Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1589
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Har nettopp kjøpt en kabel som går fra HDMI til DVI-D.
Problemet er at jeg bare får svart skjerm. Skjermen kobler seg opp til PS3, den går jo ut av standby modus, men jeg mister alikevel bildet. Noen som har erfaringer med dette, eller noen forslag til hva jeg kan prøve?
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Tja, kanskje skjermen ikke støtter oppløsningen som PS3'en mater ut ville jeg tippe.
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Trådstarter
Ahh, når jeg tenker meg om så er jo det ganske logisk når det blir svart som det.
Drev å letet rundt i innstillinger i går, ikke for å se etter oppløsningen, men når jeg tenker meg om så så jeg heller ikke noe sted jeg kunne gjøre det.

Forslag anyone?

Jeg har to DVI porter på pcen. Er det mulig å bruke den ene til inngang og den andre til utgang til skjerm?
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Nei, DVIportene på skjermkortet ditt er kun utganger.

Men hvis jeg ikke husker helt feil angående skjerminnstillinger på PS3 så skal det være mulig å sette den i lavoppløsningsmodus via menyene en plass, prøv å koble den til en kilde som fungerer og se om du finner no.
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Trådstarter
OK, takk for hjelpen
Men jeg fant ikke det du sier jeg. Drev å letet en stund, men fant det absolutt ikke.

Dersom du har en PS3, kan du se om du finner det også fortelle meg hvor, dersom du ikke bare husker feil da.
Siden at det burde vel være mulig på en eller annen måte?
Har du prøvd å sette PS3en i standby modus(så lyset på PS3en lyser rødt) og så holde startknappen inne til du hører ett pip og deretter sleppe knappen?