Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 901
Hei, jeg har ikke sjekka om det finnes en tråd om dette men jeg prøver lell!

er det noen som følger med Las Vegas? jeg gjør det, å lurer på om når episode 20 kommer av season 5? jeg har venta i evigheter på den. noen som vet når den kommer? Den streiken i USA er vel over nå ikke sant?
Las Vegas Officially Cancelled
Fra hvilken episode dette er vet jeg ikke, men det finner du garantert ut om du sjekker ut den sida litt. Selv synes jeg serien er et makkverk.
Trådstarter
42 0
Sitat av wkL
Las Vegas Officially Cancelled
Fra hvilken episode dette er vet jeg ikke, men det finner du garantert ut om du sjekker ut den sida litt. Selv synes jeg serien er et makkverk.
Vis hele sitatet...
Det er nok fra season 5 ja! så de skal ikke fullføre sesongen!?! faen det er jo mersom at man sier kutt midt i en film åsså the end mersom! midt i handlinga! helvettes amatøra!
Sitat av whoopz
lurer på om når episode 20 kommer av season 5? jeg har venta i evigheter på den. noen som vet når den kommer? Den streiken i USA er vel over nå ikke sant?
Vis hele sitatet...
Episode 5x19 var sesong slutt.

Fortsettelse kommer i 6x01 eller i en avsluttnings films om det noen gang kommer, som du ser i linken over er dette enda uvisst desverre.
Trådstarter
42 0
Sitat av rTn
Episode 5x19 var sesong slutt.

Fortsettelse kommer i 6x01 eller i en avsluttnings films om det noen gang kommer, som du ser i linken over er dette enda uvisst desverre.
Vis hele sitatet...
jepp, håper det kommer mere av las vegas.
hehe, kunne sikkert lest litt mere jeg også men orker bare ikke å lese når siden deres er så mongo oppsatt!
noen som vet hvorfor den ble kansellert?
Streiken antar jeg, tok for lang tid, kostet for mye.
Ah, kjipt, tøff serie
Serien var bra i perioder, men helheten var som wKl sa: Et makkverk.


Sitat av wkL
Selv synes jeg serien er et makkverk.
Vis hele sitatet...
Det er satt igang en kampanje mot nbc. Så vi håper at vi får en god avsluting. At de kanskje lager en 2timers avslutingsepisode. Hadde vert flott
Dere kan følge med på http://lasvegas-theseries.com/
Sist endret av Oddgeirf; 12. april 2008 kl. 19:23.