Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  47 2737
Hei,

Jeg og et par andre driver og spiller litt spill over LAN, og trenger flere (bra) spill og spille:P Har spilt Joint Operations: Typhoon Rising, Battlefield 1942, Ghost Recon: Advanced Warfighter 2, Enemy Territory: Quake Wars og litt sånt, og ser etter flere spill i samme dur som kan anbefales Noen tips? Bra spill som er co-op-vennlige og som helst ligner litt på de jeg har nevnt.
Alle driver å spiller WoW nå til dags..
Ligner vel ikke akkurat, men de er likevel geniale på LAN. StarCraft, Red Alert 2 og WarCraft 3. Herlige spill, som byr på mye moro.
Trådstarter
Nja, njo, har spilt alle:P C&C: Generals er, etter min mening, bedre enn Red Alert:P WC3 er ikke helt noe etter min smak og StarCraft... Tja, t:P

stian: Trenger jeg si mer enn "lol"?:P
Wolfenstein: Enemy Territory? Det er gratis og kan lastes ned her
Ellers kan dere prøve Worms.
Sist endret av Christian; 26. mars 2008 kl. 03:57.
Soldat er det morsomste LAN-spillet jeg veit om. Hvem som helst kan ha det gøy uavhengig av utstyr og ferdighetsnivå. Kort fortalt er det Worms møter Counter-Strike.
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Anbefaler Civilization 4: Beyond the Sword og Supreme Commander.
2 strategispill:

Age of Empires 3 / Age of Empires 3 - The Warchiefs
Anbefaler Empire Earth som ett av de beste lan strategi spillene, mener selv følgelig 1 en og ikke 2en og 3en
Anbefaler S.W.A.T. 4 på det varmeste, hvertfall et par timer moroheter sammen med kameratene dine. (co-op, FPS)
Sitat av stefvuk
2 strategispill:

Age of Empires 3 / Age of Empires 3 - The Warchiefs
Vis hele sitatet...
Kaster meg på den anbefalingen. Fungere bra med co-op og er underholdene for de som liker strategi
Age of Empires 2 og 3, Call of duty 4, Frontlines fuel of war (ligner litt på battlefield), Team fortress 2, SWAT 4, Unreal Tournament 2004 og 3. Disse spillene er ganske gøye, jeg har ikke prøvd frontlines fuel of war på multiplayer, men singleplayeren var ganske gøy og multiplayeren skal visst være enda bedre.

Post nr. 1000 \o/
AoE II med expansion pack er jo konge! HOMM 3 og 4 er også fine spill om du liker sånne typer spill! Alle spillene er gamle, så om du er grafikkhore, så må du finne andre spill enn de jeg anbefalte.
Red Alert 2 og Call of duty 4 blir mine to forslag iaff
Serious Sam 1 og Serious Sam second encounter er knall på lan^^
Battlefield 1942

Utrolig morsomt på LAN.
Sitat av cromoglic
WC3 er ikke helt noe etter min smak
Vis hele sitatet...
Har du prøvd custom maps til WC3? Det er en helt annen ting! Jeg spiller aldri vanlig WC3, men faan som det svinger når man spiller custom maps. Custom maps jeg anbefaler er:
DotA
Pudge Wars
XHeroSiege

Disse mapsa er helt annerledes enn vanlig WC3 og er helt GENIALE til LAN.

Ikke gå forbi dette før du har prøvd det!
Sist endret av zaXu; 26. mars 2008 kl. 15:05.
Du MÅ prøve Rainbow six vegas på lan, det er drit fett!
Sitat av Scr0tum
Anbefaler S.W.A.T. 4 på det varmeste, hvertfall et par timer moroheter sammen med kameratene dine. (co-op, FPS)
Vis hele sitatet...
Helt enig. Vi har hatt masse morro med S.W.A.T 4 på LAN. Både co-op og mot hverandre med VIP. Virkelig til å anbefale

