Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 779
Når jeg åpner CoD4 i Multiplayer kommer det "iw3mp" har sluttet å fungere.
Og i singel(vanlig) så kommer den og kjører helt fint.

Noen som vet hva det er som gjør det?
Du kan jo prøve å kjøre det som admin hvis du har vista. Har det fungert tidligere?
Sitat av eisval
Du kan jo prøve å kjøre det som admin hvis du har vista. Har det fungert tidligere?
Vis hele sitatet...

Har fungert tidligere ja.
Ingen fler som vet?
prøv å gå inn i multiplayer, via iw3sp
Nå har jeg ingen definitive svar, men et søk på "iw3mp" gir ganske mange forskjellige forslag og svar når det kommer til google.
Sist endret av meitemark; 11. mars 2008 kl. 15:05.
Sitat av Jack Daniels
Har fungert tidligere ja.
Vis hele sitatet...
Hva har du gjort, som førte til at dette skjedde?

Ting bare "slutter" ikke å funke. Det er alltid noe som har blitt gjort.
Har du installert noen andre programmer? Har windowsen din gjort en update?
har virusprogrammet ditt fjernet noen filer?

.. har du lastet ned virus?
om det ikke kommes frem til noen god løsning som er enkel å løse for deg anbefaler jeg deg å bare insallere hele spillet på nytt
for som RandomiZed sier:

Sitat av RandomiZed
Hva har du gjort, som førte til at dette skjedde?

Ting bare "slutter" ikke å funke. Det er alltid noe som har blitt gjort.
Har du installert noen andre programmer? Har windowsen din gjort en update?
har virusprogrammet ditt fjernet noen filer?

.. har du lastet ned virus?
Vis hele sitatet...
så kan ikke feil oppstå av seg selv. det er rett og slett ikke mulig, det må være en grun til det som skjer...

jeg selv har holdt på med i mikse og trikse litt i BF2 spillet (vil ikke prøve meg frem i CoD4 ennå) i BF2 drev jeg på med å bytte loading sanger, og mye sånne ting (ikke slike ting som att jeg ble usårbar eller noe sånne ting) det ente med att jeg altid ble kicket fra servere fordi jeg hadde en modifisert BF2... prøvde og sette alt tilbake som det var, men det hjalp ikke så jeg installerte spillet på nytt...

poenget mitt er:
kan hende noe av det samme har skjedd... om du bare hadde lyst til å titte på mapper og tilfeldigvis har klart å forandre noe..
jeg har begynt å få noen problemer med CoD4 (blir kicket fra servere for å ha modifiset CoD4) men jeg har ikke gjort noe bevist og når jeg skrur av dataen og starter spillet på nytt fungerer allt igjen....

Når du installerer spillet på nytt er du 100% sikker på att alt er som det skal i hvertfall hehe...
men finner du ut hva feilen er og får rettet på det si i fra da så vi andre kan lære av det
du må gå innpå cod4 mappen
f.eks. G: \Call of Duty 4 - Modern Warfare\miles
så må du bare endre mssmp3.asi om til mssmp3.bak

altså rename den fra asi til bak



edit: det er alt som skal til, var i alle fall det eg gjorde
Sist endret av Wolfenheart; 13. mars 2008 kl. 14:39.
fungerte det ?