Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 2041
Nå har jeg nettopp kommet på 4.plass i en 100 000 euro prizepool turnering, og jeg stakk av med 39 tusen kroner Det var ikke lange biten til at jeg kunne ha vunnet 187 tusen kroner. Har spilt siden 21:00 til 03:14.

Det vil jeg kalle en grei timelønn!!!

Måtte innom å skryte her før jeg legger meg! Skal trossalt på jobb om 2 timer! ;D
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Gratulerer! Imponerende gitt! Deilig å få utbetaling etter å ha spilt så lenge! Texas Hold em' NL?
Gratulerer så mye! Det der hørtes utrolig deilig ut Lykke til videre.
Sitat av Svends
Det vil jeg kalle en grei timelønn!!!
Vis hele sitatet...
Ikke hvis du fortsetter å spille og de 39 tusen står på kontoen til en eller annen tulling fra Belgia i morgen You never know
Helsikken, gratulerer
Congrats!

*titegn*
Kan ikke klage på timelønna der, nei :P
Gratulerer
Hvor spiller du?
remulade's Avatar
Trådstarter
Takker for gratulasjoner Jeg spiller på metspoker.com og via en pokercomunity som heter OAK (http://www.oneak.net) Der får vi masse ekstra stash som gratis turneringer med søte premier, og vi som er medlemmer der er som en stor familie som støtter hverandre i turneringer For de som er intressert kan dere gå inn og lese hva dem kan tilby dere

Det var en Texas Hold`em turnering jeg spilte igår ja
Gratulerer
Skal knækkes
Golder's Avatar
Gratulerer, men jeg håper du får vondt i noe.
Gratulerer!

Var inne på OAK sin side, hva er det egentli om? Noe lignende www.freeroll.no?
Smakte vel ikke særlig digg med 40 høvdinger, som du pent kan waste fordi du får skatte og feriepenger snart! Gratulerer!
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Måtte innom her igjen å skryte enda litt mere siden det var en stund siden sist jeg dro noe stort på konto

Jeg startet med 200 euro idag inne på 2/4e NL cashgame, og bygget meg opp til 3200 euro Noe som tilsvarer 25-26 tusen kroner Dette tok meg rundt 4 timer.

Hurra for poker! Jeg vet mange av dere her inne også spiller poker! Jeg vil høre deres deilige historier og
Ikke noe annet enn at jeg gikk fra 1000 chips til 1.7 millioner chips i facebook poker på 5 dager (weekly tournament) :P Er kanskje litt annet da det ikke er ekte penger.. hehe
Betales det ikke skatt av fortjenester? grattis forresten!!
Sitat av Romanowa
Betales det ikke skatt av fortjenester? grattis forresten!!
Vis hele sitatet...
Hvis du casher ut over 10000 kr må du betale skatt.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Nei.
Du må skatte for hver pott du vinner som er større enn 10,000 og for turneringspremier som er større enn 10,000.
Må bare si gratulerer jeg Sikkert digg på med en slik sum
Virka litt som om du reklamerte, men men

Gratulerer ihvertfall
Sist endret av Blitzz; 4. september 2008 kl. 21:00.
Reklamerte? Tenkte du på posten som jeg skrev 26.mai? Var en som lurte på hvor jeg spilte og da måtte jeg jo fortelle

Denne tråden ligger innenfor skryteplassen, og jeg føler derfor jeg har gjort mitt
Da spørr jeg. Har du tapt mye penger på og spille poker?
Sitat av Ancoil
Da spørr jeg. Har du tapt mye penger på og spille poker?
Vis hele sitatet...
Nei, det har jeg ikke. For 3-4 år siden hadde jeg ikke peiling på poker, og trodde alt rundt det var bygget på flaks. Da tapte jeg nok en del tusenlapper alt i alt.

Nå setter jeg maks. innpå en tusenlapp i måneden og driver med stackbuilding. Da skal det jaggu litt til å havne på minussiden Har man tolmodighet i spillet og bygger sakte og sikkert så tror jeg de fleste skal få til å havne på plusssiden Jeg liker å ta ut penger når jeg nærmer meg ti tusen kroner, og dermed starter jeg på nytt med ny stackbygging.

"Desverre" finnes det mange av de som hele tiden tror motparten bløffer og calle med helt ok kort bare. Mange har ikke tolmodigheten og blir med på alt for mange hender. Noen skjønner bare ikke spillet, og andre har denne kjekke "tilt modusen" når de har gått på en smell og to. Jeg liker desse spillerene, for det er de jeg tjener penger på Slowplay kan også være en vidunderlig ting når man blir flink til det
Ja, jeg skjønner hva du mener. Jeg spiller en god del poker selv, dog uten penger. Har vell spillt i 1 år nå, og begynner og skjønne mer og mer av spillet. Blir litt som deg, at jeg satset på alt før, bare det at jeg ikke har noe og tape.