Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1798
For 11 uker siden vant jeg dvdspiller og cd-er på P4.

Det gikk noen uker og jeg hørte ikke noe fra dem, så sendte jeg en mail da fikk jeg til svar at de hadde glemt meg og spurte hva jeg hadde vunnet.

Svarte på det og det kom en ny mail hvor de fortalte at de var tomme for dvdspillere men at det skulle få inn snart.

Har sendt mail 2 ganger etter det, og fått samme svar.
Kan ikke fatte og begripe hvorfor det skal ta 10 uker og få tak i en dvd spiller.

Hva kan jeg gjøre? Har jeg noen krav?

Eller er det bare og vente eller ringe tv2 hjelper deg? =P
Hvem har du vunnet det hos?
RichiRich's Avatar
Trådstarter
Hos P4 *10 tegn*
Epleplukker
Ring de da ? Fungerer alltid bedre enn mail!
Foreslått å la de gi deg en annen tilsvarende premie?
RichiRich's Avatar
Trådstarter
Nei har ikke foreslått det.
Men kan prøve og ringe på mandag, begynner å bli litt oppgitt nå.
Man har vel ingen "krav" på å få noe når det er en premie vel?..
Sitat av Xasma
Man har vel ingen "krav" på å få noe når det er en premie vel?..
Vis hele sitatet...
Det går under svindel.

Foreslår at du ringer på mandag og spør om å få en tilsvarende premie eller om du får dvdspilleren, og hvis du ikke får den, så bare drit i det. Selv om du selvfølgelig har rett, bør du vurdere om dette virkelig er verdt alt bryet.
har du noe bevis på at du har vunnet dette da?
sms, telefon logg om at de har ringt deg elns?

alt går så mye lettere når man har bevis å legge fram
Hadde jeg vært deg ville jeg ha ringt de. Prøv å unngå en sint eller provoserende tone, og rett og slett spør hva som skjer med premien din. Har du noen form for dokumentasjon på at du har vunnet noe så vil jo sikkert dette være lurt å ta vare på om de skulle etterlyse det.
jeg syns du burde ringe og si ifra.
du tar opp hele samtalen, men uansett hva som skjer skal du hele tiden være saklig.
det dummeste du kan gjøre er å hisse deg opp.

men du har krav på å få premien din
lykke til
Gjør some jokkejackal og sum_user sier!

hvis det fortsatt ikke kommer noe så går det kanskje an å ringe forbrukerrådet??
Åh, er det noe jeg missliker så er det dårlig kundeservice.

Jeg driver å ringer for Viasat for tiden (ja, jeg driver med telefonarbeid) der jeg kom over et individ som knapt ville snakke med meg grunnet en tuner hun hadde blitt lovet lenge før påske. Etter en kort og veldig uhyggelig samtale tok jeg selv kontakt med dem over meg og fikset slik at den saken ble gjort noe med, var tydeligvis bare noe feil i systemet som hadde stoppet hele saken. Nå er uansett tuneren på vei til vedkommende. Selv om at jeg ikke tror det kommer til å hjelpe så mye, så vet jeg at jeg hvertfall har hjulpet til med noe.

Jeg velger å tro at du kan nå enten P4, eller TV2 som du nevnte i tråden, på en kundeservicetelefon. Se tv2.no eller p4-es hjemmeside via nrk.no (tror jeg)

Lykke til med å få premien din uansett
Sist endret av dosky; 30. mars 2008 kl. 05:06.
Jeg ville tatt kontakt med premieansvarlig Mona Plassen (mona.plassen@p4.no), som jeg fant ut av på p4s hjemmesider (www.p4.no) som ikke er en del av NRK.
Sitat av Xasma
Man har vel ingen "krav" på å få noe når det er en premie vel?..
Vis hele sitatet...
Så du mener at hvis man vinner 2 millioner i "vil du bli millioner" så kan Tv2 nekte og gi deg pengene?
RichiRich's Avatar
Trådstarter
Eneste bevisene jeg har er jo mailene fra P4.
Og ca 1 million lyttere

Men prøver og ta en hyggelig telefon dit i morgen.

EDIT: Innlegg # 300 =D
Sist endret av RichiRich; 30. mars 2008 kl. 10:58.
Sitat av Xasma
Man har vel ingen "krav" på å få noe når det er en premie vel?..
Vis hele sitatet...
Déjà vu.
Har vi ikke sett en lignende tråd om MessTV?
Fyren som dreit på draget opprettet t.o.m. bruker her bare for å få gjort seg litt ekstra til latter.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Vil bare si i fra at jeg tok en telefon til P4 og ble ringt opp igjen sent en fredagskveld og de la seg virkelig i selen for og ordene opp, og nå er premiene i hus
men det var jo flott å høre