Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  160 7982
Jaja..I natt, eller om 30min som det sies...Da kommer cs 1.6 ut

Det er sorgens dag for meg..
Jeg er stor fornøyd med 1.5 jeg! Og de jeg kjenner som har spilt 1.6 Beta sier at det ikke er så morsomt.. Skjold og 2 nye våpen skal det vist være.. :/

Så, jeg lurer på hva dere synest om at 1.6 kommer ut.. Er det så positivt eller vil dere beholde gode gammle 1.5 ?


Jeg vil savne 1.5!



-=Pumpkin=- --xXx--
sikkert en del servere som kommer til å kjøre 1.5 en god stund til.
men, er enig med deg.. kommer til å savne 1.5.. det var liksom noe med 1.6 som ikke var riktig.
Famas og Galil rokker. :-)

Edit: skjoldene er meget irriterende hvis motstander kan å bruke de. Plagsomt effektive.
Sist endret av Martin; 11. september 2003 kl. 21:21.
Bakrus
Pumpkin's Avatar
Trådstarter
RIP 1.5! Greit nokk at det kommer update.. Men må de ha SKJOLD da? Det er jo bare tull! Vil ha 1.5 som det er..Bare flere våpen og noen modifikasjoner på enkelte map!
Skjold brukes jo IRL da men men
Bakrus
Pumpkin's Avatar
Trådstarter
Fikk nettopp vite at de hadde tatt bort skjoldet da! Hadde vært helt idiotisk med skold da :/
skjolde er der det!
Er 1.6 ute nå?
Bakrus
Pumpkin's Avatar
Trådstarter
det er Steam som kommer om 30 min! 1.6 kommer om ca 1mnd..
skjold er jo drit artig
steam har jo vært lenge da.. men det har vel bare vært beta, eller?
Du er min venn
niigu's Avatar
Jeg har testa 1.6 mange ganger (BETA)

Skjoldet og Galil er det feteste med hele den nye moden.

Skjoldet er ikke et "Skjold", det får du bare vente å se på, fordi det er en ufattelig grei og spennende sak!
+at det er begrensa hva du kan bære når du har det.

Vi hadde samme oppfatning da 1.3 kjørte. Da sa alle at de ville ha 1.3 tilbake og ikke 1.5!! ..så tror ikke det tar lang til før vi er blitt vant til det!

Dessuten vil jeg si at steam kan gå å pule seg selv i rompa.
så kommer 1.6 ut eller er det enda en stem..
noen som har lasta ned steam enda eller?
Hva heter de to nye våpenene og hvilke typer er det(sub, rifle, sniper, pistol osv..)?
2 nye rifler, de er ganske gode. Husker ikke alt om dem, men tror begge har 25 skudd i magasinet og ct sitt nye har burst fire og hel auto valg. Når man bruker skjold kan man bare bruke pistol. Skjoldet er veldig strategisk og morro!
1.6 krever for mye av PC'n mener jeg..
Steam er bare en stor Bug!

Det nye i 1.6 var litt qlt, men noen av mapsa var mongo.. Det nye aztec er dårlig.. Mister liksom "aztec sjelen". Det er hvertfall min mening
Ene er terror rifle, heter GALIL, ligner en smule på ak i utseende, har 35 skudd i magasinet. Det blir et mye brukt våpen, EDIT: det tror jeg i hvertfall utifra egen erfaring. Litt dyrere enn ak. CT sin rifle er FAMAS, har 25 kuler i magasinet og kan veksle mellom burst og full auto. Bursten skyter raskere enn 3 kuler auto ville gjordt. En burst er også mer treffsikker enn 3 kuler auto. <3
Og hvor laster man ned 1.6?
noen skjermdumper (hehe) noen sted?
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Har aldri prøvd CS, jeg. Er det verd å laste ned / kjøpe?
SharQ:
du kjøper hl så laster du ned cs....
ja det er vel verdt det siden det er et veldi populært spill og kan være litt artig ...
Opprinnelig postet av SkiM
1.6 krever for mye av PC'n mener jeg..
Vis hele sitatet...
et par stykker i klassen min har kjørt steam (beta) på en 566mhz celeron med 128mb ram og 32mb pci skjermkort.
er vel ikke å kalle det resurskrevende?
Opprinnelig postet av SharQ
Har aldri prøvd CS, jeg. Er det verd å laste ned / kjøpe?
Vis hele sitatet...
leve SharQ du er uviten om al synden dær ute!!!
Not Penny's boat
argh's Avatar
hvis du skal spille cs 1.5, som er den nåværende versjonen må du kjøp deg half-life for å få en valid cd key, deretter laste ned cs 1.5 full fra internett.

nå som 1.6 kommer trenger du bare å laste ned steam, så laster steam ned cs 1.6 for deg og kjører det derfra, steam blir som en liten spille konsoll feks. kan spille flere spill fra selve steam.
men en cd key trenger du uansett, derfor må du kjøpe hl :O
har jo spillet cs 1.6 i mange måneder snart... watz the deal?
Not Penny's boat
argh's Avatar
det var bare beta da, når 1.6 full kommer ut, forsvinner 1.5
aha i see.. for håpe at steam klienten blir mer stabil da...
Ready to play in aprroxematley 600 mins <- BUG på den countdown tingen demmes
Om jeg kjører steam, uten å ha updatet til 1.6, kan jeg forsatt spille på 1.5 servere?
steam sin webside er nede.. sansynligvis pga stor pågang.. lol
For å oppklare en ting. Dette er FINAL version av Steam og CS1.6, det kommer altså ikke noen cs1.6 versjon etter denne! dette er FINAL!
cs beta 7.1 og cs 1.1/1.3 savner jeg.. 1.4/1.5 er fucked...

