Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1367
noen som vet hvordan jeg videreoverfører et nummer til mobilen... har google litt men finner ikke...
HøyRisiko Psykopat
Sitat av larriss Vis innlegg
noen som vet hvordan jeg videreoverfører et nummer til mobilen... har google litt men finner ikke...
Vis hele sitatet...
Blåtann funker de :P
Så kan du og sende via melding
Sitat av larriss Vis innlegg
noen som vet hvordan jeg videreoverfører et nummer til mobilen... har google litt men finner ikke...
Vis hele sitatet...
Mener du å viderekoble et nummer så når en person ringer et nummer så kobles samtalen til et annet nummer, eller beholde det nummeret du har i et nytt abonnement? Det er lurt å forklare så grundig som mulig slik at folk skjønner hva du mener.
Sist endret av DonTomaso; 3. juni 2009 kl. 22:51.
Trådstarter
32 0
jeg skal ha slik at folk som ringer på jobbtelefonen kommer på min private slik at jeg slepper og gå med to tlf.er på meg..
Trådstarter
32 0
[quote=DonTomaso;1423639]Mener du å viderekoble et nummer så når en person ringer et nummer så kobles samtalen til et annet nummerQUOTE]

ja dette er det jeg mener...
Fra telefonen du skal koble fra: *21*<nummeret det skal kobles til>#

Du opphever dette med #21#
Sist endret av DonTomaso; 3. juni 2009 kl. 22:53.
Trådstarter
32 0
Sitat av DonTomaso Vis innlegg
Fra telefonen du skal koble fra: *21*<nummeret det skal kobles til>#

Du opphever dette med #21#
Vis hele sitatet...

da er det gjort...... takker så meget..
Kjapt spørsmål uten å lage ny tråd, er det mulig å viderekoble anrop til utenlandske nummer? Hvis det er mulig, hva vil man bli belastet?
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Sitat av wkL Vis innlegg
Kjapt spørsmål uten å lage ny tråd, er det mulig å viderekoble anrop til utenlandske nummer? Hvis det er mulig, hva vil man bli belastet?
Vis hele sitatet...
Du betaler for samtalen som kobles opp mot det nummeret i utlandet. Eks. Kari viderekobler telefonen sin til Mike i U.K, Per ringer Kari, telefonen til Kari ringer opp Mike og Mike svarer. Da starter minuttene å løpe. Samtale til U.K med f.eks Telenor koster en samtale til fasttelefon mellom 2,99,- og 6,49,- pr. minutt. Samtale til mobil koster fra 5,39,- til 8,89,-.

Soo.. Med andre ord er dette en dyr sak.