Hvis dere skal spille custom games til Warcraft 3 burde dere også prøve:
Hero Line Wars
Custom Hero Arena (Min favoritt i hvertfall, siden det handler en del om skills og ikke hvem som har flaks og uflaks når det gjelder heroer)
Sist endret av Pinneknurk; 26. mars 2008 kl. 15:27.
Sitat av alexandr
Soldat er det morsomste LAN-spillet jeg veit om. Hvem som helst kan ha det gøy uavhengig av utstyr og ferdighetsnivå. Kort fortalt er det Worms møter Counter-Strike.
Vis hele sitatet...
Soldat. Ingen over. Ingen ved siden!
Trådstarter
Soldat har vi spilt Moro, men man blir lei etter en stund da^^
S.W.A.T4 skal prøves tror jeg har prøvd det før, men vet ikke om det kanskje var singleplayer
Driver og leter etter torrent til Rainbow Six Vegas - det virker fett:P
Jonhoid: BF1942 har vi allerede spilt, står i hovedtråden

Frontlines : Fuel of wars tror jeg vi akkurat klarer og drive på lavest grafikk, virker sinnsykt kult, men man mister litt av gleden når man kjører på lowest:S Skal sikkert prøve det
Worms har vi spilt
Husker vi spilte endel Age of Empires (1 og 2) før i tiden, tror jeg skal få tak i det igjen: Det er morsomt! Samme med Empire Earth
Tusen takk for forslag, alle sammen!
Sitat av cromoglic
Frontlines : Fuel of wars tror jeg vi akkurat klarer og drive på lavest grafikk, virker sinnsykt kult, men man mister litt av gleden når man kjører på lowest:S Skal sikkert prøve det
Vis hele sitatet...
Grafikken er faktisk ikke så gale på laveste. Da jeg runnet det måtte jeg spille det på laveste grafikk selvom jeg har pc som er mer enn god nok til å kjøre det på fullt, fordi det var noe tull med versjonen jeg spilte slik at spillet frøs hvis jeg skrudde opp grafikken.
Deer Hunter, dritbra jaktspill
hva heter folk på soldat?
Du kan spille Global Conflict Storm, meget bra Coop spill, kan spilles med opptil 4 personer samtidig over netverk. Kjemte bra.

Handlingen er å reise rundt i verden og redde verden fra terrorsiter.

http://www.conflict.com/

Kan anbefalle det. Spilte det heletiden på tg 07.
Age of Empires _2_ !

Mye bedre enn treern etter min mening.. Men det er min mening.
Ricochet. Beste half-life-moden
Hei!

Det undrer meg at ingen har nevnt gode gamle Transport Tycoon (anbefaler OpenTTD som er blitt videreutviklet). Det er jo et konge spill som man kan ha mange timer morro med! Husker for ca 10 år siden når jeg fikk dette spillet, det var uendelig morro!

- Age of Empires 2 - The Conquerors Expansion er jo en gjennganger til de grader!
- Soldat er også helt klart en av favorittene, og forhåndsfavoriserer ingen. Pur underholdning : )
- Risk?
- Kommer vel heller ikke unna gamle cs. Noen spiller det enda. Koselig å spille hoppemap uttover natta når man begynner å bli trøtt : )
- Rune! Har som Soldat, meget stor underholdningsverdi, bare i 3D! Man er vikinger som springer å slår hjel hverandre med øks, sverd og slegge. En blanding mellom Quake 3: Arena og CS :P Man kan også spille co-op. Spillet begynner å dra på årene, men har relativt grei grafikk faktisk : )

Good gaming!

