Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 812
Hei.

Har en stund vært på jakt etter Time crisis spillene OG Gun Con 2 til PS2.
Ser at det kommer TC4 med GC3 nå til PS3, men for meg som har PS2 er jeg altså på jakt etter den gamle versjonen. Problemet er bare at jeg ikke finner det. Eneste plassen hvor jeg har funnet spillet og de originale G-conene er på amazon.com, men de leverer ikke disse produktene til "internasjonale" kunder.
Så har jeg funnet det på ebay også, men der er det få som leverer, vanskelig å vinne bud, og alt for dyrt om man velger å gå for "buy now" versjonen.

Er det noen som har Time Crisis og Gun Cons som er villig til å selge?
I utgangspunktet er jeg på jakt etter Time Crisis 3 og GCon2 (Helst 2 stykker, multi-player er kjekkere)
Eller vet noen om en plass en kan få tak i? Som også er til en rimelig pris.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Morphy's Avatar
Trådstarter
*Bump*
Ingen som har sett disse noen sted?
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Ta kontakt med eBay selger som "ikke" sender internasjonalt. Spør han om mulighet til å sende til Norge. Har gjort dette før, og har aldri hatt noe problemer. Mange skriver det for å gjøre et lettere salg, og kun sende innenfor landet sitt. Men fleste ser et salg, og går for det. Er jo uansett du som betaler frakt.
Morphy's Avatar
Trådstarter
Sitat av Hacker
Vis hele sitatet...
Har sett den jeg også. Men de selger bare G-con 1 og ps1 spillet:

"Den G-Con pistol som vi säljer är precis som du sa en Namco G-Con 45 pistol (G-Con 1), kompatibel med både PS1 och PS2. Tyvärr är G-con pistoler mycket svåra att hitta numera så vi har ingen möjlighet att ta in G-con 2 pistoler. Det enda Time Crisis spelet vi har i lager är just det Project Titan. Vi kan antagligen specialbeställa andra versioner av Time Crisis, men de skulle garanterat bli dyare än Project Titan.

Med vänlig hälsning
Lars
CONCEPT GAMES"
192.168.1.1
Hacker's Avatar
Jeg har time crisis 3 til ps2, selger den.