Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 2773
Bestilte meg Spion kamera penn for en uke tilbake. men kamera var skjevt, det ville ikke starte og når jeg åpnet det var det fullt av teip. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en ny en som garantert funker når jeg får den, og helst en testa side så jeg ikke bare gir bort cash
Trådstarter
Sitat av Viva La sk33to Vis innlegg
Prøv SpyChest eller eBay
Vis hele sitatet...
Har ikke prøvd spy chest? smellen var på qxl, så tør ikke sjanse på ebay
Støtter Viva her med SpyChest.
Og det er faktisk den siden stifler bruker i American Pie; Band Camp for å bestille cameraer
Trådstarter
Drøyt dyr sie da men...
Ja, er litt dyrt.
Men du betaler for kvalitet, og det du betaler for, det får du.
Valgfri brukertittel
Grimmy's Avatar
Dealextreme.com har masse fine gadgets o.l til utrolig billig pris, og gratis frakt ^^ men pass på tollen, og hvis du bestiller for over 200, men under 1000, husk og merke av at du skal ha den sendt som gave. Ellers ikke gjør noen ting hvis den er under 200 NoK.

Her er en "camera pen" jeg fant, til 26 dollar, som utgir ca. 150 norske + -.

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.31988

4GB lagring, og slikt ^^
Trådstarter
Sitat av Grimmy Vis innlegg
Dealextreme.com har masse fine gadgets o.l til utrolig billig pris, og gratis frakt ^^ men pass på tollen, og hvis du bestiller for over 200, men under 1000, husk og merke av at du skal ha den sendt som gave. Ellers ikke gjør noen ting hvis den er under 200 NoK.

Her er en "camera pen" jeg fant, til 26 dollar, som utgir ca. 150 norske + -.

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.31988

4GB lagring, og slikt ^^
Vis hele sitatet...
Er den ulovlig a? bestilte en fra qxl, og det er vel en norsk side?
Husk hvis du kjøper fra DX så bør du bestille DETTE i tillegg, slik at det er mindre sjangs for at tollen stopper det for sjekk. Billig å betale for at de fjerner merkene!
Valgfri brukertittel
Grimmy's Avatar
Sitat av h3in3ken Vis innlegg
Er den ulovlig a? bestilte en fra qxl, og det er vel en norsk side?
Vis hele sitatet...
Absolutt ikke ulovelig, er ikke en norsk side, men gjør absolutt ingen ting. som sagt er det gratis frakt, og har selv erfaring og kompiser med erfaring fra siden, og du burde motta pakka rimelig kjapt (uke, litt mer, litt mindre?)

Også som tidligere nevnt, eneste ekstra gerbyret du kan få er for tolling, men det er ikke tolling på varer fra utlandet så lenge de ikke overstiger 200kr, og 1000kr hvis det er pakke (du kan velge at den skal bli sendt som det når du bestiller)

anbefaler dealextreme.com på det stærkeste til alle gadgetfans

Edit, ja var slik det var med gavepakke, som Dokeybrain skriver ^^
Uansett så er det ikke problem hvis pakken ikke overstiger 200 NoK
Sist endret av Grimmy; 21. januar 2010 kl. 00:21.
Gift-pakken på DX fungerer ikke lenger. Så det er å kaste bort pengene sine.
Trådstarter
Noen som vet om det er noen gift wrap på amazon?
Sitat av Starra Vis innlegg
Gift-pakken på DX fungerer ikke lenger. Så det er å kaste bort pengene sine.
Vis hele sitatet...
helt rett, gift greia har toller gjenomskuet alt, å du endrer å måtte pay mer hvis dem ikke finner noe kvitering inni. + pakka bruker lengre tid.
Sitat av Starra Vis innlegg
Gift-pakken på DX fungerer ikke lenger. Så det er å kaste bort pengene sine.
Vis hele sitatet...
Hmm, har funket med meg hver gang jeg har bestilt

Ellers kan du jo prøve Spyshop, norsk butikk.
Valgfri brukertittel
Grimmy's Avatar
Sitat av Starra Vis innlegg
Gift-pakken på DX fungerer ikke lenger. Så det er å kaste bort pengene sine.
Vis hele sitatet...
Jaja, kan fremdeles bestille pakker for under 200 kr uten problemer
Trådstarter
Noen som vet om noen av de er med kun video? altså ikke bilder
<?php getUserTitle(); ?>
MrMrtn's Avatar
Sitat av h3in3ken Vis innlegg
Noen som vet om noen av de er med kun video? altså ikke bilder
Vis hele sitatet...
Vel, jeg regner med de fleste sidene har en beskrivelse av hva spionpennen gjør. Så du får bite i det sure eplet og begynne å lese selv. Freak.no er ikke til for å finne ut alt for deg heller.
Trådstarter
Sitat av Waver Vis innlegg
Vel, jeg regner med de fleste sidene har en beskrivelse av hva spionpennen gjør. Så du får bite i det sure eplet og begynne å lese selv. Freak.no er ikke til for å finne ut alt for deg heller.
Vis hele sitatet...
Tro meg jeg har lest, men det er endel mygel med annonsene på den siden. Alle pennene har så og si den samme beskrivelsen, og flere folk sier at ting der ikke stemmer. Og jeg vet av personlig erfaring at kamera og videokamera på samme knapp=problemer. kom frem til en penn som det egentlig var kamera på, men som flere ikke fikk til å funke, og som skulle startes på samme måte som filming, og brått så får jeg en som bare tar bilder
▼ ... over et år senere ... ▼
Graver opp denne gamle tråden igjen med et spørsmål om en eller annen spypen.

Er det noen av dere som kan anbefale en kamerapenn?
Jeg skal bruke den til å ta bilde av tekst, videofunksjonen er ikke så viktig.

Har sett litt på denne (link til amazon) og lurer på om noen av dere har prøvd denne pennen, og veit om den er bra?
Sist endret av Dolf; 28. august 2011 kl. 16:40.
▼ ... over et år senere ... ▼
Yes, Dolf, det er samme innmaten som denne, http://www.spyworld.no/products-page...nn-med-kamera/. Litt knotete å bruke uten å lese instruksjonene så sørg for å lese dem før du skal spionere, tar seg ikke ut med en spion som må lese først hehe, særlig ikke hvid det haster.