Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 683
Jeg er ute etter et program som tar opp whatever skjermen viser, men Fraps, det eneste jeg klarer å komme på, gjør dette bare i et spill, tydeligvis. Jeg skal ta opp noe på desktopen. Noen som kjenner til noe slikt? Ingen minus at det er gratis, men jeg betaler hvis jeg må.
Gamecam. Kompis som bruker det og han er storfornøyd.
Camtasia Studio.
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
http://www.freewareweb.com/cgi-bin/archive.cgi?ID=1640

Kanskje det du ønsker? Nå skal de sies jeg lette etter noe gratis. Du finner mange løsninger med et enkelt søk på "on-screen recording" eller "record desktop" i din favorittsøkemotor.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Snag-it har jeg brukt i mange år med god suksess.

Gratisversjoner finner ute på piratbukten blant annet.
Dynabyte
dynamite's Avatar
Trådstarter
Heheh, AtX, jeg skrev at jeg kunne betale for å late som om jeg representerte denne delen av folket. Takk så meget. Jeg skal teste alle programmene etter jobb.
Camtasia Studio er fint, etter du har gjort ett opptak kan du velge hvordan du vil presentere medien.. f.eks så kan den lage en webside for deg med flash av opptaket def. worth a check
bulent screen recorder