Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 9909
Jeg har aldri tatt subutex før, men har erfaring med heroin og dolcontin.

Hvordan er subutex rusen i forhold til dolcontin eller heroin?
Hvordan forbereder man ett skudd med subutex?
Hvordan doseringer skal jeg bruke? Har for øyeblikket absolutt ingen tolleranse for verken morfin eller heroin.

Har ikke ordnet meg enda, men fikk vite det vistnok skal være 8 mg subutex. Har aldri sett subutex før, så poster sikkert bilde senere idag for og få bekreftet pillen.

Jeg setter meg smell med den idag uansett hvor mye moralpreken jeg får, så noen tips hadde vært fint. Vil ikke ta noen overdose.
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Med 0 tolleranse for morfin så blir man rusa i ~62 timer på å sniffe en liten stripe av subo.
Så og skyte noe som er så kraftig vil jeg ikke anbefale.
Så helvetes lenge? Har du personlige erfaringer med det? Har hørt folk sier det varer kortere når man skyter det, gjennomsnittlig 5-7 timer ?? Jeg må på jobb på mandag, og har lite lyst og måtte starte arbeidsuka med ett smell makka.
Sist endret av heroline; 2. oktober 2010 kl. 14:00.
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Har personlig erfaring med det 3 ganger varte rundt 48 timer ++ men var verst første gangen.
Ikke vet jeg hvor mange MG det var men stripa var mikroskopisk liten hver gang.
Hvordan er det med de uten tolleranse som skyter litt da? Kanskje jeg skal prøve på noe mellom 0.5mg-1mg.

ingen som har erfaringer med sånt?

Har også hørt at subutex er skytbar, men suboxone ikke er bra i sprøyta. noen som vet?
Sist endret av heroline; 2. oktober 2010 kl. 14:40.
Sitat av heroline Vis innlegg
Hvordan er det med de uten tolleranse som skyter litt da? Kanskje jeg skal prøve på noe mellom 0.5mg-1mg.

ingen som har erfaringer med sånt?

Har også hørt at subutex er skytbar, men suboxone ikke er bra i sprøyta. noen som vet?
Vis hele sitatet...
Jeg fikk høre det samme da jeg prøvde subuxone for ikke lenge siden.

http://no.wikipedia.org/wiki/Buprenorfin:
"I de senere år har kombinasjonspreparatet Suboxone overtatt en del av markedet fra Subutex. Suboxone inneholder i tillegg til buprenorfin opioidantagonisten naloxon som ikke tas opp peroralt. Hensikten er å unngå at medikamentet injiseres. Injeksjon av Suboxone vil medføre akutt abstinens hos opioidavhengig."
Egner buprenorfin seg bra som rusmiddel? Leser og hører stadig vekk om folk som blir dårlig når rusen av subutex går ut. Hva er grunnen til det? Hører også det ikke gir "rush" når man skyter det...

Juksemorfin som man blir syk av?

Men noen rapporterer jo deilig, behagelig og sløv rus likt som morfin.

Må legge til at jeg aldri har blitt kvalm av heroin eller morfin, aldri fått noen "nedtur", og sjeldent får slike klø anfall. Er det bare noen som blir dårlig når subutex rusen går ut, eller gjør de noe feil?

På erowid nevner ikke rapportene noe om rus i flere dager, Alphanio.
Sist endret av heroline; 2. oktober 2010 kl. 16:12.
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Sitat av heroline Vis innlegg
På erowid nevner ikke rapportene noe om rus i flere dager, Alphanio.
Vis hele sitatet...
Vel du er ikke like rusa hele tiden.
Halveringstiden er 20–73 timer (fra Wikipedia).

Ja man kan bli litt dårlig når stoffet går ut.
Men det er jo flott så lenge det varer
Mulig at halveringstiden er så lang, men min erfarig er at man ikke merker rusen så lenge når man skyter de.

Dolcotin og heroin er mye bedre stoff, sub er ikke gøy i forhold. Og det går fint ann å skyte det, viss man ikke har tolleranse deler man bare opp dosen deretter.

Subuxone inneholder inneholder naloxon som er motgiften man gir ved heroin overdoser. Dette er tilsatt for å ungå at folk skyter pillene.
Et par kompiser av meg delte en tablett i 8 biter for så å snorte hver sin bit.
Dette førte til en meget heftig og intens rus ifølge den ene av dem.
Hvor lenge det varte fikk jeg ingen opplysninger om, men det virket ikke som om det varte så lenge som noen her i tråden påstår.

Så vil jeg gjerne komme med en tilleggsopplysning:

Den tidligere naboen min hadde god erfaring innenfor narkomani.
Piller, heroin og metadon var dagligdagse stoffer.
En gang gikk det skikkelig galt etter at han hadde skutt noen piller, fem dager senere fant de han på et varmt og stinkende rom, død som en sild.
Fedora Contributor
Stringer's Avatar
Sier meg enig med InTrance. Subutex er noe møkk i forhold til f.eks dolcontin. Rusen går opp og ned (ett øyeblikk er man stein og sjangler, og plutselig er man helt klar en stund osv.) og de fleste klager på at de blir sjøsyke som følge av dette.
▼ ... over et år senere ... ▼
vurderer å skyte litt sub selv her nå, men hva er fremgangsmåten?? er det bare å knuse, koke og filtrere også sette den??
Subutex er noe av det kjipeste jeg har dyttet i meg, kvalm og utidig-LENGE
Sitat av dustedgorilla Vis innlegg
Subutex er noe av det kjipeste jeg har dyttet i meg, kvalm og utidig-LENGE
Vis hele sitatet...
Da har du tatt alt for mye,jeg har brukt masse sub og har kun opplevd å bli kvalm engang.
Synes sub rusen er digg jeg,spesielt sammen med hasj.Også ett jævla stort pluss at man ikke riskikerer dødelig overdose med sub,imotsetning til heroin og dolcontin.
Subutex er vannløselig. Man trenger ikke å koke det. Knus pillen og ha det i pumpa. Trekk opp vann. Vent litt, rist litt, vent litt til det er helt oppløst. Trykk ut luft. Skyt. Har sett dette blitt gjort flere ganger. Skyter de derimot andre medikamenter, så er det i full gang med koking og filtrering.
▼ ... flere år senere ... ▼
Skjøt akkurat et milligram sub for å teste. Ble stein meg en gang men mle litt småkvalm. Med det kommer ikke til å bli en vane. Pleier å snorte 2mg hver morgen å 1mg i pumpen gjorde omtrent samme rusen.


så sprøten blir igjenntertpumest økonomisk

P.S

Vær veldig nøye med å filtrere orntlig ansolutt ingen klumper å skyt i på hender. En kompis har amputert hånden etter ett bomskudd med klumper.

Skjøt akkurat et milligram sub for å teste. Ble stein meg en gang men mle litt småkvalm. Med det kommer ikke til å bli en vane. Pleier å snorte 2mg hver morgen å 1mg i pumpen gjorde omtrent samme rusen.


så sprøten blir igjenntertpumest økonomisk

P.S

Vær veldig nøye med å filtrere orntlig ansolutt ingen klumper å skyt i på hender. En kompis har amputert hånden etter ett bomskudd med klumper.
Sist endret av sommeren; 31. januar 2015 kl. 03:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Å skyte sub er bortkasta, ikke får man noe rush og det tar ca. like lang tid før man får funk som om man skulle sniffa det.

Metadon derimot, er noe helt annet, MAX eufory på 2 sek.
Sist endret av A-tillah; 31. januar 2015 kl. 06:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.