Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 489
Jeg har lenge brukt Google's calendar, men pga mangel for synkronisering med mobil ved bruk av google's calendar (uten aa gaa via ms outlooks calendar) har jeg skiftet til outlook calendar.

Det jeg lurte paa var om det paa noen maate er mulig og konfigurere outlook til aa vise "Next three weeks" eller "Next two weeks" slik som i google calendar, for om jeg har month view saa vises ikke alle planene jeg har for den dagen, da det bare er plass til aa vise et par oppgaver pr. dag.
http://www.google.com/mobile/calendar/index.html

Ser ut til at det ikkje er problem å synce kalenderen gjennom wap. Men du er kanskje ikkje interessert i å betale for trafikken?
Trådstarter
nei det er ikke noe problem..
problemet er at jeg vil ha et 3 weeks view...
for selve synkroniseringen gj0r jeg gjerne gjennom ms outlook, det er igrunn ikke noe stress..

er det at i et monthly vieww, saa forsvinner en del av avtalene mine, og i weekly view er alt rotete og uoversiktlig, og samme med daily view..

det med synkroniseringen var igrunn bare en avledning, jeg b0r vel fjerne det fra traaden, saa den ikke misleder andre til aa mistolke problemet mitt - sorry.. : )
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Jeg ser ikke helt problemet med monthly \ weekly view i Outlook, det var endel rotete i gamle Outlook2003, men har blitt vesentlig forbedret i Outlook2007, selv har jeg 2-4 oppføringer per dag i kalenderen og synes ikke dette blir rotete verken på daily eller monthly view.
Trådstarter
Vel, i monthly view saa vises ikke alle oppgavene/m0tene/skoletimene man har paa en dag. Og i daily / weekly view, naar planene for en dag ikke starter eksakt ved klokketimen, saa blir det en rotete stygg boble midt i ingenting. Det er rett og slett ikke saa utrolig oversiktlig om man skal sammenligne det med google calendar.

Grunnen til de ikke viser alle oppgavene hos meg, og viser opptil fire hos deg, er pga oppl0sning / skjermst0rrelse..