Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 980
http://cgi.ebay.com/NEW-IBANEZ-AEL10...hippingPayment

Har veldig lyst på denne gitaren, og har regnet meg fram til 299+49.77 i frakt; altså, rundt 2000NOK.

Men så er det denne helvetes Tollen her da, må jeg betale noe ekstra for at den skal komme igjennom?

Hva blir evt totalprisen?

Håper noen kan hjelpe meg kjapt, ser at auksjonen går ut idag.
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Blir jo et lite tolltillegg. Men du kan jo få selger til å sette på en lapp fra "bestemor" eller pakke den inn som om det er en bursdagsgave. Kan hende du er heldig og slipper tollen da
Trådstarter
International Shipping Costs DO NOT include duty taxes. You will be charged an additional duty charge upon receipt of package based on your countries rates. Sorry we WILL NOT mark as a gift in any circumstance!


Hva betyr det første her?? Er det enda mer tillegg?? Gift er uaktuelt ser jeg

Edit: Er vel _det_ som er tollen? Hvor "liten" vil den bli på?
Sist endret av Teigen; 28. mars 2008 kl. 12:23.
Totalprisen blir beløpet( inkl frakt) + 25% moms + 200,. i forttollingsgebyr. Det er ingen toll på slikt.
Trådstarter
300$ (1523 NOK)
50$ frakt (253 NOK)
25%moms ( 444 NOK ??)
+200 i fortollingsgeb.

Skulle bli 2420 NOK. Stemmer?
Sitat av Teigen
300$ (1523 NOK)
50$ frakt (253 NOK)
25%moms ( 444 NOK ??)
+200 i fortollingsgeb.

Skulle bli 2420 NOK. Stemmer?
Vis hele sitatet...
Jepp. Fortollingsgebyrer varierer bittelitt avhengig av hvem som sender pakken, men det ligger rundt 200. Kanskje litt mindre.
Trådstarter
Solgt. Kan godt slettes.

Takk for hjelpen
Sitat av Teigen
300$ (1523 NOK)
50$ frakt (253 NOK)
25%moms ( 444 NOK ??)
+200 i fortollingsgeb.

Skulle bli 2420 NOK. Stemmer?
Vis hele sitatet...
Da er det bedre å legge 2500 i en god gitar på en norsk butikk. Kjøpte meg selv en Cort til ca samme pris for 2 år siden. Fungerer utmerket!
Trådstarter
En kamerat av meg har kjøpt denne gitaren i Norge, da kostet den 3500. Så jeg sparer 1 høvding Jeg har prøvd denne og den passer meg perfekt!