Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 755
http://filtered.sensibleerection.com/entry.php/24475
kom over denne sida med en noen smaksprøver på 3'ern
Takk for de.. håper virkelig den blir bedre enn 2'ern..
Thanks.. 2'ern sugde jo.. håper 3'rn blir bedre!!
*hope*
Tusen Takk og huh The Matrix var Utrolig bra beste film jeg har sett. sÅ kom 2'ern DEN VAR BRA dere kan ikke si at 2ern var så dårlig da. Hvis dere syns Matrix reloaded var dårlig da var det pga at #1 var så bra.
Sist endret av AirPrixeR; 21. september 2003 kl. 18:46.
likte reloaded jeg :-)
Aj, tusen takk. Men akk eneren var bedre, og det er jo selvfølgelig fordi vi syntes den var bedre?
Du er min venn
niigu's Avatar
2ern likte jeg veldig godt.

Håper 3ern blir bedre igjen
matrix er bare awsome )
Der ja.. whi.. toffa
Sist endret av Puma; 21. september 2003 kl. 21:05.
Hvem av disse trailerene er best.. har de tre øverste nå, men har så dårlig linje at jeg vet ikke om jeg gidder og ta ned flere..
Takk takk, dette var bra saker. DrixXx, anbefaler deg å ta ned alle sammen. Et must for ekte Matrix tilhengere.
Men hvordan fekk du tak i websida?? og hvordan fekk websidemannen tak i klippene??
jeg kom over linken på irc, men hvordan websidemannen fikk tak i klippene vet jeg ikke.
ÅÅååå.. har ikke lyst til å se trailer... jaja.. titte litt da :P

1'ern var bedre en reloaded forresten, men det er bullshit at reloaded var dårlig. Reloaded er den nest beste filmen i historien Har store håp for Revolutions, mulig det kan bli bedre enn 1'ern..

Funker ikke å laste ned

edit: You don't have permission to access /download/revolutions-future.mpg on this server.

edit: Den siste der funka.. angrer på at jeg så den.. men FY FAEN så fet den ser ut.
Sist endret av Skyfex; 26. september 2003 kl. 16:30.
Likte nesten ingen av dere Matrix Reloaded?
Synes at den var kjempe bra og gleder meg til Revolutions kommer.