Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 954
Ja, da er russesiden vår igrunn ferdig. Det mangler noe innhold som kommer etterhvert som vi vet litt mer med bil og sånn.

Lurte bare på hva folket syntes om siden, og om den funker som den skal, til sitt formål?

Klikke her

Jeg vet det er mange der ute som _hater_ sånne introer, derfor er den kort, og kan enkelt skippes. Men den "måtte" være med.

Preben
Vil anbefalle på det sterkeste at du velger en annen font i "mainframen".
Kanskje er ikke jeg så lur, men det tok noen sekunder ekstra før jeg oppdaget menyen...
Annen font i mainframe. Ellers var den helt kurrant, veldig fin, men for meg ble denne litt for minimalitisk.

* Gjestebok er for stor i forhold til vindu.

Liker ikke slike bildegallerier heller, enten er det gallery eller så er det små thumbs som man kan klikke store.

Men fin fin side det der, selv om det minnet en del om russeservice sitt hefte
jeg gikk skikkelig på trynet med fonten. Jeg tenkte ikke på at i dynamisk tekst blir det litt kluss med det. Jeg oppdaga det nå, når jeg satt på skolen. Var lite fint med times der.

Ligner den på heftet til russeservice? Det synes ikke jeg, utenom kanskje den fonten og slagordet jeg har henta fra russ.no.

Hva er forskjellen på bildegalleri og gallery?

Det kan kanskje være litt trøblete å finne menyen med en gang, men jeg har da sett værre enn det.

Hva mener du med at gjesteboka er for stor for vinduet? Den passer da den. Tror jeg.

Ellers har jeg fiksa litt på den siden sist. Har blant annet fått en ny meny greie, som gjør det litt lettere å oppdatere nyhets-siden. Tenkte vi skulle få oppdatert så ofte som mulig med events og diverse ting.
Er mulig jeg legger til en egen events frame på siden der, sånn at den alltid synes...

Så er det jo også sånn at den er mest morsom for oss som er med på bilen, og de som kjenner til historien rundt oss da.


*I løpet av neste uke skal jeg slenge opp noen bilder av bilen vi antakeligvis kommer til å kjøpe. 1974 modell og greier...=)
"main" knappen skiller seg litt ut... du må faktisk holde musen _på_ en bokstav for at den skal virke.. Det nytter ikke å f.eks holde musepekeren inni prikken over i'en.

De andre knappene fungerer slik som de skal. (vil jeg tro)
Opprinnelig postet av treskjegg
"main" knappen skiller seg litt ut... du må faktisk holde musen _på_ en bokstav for at den skal virke.. Det nytter ikke å f.eks holde musepekeren inni prikken over i'en.

De andre knappene fungerer slik som de skal. (vil jeg tro)
Vis hele sitatet...
I know. Jeg rusha den siste knappen der. Får se om jeg får fiksa det snart...
Jeg kjører 1024*768 + IE 6 og får en liten scroll både vertikalt og horisontalt..
Opprinnelig postet av Mr-ISO
Jeg kjører 1024*768 + IE 6 og får en liten scroll både vertikalt og horisontalt..
Vis hele sitatet...
det kan stemme det. Den er vel 1000 px bred så det kan forklare det...
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeppjepp, da har siden fått sine første store facelift.

Nye farger og profilene er oppe nå også.

For de som vil se med de gamle fargene, kan de klikke her (vises større enn orginalt.)

For å se siden sånn den er nå, klikk her , eller bruk linken i første post.

Håpet å få litt feedback på det nye.



Sist endret av Preben; 7. desember 2003 kl. 04:10.
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
404 not found
grei nok liksom..