Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 723
Jeg mottar filmsnutter over msn, og opplever ofte at jeg ikke har nok plass til å motta filene, uansett hvor mye jeg sletter. Og når jeg for en gangs skyld har nok plass skjer dette: Jeg ser at jeg har 2 gb ledig plass, og prøver å motta filene. Men da kommer samme feilmeldinga opp, og jeg ser at jeg nå plutselig bare har 600 mb på harddisken.

Noen som vet hva dette kommer av/noen som kan hjelpe?
Prøv å tømme papirkurven. Det hender av og til at slettede filer i papirkurven kan lage plassproblemer.

Trovi

PS
Hvis du holder nede Shift-tasten når du sletter filer, blir de slettet totalt og ikke flyttet til papirkurven.
Papirkurven er tom, men problemet vedvarer....
Har du flere partisjoner? Isåfall, sikker på at du sletter filer fra rett partisjon?

F.eks: hjelper liter å slette filer fra partisjon D, hvis du mottar filer på partisjon C.
Sist endret av s1gh; 25. februar 2008 kl. 15:54.
slett windows, og legg inn et ordentlig os?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Høyreklikk min datamaskin, egenskaper, diskopprydding og rydd opp, prøv om det hjelper :S
Er det en ekstern harddisk? Hvis det, se etter en ".trash" mappe og tøm den.
vist du har dårlig med plass på C så går det ikke, for fila "legger" seg der før den går ditt den skal..
Sitat av Bajaz
vist du har dårlig med plass på C så går det ikke, for fila "legger" seg der før den går ditt den skal..
Vis hele sitatet...

Kode

SET TMP=D:\tmp
SET TEMP=D:\temp
I cmd om du vil bytte midlertidig mappe.