommeren?
Vis hele sitatet...

Det ser for meg ut som om det blir grillings uansett, og at nso simpelthen inviterer de som kan til å være med.
Sitat av OoM
Det blir altfor kort varsel..

Vi får vel heller ta en lenger ut på sommeren?
Vis hele sitatet...
Det blir jo flere grillinger om du ikke kan komme betyr det ikke at vi ikke kan
huff... har lyst til å komme men blir langt å reise fra mo i rana til bergen.
Men skal ikke se bort i fra at jeg kan komme på et slikt treff en gang...
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Sitat av Brainiac
Er det ikke forbudt å grille i Bergen nå da?

http://www.ba.no/nyheter/article3582787.ece
..men drit i det
Vis hele sitatet...
Nja, det setter en strek i regningen. Brannvesenet må man jo nesten respektere.

Hovedspørsmålet her er vel egentlig hva definisjonen på "skog og mark" er.

Sitat av Nike
Kan vi ta med en fotball og spille ?
Vis hele sitatet...
Tror du har misforstått litt av greien med Freakforum.nu
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Jeg er med jeg, og Veon også (nesten garantert).
Angående grilleforbudet så jeg flere som grillet flere plasser i Bergen i dag. Samtidig har jeg ikke fått med meg at det er noe grillforbud, utenom de lappene som er hengt opp. Dermed skal det være fullt mulig å si "Oops, det visste ikke vi".

Jeg tør dog påstå at Nygårdsparken inngår i "skog og mark".
Ikke hvis vi griller på grusen

Jeg er forøvrig med, kan ta med noe nam til grillen og litt mannebrus.
Faen, fredag den dagen er det jo Coop treff med valgfri gratis middag. Men som mange av dere sier blir det sikkert flere treff i sommeren som kommer. Storsatser paa dem
Alle tar med 1.5l med vann, og sprer det rundt der dere skal grille. problem solved!
Jeg tar med meg pc <3
Sitat av Realist1
Lite lurt å ta med fotball om jeg skulle bestemme meg for å være med. Da blir det nemlig feige lag uansett, i og med at jeg er såpass god.




Det ser for meg ut som om det blir grillings uansett, og at nso simpelthen inviterer de som kan til å være med.
Vis hele sitatet...

Om du leser posten min skikkelig, så ser du nok ganske fort at jeg mener at vi kan ta en til litt lenger utpå sommeren.
Sitat av OoM
Om du leser posten min skikkelig, så ser du nok ganske fort at jeg mener at vi kan ta en til litt lenger utpå sommeren.
Vis hele sitatet...
For å være helt ærlig, så synes jeg fremdeles at "Det blir altfor kort varsel.. Vi får vel heller ta en lenger ut på sommeren?" høres ut som om du mener at vi heller skal ta en lenger ut på sommeren. Men, men. Det blir sikkert flere utpå sommeren òg.

Og KPen jeg feilaktig gav deg da jeg skulle klikke "Quote" kan du selvsagt ta med en klype salt. :-)
Sitat av Realist1
For å være helt ærlig, så synes jeg fremdeles at "Det blir altfor kort varsel.. Vi får vel heller ta en lenger ut på sommeren?" høres ut som om du mener at vi heller skal ta en lenger ut på sommeren. Men, men. Det blir sikkert flere utpå sommeren òg.

Og KPen jeg feilaktig gav deg da jeg skulle klikke "Quote" kan du selvsagt ta med en klype salt. :-)
Vis hele sitatet...
Jo, jeg begynte å lure litt på hvorfor du hadde gitt meg kp..

Ihvertfall, jeg tar selvkritikk for at innlegget mit kanskje var litt feil formulert,
men jeg menter ihvertfall ikke at dere ikke skulle dra fordi jeg ikke kunne.

La oss ikke dra tråden mer off topic!
Nei, for det er lettere å ta med en. Hva skal du med to?
Patrick tar med Laptop, eg tar med meg mobil så kobler vi opp på nettet og skriver poster på nFF ;; Genius?
Så jeg kan freake ut max, vel. Hva trodde du?
Sitat av Realist1
Så jeg kan freake ut max, vel. Hva trodde du?
Vis hele sitatet...
At du bare sa det for å få KP. Ser ut som jeg var bedre på det en deg

Sorry for OT. Now, back on track.
Sist endret av Insanity; 4. juni 2008 kl. 23:41.
Ser ut som meg og Nike ikke kan komme. Nike har desverre greid og melde oss på pokerturnering Og betalt for oss..
Jeg har faktisk bare mer og mer lyst. Spørs om jeg er våken, da. Døgnrytmen min er kinda fuckd.
Sitat av Nike
Patrick tar med Laptop, eg tar med meg mobil så kobler vi opp på nettet og skriver poster på nFF ;; Genius?
Vis hele sitatet...
Ta med et webcam også, og flekk det ut en plass! Slik av vi som sitter inne og jobber, hverfall får gleden av å se på dere som koser dere i solen
SHARKFACEGANG
mkey's Avatar
Skulle gjerne vert med, men skal i poolparty i anledning bursdagen til madammen da. Jeg joiner dog senere på sommeren (uten fotball ! )
Sitat av nso
Tror du har misforstått litt av greien med Freakforum.nu
Vis hele sitatet...
Og du skulle ut i solen og grille?
Kan vi ikke ta det på natten eller noe? Er ikke laget for solen jeg, egentlig ikke for å være ute heller =S
Sist endret av Kulefanger; 5. juni 2008 kl. 20:00.
Uhm.. Sexy boys og FREAKforum passet ikke sammen.
Sitat av Nike
Nei solen e jo gøy.. så får vi sexy boys litt farge..!
Vis hele sitatet...
Helt enig, trenger litt farge vettu.
hmm, fristende!!

Hvordan tror dere det går med litt sterkere saker enn mannebrus til maten?
Er ikke av den som drikker øl (!!)

Men seriøst, tror de virkelig mente at all grilling var forbudt. Men vi satser på det?
Sitat av Nike
Narkotika e jo ulovlig.. ser ikke at noen kommer og tar de i nygårdsparken..
Vist politiet kommer kler vi av oss og løper.. ingen vil takle en naken man..
Vis hele sitatet...
Når ble sprit "narkotika"?
Sitat av Nike
Narkotika e jo ulovlig.. ser ikke at noen kommer og tar de i nygårdsparken..
Vist politiet kommer kler vi av oss og løper.. ingen vil takle en naken man..

Men seriøst, vi går jo for hardcore grilling.. care om folk sier vi kan lage brann.. hva er det verste som kan skje?
Vis hele sitatet...
At det tar fyr?
Sitat av Nike
Narkotika e jo ulovlig.. ser ikke at noen kommer og tar de i nygårdsparken..
Vist politiet kommer kler vi av oss og løper.. ingen vil takle en naken man..
Vis hele sitatet...
Gutten min, jeg skrev drikke! :P
Mente da noe mer enn 4,5% hehe... Tenkte da på noe god rom/likør eller kanskje sprit
Svidde pølser og rom? Uhm okei..
Noen som har en brukandes frisbee liggende?