Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 514
Hei
Sitter her nå igjen da, og leker meg med Ultrastar (singstar for PC)
Men hvordan i huleste kan man spille multiplayer

Her 2 lyd innganger på pc'en, har også en USB mic
Men hvordan kunne få disse til å bli registrert som lyd fra foskjellige "inn-linjer"
Har nesten fått det til å fungere med en vanlig mic + usb-mic, men får ikke lyden fra USB mikrofonen til å høres (pc'n registrerer lyden men den kommer ikke ut av høytalerne [En del av morroa er jo å høre seg selv synge:P ] )

Tusen takk til alle som kan svare...
lydkortdriveren din burde ha en innstilling for dette. se om det er noe slikt. jeg har det på mine drivere
Chrispo's Avatar
Trådstarter
Men får jo ikke lagt inn egen driver får USB mic? har Fått det til på den "ordentlige" mikrofonen
Prøver å sette inn enda ett lydkort nå... så skal jeg prøve med to lydkort
Chrispo's Avatar
Trådstarter
Dette fungerer nesten slik jeg vil :P

Eneste problem nå er å få lyden fra mic-inngangen på lydkort nr.1 til å komme ut høytaler utgangen på kort nr.2

eneste måten jeg vet om får å fikse dette er å ta en kabel (jack-jack) og koble fra utlinjen på kort nr.1 til en innlinje på kort nr.2:P