Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1745
Har handlet et par solbriller på ebay og skulle bruke paypal til å betale dem med men når auksjonen var vunnet og alt synes å være i boks så var paypal kontoen min "restricted".

Nå skal jeg ærlig innrømme at ikke jeg har brukt paypal kontoen på over et år og enkelte funksjoner har blitt sperret (pga den visstnok ble tatt i bruk av "a third party en gang i oktober i fjor") som for eksempel det å sende penger osv.

Derfor har paypal nå gitt meg tre ting jeg må gjør for å kontroll over min egen konto igjen.

Skifte passord (check)
Bytte sikkerhetspassord (check)
Bevise at jeg bor der jeg bor (duuh!)

Jeg har til og med linket VISA-kortet til kontoen. det hjalp ikke. Jeg har sendt mail(er) til paypal, de har de ikke svart på og han karn med solbrillene begynner å miste tolmodighten.

De ber meg om å laste opp en såkalt "Utility Bill", men det skal jeg ærlig innrømme at jeg ikke vet hva er. (strømregning? kommunalt brev? what?)

Hva skal jeg laste opp? Eller hva skal jeg si til dem? Og hvor forferdelig lang tid tar dette? for nå har jeg ventet en stund.
Tastaturkriger
Deezire's Avatar
Ring dem, det er eneste løsningen. Mail-support er helt på tryne hos paypal.
Hva er neste?
ranvik's Avatar
eller bare mekke ny konto med ny email, husk og endre all info på den gammle.
Scan inn en regning fra hvilket som helst firma - brev med din adresse, send den til paypal, løst.
Håper du er klar over at solbrillene du kjøper på eBay mest sannsynlig er fake.

Hos meg måtte jeg bekrefte VISA-kortet mitt ved at de trakk 5KR, og deretter måtte jeg taste inn en kode som havnet på kontoutskriften.
Bobben's Avatar
Trådstarter
Sitat av dadyd
Håper du er klar over at solbrillene du kjøper på eBay mest sannsynlig er fake.

Hos meg måtte jeg bekrefte VISA-kortet mitt ved at de trakk 5KR, og deretter måtte jeg taste inn en kode som havnet på kontoutskriften.
Vis hele sitatet...

Jupp dette har jeg også gjort men det hjalp ikke stort. Har scannet en regning og sendt den. Generelt tar alt veldig lang tid og det er frustrerende når man skylder penger. Og JA jeg vet de er fake Det er hele poenget.