Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 762
Hey kan noen Hjelpe meg jeg sliter litt med redigerings programmer. Har adobe og Pinnacle studios men pinnacle sucks
og jeg sliter med adobe har noen pæling pð et bra program som jeg kan bruke og er ikke advanced2k ??
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
Jeg har brukt et som heter Blaze Media Pro. Dette er ganske simpelt, så jeg vet ikke om det passer for deg, men det funka fint for meg. Ellers så har du jo Windows Moviemaker, men det spørs om det er akkurat det du er på jakt etter...
Sonic Foundry Vegas Video 3/4.x anbefales på det sterkeste. Svært enkelt og brukervennlig - men alikevel avansert nok til at resultatet like gjerne kunne kommet fra Premiere o.l.
▼ ... over en uke senere ... ▼
mm jaok prØver begge jeg men Windows movie maker er bare dritt. :P
▼ ... over en uke senere ... ▼
det spørs jo hvilket pinnacle du har, f.eks. pinnacle 7SE SUGER, mens pinnacle 8 er ganske bra... Adobe premier ER jo "advanced2k", som du så fint kaller det.
▼ ... noen uker senere ... ▼
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Har du ikke tid til engang å gidde å lese en liten tutorial for å lære programmet så kanskje du skulle gi opp redigering?

Adobe premiere tar ikke lang tid å lære, og det har en drøss med veldig fine funksjoner.

På skolen bruker jeg iMovie (catch: det finnes bare for mac, noe de fleste designere bruker uansett), noe jeg personlig syns er dårlig pga manglende funksjoner. Men for noen som ikke kan redigering helt er det vel fint å starte med.

Og forresten, hva har dette spørsmålet på programmerings seksjonen å gjøre?
Sist endret av Dodecha; 17. november 2003 kl. 15:13.