Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1400
Jeg prøver å finne en lur gave til kjæresten min som er veldig interessert i IT, data, elektronikk, duppedingser, you name it, alt i den type kategori :P Men jeg aner ikke hva jeg kan kjøpe til han i gave? Hva ville dere blitt glad for? Jeg vurderte å kjøpe en multifjernkontroll,men fant ut at det ikke gikk
ThinkGeek er tingen for deg
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Neineinei! Ikke link til ThinkGeek i begynnelsen av en måned, jeg må nesten ha råd til mat også!
Og om du ikke er interisert i å handle over nettet har dem mye rart hos Teknikmagasinet også.
Sist endret av m0b; 11. april 2011 kl. 19:11.
Denne hadde jeg blitt veldig glad for (men har desverre ikke til til å holde på med det nå):
http://www.sparkfun.com/products/10339
Prisklasse?
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av cazber Vis innlegg
Denne hadde jeg blitt veldig glad for (men har desverre ikke til til å holde på med det nå):
http://www.sparkfun.com/products/10339
Vis hele sitatet...
ahh! fikk lyst på en sånn en! Tror han blir glad for denne hvis han liker og sitte og tukle med ting og tang
Trådstarter
4 1
Tenkte i prisklassen opp til 1000 kanskje? Takk for svar
Hva med dealextreme? der ligger prisene gjerne på 50-200 kroner, men du kan jo kjøpe flere ting
Hva slags IT liker han? duppeditter, PC-komponentet, mp3/mobilting? Som folk allerede har sagt, Teknikkmatgasinet eller Clas Ohlson FTW

Nice nick btw xD
SSD disk, no doubt! ^^
Vanskelig å kjøpe gadgets til en nerd. Selv om du får hjelp blir det neppe fulltreff.

Hva med å kjøre safe og plukke noe godlukt eller lignende i stedet? Selv har jeg lyst på dette settet (Kanskje tryggere å kjøpe høvel enn kniv som gave? - men ikke like gøy, selvsagt ). Noe å tenke på hvis han bruker gillette mach eller fusion?

Men OK. Her er en praktisk gadget hvis han ikke har noe lignende fra før av.

Bedre link her.
Sist endret av gorm; 13. april 2011 kl. 17:15.