Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 928
når jeg slår på pcn er alt greit. men etter jeg har logget meg på blir skjermen synlig mørkere. man ser det når det skjer. har ingenting med skjermen å gjøre. noen som aner hvorfor alt plutslig blir mørkere?
innstillinger i grafikkdriveren som slår seg på når windows starter?
hvilket skjermkort du har hadde vert til stor hjelp..
Er det stasjoner eller laptop?

Prøv FN og lyststyrke opp. Ofte på F9 og F10.
Hvorfor er du så sikker på at det ikke har noe med skjermen å gjøre? Jeg har en skjerm som oppfører seg akkurat slik som du beskriver.
jeg har geforce 7800. jeg har prøvd å stille på skjermen og den ble lysere og mørkere og jeg stilte inn på kontrasten. tror derfor ikke at det er skjermen

en gange jeg spillte quake 4 ble alt mye lysere etter at jeg gikk ut. . når jeg restartet var alt normalt igjen. det er en stasjonær pc.
Sist endret av sixfeetunder; 15. mai 2008 kl. 11:42.
Bruk Nvidia Control Panel til og stille skjermen lys så det passer deg.
jeg skal prøve det.siden det er stasjonær hjlper vel ikke Fn knappen noe særlig?
Sitat av sixfeetunder
jeg skal prøve det.siden det er stasjonær hjlper vel ikke Fn knappen noe særlig?
Vis hele sitatet...
Du ikke FN knapp på tastaturet på stasjoner.

Du kan dog prøve å laste ned Power Strip. Brukte den en del før da jeg spillte mye
counter-strike. Det hjelper veldig på.

Om det er CRT skjerm du har, kan du jo prøve å stille manuelt på selve skjermen. Er vel en 4-5 knapp ca midt på skjermen?
Geek på deltid
SteInMetz's Avatar
Sitat av sixfeetunder
jeg har geforce 7800. jeg har prøvd å stille på skjermen og den ble lysere og mørkere og jeg stilte inn på kontrasten. tror derfor ikke at det er skjermen

en gange jeg spillte quake 4 ble alt mye lysere etter at jeg gikk ut. . når jeg restartet var alt normalt igjen. det er en stasjonær pc.
Vis hele sitatet...
Det høres ut som gammainstillinger i windows vs spill.