Mvh.
Det er et gammelt HL-mod som heter Opposing Force som fulgte med HL: Blue Shift. Det syntes LAN-gjengen vår var genialt. Det er hvertfall å anbefale Tror også det er gratis hvis du har HL. http://planethalflife.gamespy.com/opfor/ - Står litt mer her
Sitat av flap
Det er et gammelt HL-mod som heter Opposing Force som fulgte med HL: Blue Shift. Det syntes LAN-gjengen vår var genialt. Det er hvertfall å anbefale Tror også det er gratis hvis du har HL. http://planethalflife.gamespy.com/opfor/ - Står litt mer her
Vis hele sitatet...
no offense men jeg vill bare rette på noe du skrev,
Opposing force er en half life expansion pack og det kom før Blue shift så det er ikke en "del" av blueshift.
skyt meg hvis jeg tar feil

Tror både blueshift og opposing force er gratis på steam hvis du har hl, var det en stund ihvertfall.

on topic:
Du burde prøve Sven coop modden til half life, det har jeg spilt mye på lan og er like morsomt hver gang, kanskje litt utdatert grafikk, men ellers drit fett!
▼ ... noen uker senere ... ▼
kongen av alle lan er for meg, WC3 med line defence mod, men er det noen flere spill som er morsome på lan enn de som allerede er nevnt?
Sist endret av Bernhard; 24. april 2008 kl. 21:48.
Alkoholisert gamer
Trackmania...
Stepmania....
Diablo 2!

Kjempe gøy!
Tom Clancy's Rainbow Six Vegas 2 - Artig på co-op og "terrorist hunt"
Sitat av cromoglic
Hei,

Jeg og et par andre driver og spiller litt spill over LAN, og trenger flere (bra) spill og spille:P Har spilt Joint Operations: Typhoon Rising, Battlefield 1942, Ghost Recon: Advanced Warfighter 2, Enemy Territory: Quake Wars og litt sånt, og ser etter flere spill i samme dur som kan anbefales Noen tips? Bra spill som er co-op-vennlige og som helst ligner litt på de jeg har nevnt.
Vis hele sitatet...
prøv worms det er skoy
Sitat av ekoli
Trackmania...
Stepmania....
Vis hele sitatet...
Må backe up dette innlegget! Trackmania Nations Forever er det mest geniale LAN "motorsport"-spill som finnes...

...syns jeg da!!
Her på folkehøgskolen spiller vi bare battlefield nam og age of mythology, det er 2 flotte lan spill.
BF2,BF 2142, CoD4,Rb6v2(rainbow six vegas2)
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Mobile forces!

http://en.wikipedia.org/wiki/Mobile_Forces

Det er drittkult på lan
Sist endret av cryo; 6. november 2008 kl. 15:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Call of Duty 2 burde jo også nevnes, akkurat på lan er det bedre enn 4eren etter min mening
Et annet som ikke er nevn her er FlatOut 2, utolig morosomt bilspill. Deilig med litt pause fra strategi og skytespill :P
Age og Mythology og Half-Life 1 <3
Giants: citizen kabuto er artig på LAN
Sist endret av blyant; 9. november 2008 kl. 20:24.
Sitat av Skauen Vis innlegg
Et annet som ikke er nevn her er FlatOut 2, utolig morosomt bilspill.
Vis hele sitatet...
Må støtte dette.

Flat out (1) er også utrolig morsomt. Det er forskjeller er i spillene. Flat out 1 krever mye mere av deg som sjåfør F.eks.
Sist endret av sixfeetunder; 9. november 2008 kl. 22:02.
Hvorfor har ingen nevnt Counter strike 1.6?:O
Sikkelig bra og morsomt Lan spill det og Counter strike: Source
Vi tenkte vel å gi ham litt "ukjente" LAN spill. CS er liksom så kjent ^^
World in Conflict er morsomt i LAN, bør helst være ganske mange, men funker greit med 2v2. Maks spillere er 8v8.
Vil også anbefale Age of Empires 3, med tilleggspakkene The Warchiefs og The Asian Dynasties.
Sist endret av Nature; 13. november 2008 kl. 10:51.
Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy.

Er veldig gøy på lan. utrolig enkelt å legge inn mods til skins, maps osv.
Sist endret av sixfeetunder; 13. november 2008 kl. 12:34.