1.6 i ALLEFALL!

de duda som "updater" cs støtt skulle brennt.
jupp.. dette er "tha real thing"... syns den er morsom.. p.s. begge de nye våpnene er de billigste i sin klasse.. er kjekt for T.. for nå har de råd til våpen i andre runde hvis de har tapt... våpenet er samme kaliber som ak, 35 skudd og har ca like stor nøyaktighet som colt... et knallvåpen.. må bare lære meg den først.. er ikke bare bare bærnt..
nye våpen er bare piss...

CS trenger nye MAPS, alle taktikkene på brettene er jo "standard"

Burde hatt nye maps slik at folk måtte lage nye taccs.
Kan man spille 1.5 når man har 1.6 eller steam?
ja, det kan man.. med steam blir ikke csen din oppdatert, det legges en ny installasjon av cs et annet sted på harddisken som ikke påvirker eventuelle tidligere installasjoner av HL/CS..
Du kan spille 1.5 i et par uker til, da won systemet blir kuttet ut om noen uker.
en annen ting dere kan gjøre, er å lese litt for videre informasjon på denne siden.
FAQ om 1.6 kopiert fra #steam på GamesNet

1. Yes, 1.6 is going final with this
2. Yes, you have to register again. If you use the same email address, your friends list will come over though
3. Yes, if you have the beta client, it will update automatically. Once it updates to steam final, you can then register using the update.
4. Steamid's are first come first serve basis
5. We do not know the time the client will come out, please be patient. We will post in channel when client is released. Pacific time is GMT-7 and CET-8. (normally gmt-8 but Daylight savings time)
6. You will need a valid Halflife or CS Retail key to use steam
7. WON will be up for 2 more weeks. 1.5 will be playable until WON is gone.
8. Steam does not work on LAN only servers. Offline mode is coming
9. HLDS is for Dedicated servers only. NOT clients. Servers will NOT get steamids and do NOT need cd-keys
10. Mods and items like hlsw are supposed to work with 1.6
11. league questions need to be directed to the leagues themselves
12. New clients will be available off of steampowered.com and mirrors shortly thereafter. Remember, its just an installer.
13. There will not be patches like before. Steam will download the required content automatically.
14. Keep your 1.5 install in place. Steam will use it so it won't download as much for 1.6. We do not know if 1.5 will be deleted or not.
15. You register using the steam FINAL installer. You can NOT use the beta client to register for a STEAMID

Denne besvarer en del spørsmål
Jeg skjønner ikke helt dette. Den spurte meg om jeg ville kopiere HL folderen min til Steam mappen, og det sa jeg ja til. Nå har dette stått i 20-30 min..

Converting Half-Life files into steam cache...

Pga dårlig diskplass valgte jeg at den skulle flytte og ikke kopiere filene. Betyr det at hvis jeg avbryter og prøver på nytt nå så kan det hende at det ikke funker?
Jeg kan jo egentlig alltids bare installere HL på nytt uansett
Opprinnelig postet av Skulleye
Jeg skjønner ikke helt dette. Den spurte meg om jeg ville kopiere HL folderen min til Steam mappen, og det sa jeg ja til. Nå har dette stått i 20-30 min..

Converting Half-Life files into steam cache...

Pga dårlig diskplass valgte jeg at den skulle flytte og ikke kopiere filene. Betyr det at hvis jeg avbryter og prøver på nytt nå så kan det hende at det ikke funker?
Jeg kan jo egentlig alltids bare installere HL på nytt uansett
Vis hele sitatet...
Gjorde akkurat som deg jeg å.. sto i 20 minutter å ingenting skjedde.. så avslutta jeg steam, og nå vil ikke faenskapet åpne seg igjen
Opprinnelig postet av cyanid
Gjorde akkurat som deg jeg å.. sto i 20 minutter å ingenting skjedde.. så avslutta jeg steam, og nå vil ikke faenskapet åpne seg igjen
Vis hele sitatet...

samme her... Bare at jeg trykket på ctrl+alt+del, så stod det, not responding. jaja, tenkte jeg. Avsluttet greiene, prøvde å starte på nytt. men neida.. funker bare ikkje lenger
ctrl+alt+del>prosesser, avslutt steam.exe og prøv å åpne pånytt
fikk det til jeg

Steam Updating 4% complete

Updating steam platform files...

ser ut som det ordna seg
Opprinnelig postet av Beatforce
Cs 1.6 er Ute.
Til dere som fortsatt vil spille 1.5 :
Dette vil ikke være mulig.
WON vil bli lagt ned, dermed umulig å spille cs 1.5 på Internett.
Vis hele sitatet...
vet ikke alle det?
-
Henger steam seg til noen andre når dere skal installere counterstrike?
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
henger seg til noen andre? henger seg her, når jeg skulle installere, om det var det du mente.
var det jeg mente ja.. når jeg skal innstalere counterstrike så henger det seg..
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
står ett eller annet om at den "updater" noe, så henger den seg på 38%.
har lastet ned steam; hvordan update til CS1.6 ?!