Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 5801
Hei.

Jeg er på utkikk etter en tjeneste som gir gratis eller veldig billig sms fra nett, da uten reklame. Den må kunne sende fra mitt nummer.

Jeg har Netcom og vet Netcom har en tjeneste som tilbyr 25 gratis i måneden, men dette blir dessverre litt lite(bruker seff opp de først).

Noen som vet om en god tjeneste som ikke spammer med reklame til mottaker(eller meg for den slags skyld).


Takk!
folk.no
5stk hver dag.
jamen yolo da.
luni's Avatar
Sitat av DarkHaxer Vis innlegg
folk.no
5stk hver dag.
Vis hele sitatet...
Inpoc sender ut reklame.
Sitat av fabianca Vis innlegg
Inpoc sender ut reklame.
Vis hele sitatet...
Nope :P
Ikke for meg, har vert bruker der i 5 år...
eurobate.com
Ung1881.no
smsking.no
bablos.no
smsutopia.no
kjappsms.no (laste ned applikasjon)
inpoc.no
biip.no
Sitat av Bablos.no - Vilkår
7.2 Bablos er en abonnementstjeneste. Alle Bablos' medlemmer kan motta inntil 2 sms pr mnd. Maks. pris kan være 25 kr per melding, og maks totalpris er begrenset oppad til 50 kr per måned.
Vis hele sitatet...
Sitat av SMSKing.no - Vilkår
5. INFOMELDINGER/ABONNEMENT:
--------------------------
Som medlem på SMSKing.no godtar du å betale for ditt abonnement via SMS hver måned. Maks pris for kontantkort kunder er kr 2x25.- og maks pris for abonnement kunder er kr 1x50,-. Ditt medlemskap er en løpende, og fornyes automatisk for 15 dager inntil du selv sier opp.
Vis hele sitatet...

Hvordan er dette gratis?


Selv bruker jeg Folk.no og Biip.no. Aldri mottatt reklame fra noen av partene og de har fungert smertefritt for meg i alle år jeg har benyttet meg av tjenestene deres.
De var gratis før hvertfall.
Smsutopia har og en tynn setning nederst i avtalen om at det kan beløpe utgifter, om ikke jeg tar feil..