Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 702
Noen som vet hvordan man får nedlastede spill på PSP'en?

Takk.
Dette er jo i hovedsak ulovlig nedlastning, og det skal vi visst ikke snakke om her.
Spørs jo litt om du vil ha type GTA eller PacMan-etterligning =P
Type GTA. Og egentlig er de ikke nedlastede, det er .. noen spill som jeg har fått av en venn. Han har gjort de i en sånn RAR pakke.
Sitat av Spiralgalakse
Type GTA. Og egentlig er de ikke nedlastede, det er .. noen spill som jeg har fått av en venn. Han har gjort de i en sånn RAR pakke.
Vis hele sitatet...
Forskjellen er vel at han lastet det ned, og deretter ga det til deg?
Oh, trodde det sto hvordan man lastet NED, ikke inn på PSP!
Sorry for det.
Disse filene, er de i .iso format?
Sitat av Maol33t
Oh, trodde det sto hvordan man lastet NED, ikke inn på PSP!
Sorry for det.
Disse filene, er de i .iso format?
Vis hele sitatet...
Jepp. Også er det sånne andre rare filer som var med i RAR pakken...... 20 mb. vetta faen hva de er til
Slenge .iso eller .cso inn i <psp>/ISO

Du må dog ha en eller annen form for CFW
Funket også på tidligere firmwire til psp, men etter senere oppdateringer fungerer det ikke. (hvis du ikke chipper eller lignende)
Du må downgrade firmwire. Søk på downgrade firmwire psp på google så finner du nok noe.
Sitat av Nike
Du må downgrade firmwire. Søk på downgrade firmwire psp på google så finner du nok noe.
Vis hele sitatet...
Tror jeg nettopp oppgraderte den... Siden jeg kjøpte GTA LC stories, og da trengte PSP'en en oppdatering for å kjøre spillet.

Tror ikke jeg downgrader den.

Takk for hjelpen uansett =)
Du bør få den flashet med Custom Firmware. Da kan du spille både originale spill fra umd og backups fra minnekort. Samt kjøre homebrew-programmer, emulatorer ++
▼ ... over en uke senere ... ▼
Det ligger masse gode guider på forumet @ psp-hacks.com og pspupdates.qj.net.