Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 2317
Hey, har nå fått game BF3 noen dager og må si at det er en fryd å spille det.
Er på utkikk etter en gruppe som liker å spille TAKTISK, med taktisk så mener jeg at man ikke løper rundt og er 'rambo' sllik man kan være i cod-serien..

Alle i squad løper rundt i grupper, taktisk framrykking, taktisk klarering av bygninger osvosv.

Anyone som liker å kjøre samme stil? legg meg til i battlelog: 'langvann'
Jeg blir med når de fuckings serverene er oppe. Elsker å sitte å skype mens man kjører taktisk.
Sitat av Glenni Vis innlegg
Jeg blir med når de fuckings serverene er oppe. Elsker å sitte å skype mens man kjører taktisk.
Vis hele sitatet...
Serverne er da online de? Eller er det noe spesielle server du tenker på?
Sitat av Lasse94 Vis innlegg
Serverne er da online de? Eller er det noe spesielle server du tenker på?
Vis hele sitatet...
Aktivering / registrerings servere

I morgen er det fredag, og på lørdag er det fri. Sure is tactical time in here.
Sist endret av Glenni; 27. oktober 2011 kl. 22:37.
åja, jeg aktiverte fra korea dagen før jeg, sånn bare for å gni det inn
Pensjonert gamer.
orbeck's Avatar
Blir kicked by administrator jeg, og har prøvd å slette pb mappa ol, men funker ikke,.
Sitat av orbeck Vis innlegg
Blir kicked by administrator jeg, og har prøvd å slette pb mappa ol, men funker ikke,.
Vis hele sitatet...
Følg denne, det hjalp meg.
http://battlelog.battlefield.com/bf3...4773952043053/
/dev/urandom
RandomiZed's Avatar
Trådstarter
Tråden var ikke om hvorvidt man ble kicka fra servere eller ikke, tråden omhandlet folk som ønsket å spille taktisk.
Hvis folk sliter med aktivering så ta en live chat med BF folka. De aktivere det manuelt for deg
Sitat av Storebrand Vis innlegg
Hvis folk sliter med aktivering så ta en live chat med BF folka. De aktivere det manuelt for deg
Vis hele sitatet...
Ooh det høres bra ut.. får nesten prøve det :-D
/dev/urandom
RandomiZed's Avatar
Trådstarter
Ingen flere som liker taktisk gaming?:-p
Jeg er med! Pathanchy
Hvilken class er dere?
Akkurat nå hater jeg litt at jeg er i militæret, ikke har BF3 og ikke har god nok PC til å kjøre BF3. Spillt mye BF2/CoD4 og taktisk spill er veldig interessant/kjekt!
Sist endret av xcitu; 29. oktober 2011 kl. 10:03.
/dev/urandom
RandomiZed's Avatar
Trådstarter
Mange som har lagt meg til i origin, jeg godtar ingenting der. Men godtar requests på battlelog.
Jeg er tilgjengelig fra klokken 2200 i kveld. Da kjører vi taktikk
Jeg vil gjerne være med, men for meg har det virket som at serverne ikke er helt klare? Spilte 1 game i går der alt lægga som faen, og det var nesten ikke spillere med engang. Flere som har dette problemet - eller var det vare uflaks? Ellers driver jo spillet å kræsjer i tide og utide.. Må prøve det igjen nå, etter en restart ja.

xEpicLunchBox er navnet, sitter helst på skype/TS/VT.
Jeg er med! Har Mumble server dersom noen skulle vært interessert i å bruke det istedenfor Skype.

Spiller mest som support. Setter meg ned med bipod og dekker squadmates mens de rykkerfrem, og gir ammo

Heter Brightbull på Battlelog.
Sist endret av JKnutsen; 30. oktober 2011 kl. 14:11.
Sitat av Storebrand Vis innlegg
Hvis folk sliter med aktivering så ta en live chat med BF folka. De aktivere det manuelt for deg
Vis hele sitatet...
Det gjorde dom ikke for meg hvertfall.. lies
/dev/urandom
RandomiZed's Avatar
Trådstarter
Jeg gjør det utvilsomt best som support jeg også. Mumble er å foretrekke, så slipper vi å høre på alle som puster og peser i andre enden.
Jeg har en potensiell server jeg kan gjøre tilgjengelig for dette formålet, eller vi kan bare joine på en random server..
Je er med. Dog så rekker jeg ikke noe etter 22 i kveld men. Pga arbeid i morra. Battlelog: TorErland
Sitat av RandomiZed Vis innlegg
Jeg gjør det utvilsomt best som support jeg også. Mumble er å foretrekke, så slipper vi å høre på alle som puster og peser i andre enden.
Jeg har en potensiell server jeg kan gjøre tilgjengelig for dette formålet, eller vi kan bare joine på en random server..
Vis hele sitatet...
Kan jeg anbefale battelog sin egen voice funksjon?
Funker fjell
/dev/urandom
RandomiZed's Avatar
Trådstarter
Joda, ikke noe problem, men frmedeles legger folk meg til i origin, jeg godtar ingenting der med mindre jeg personlig kjenner deg.
Legg meg til i battlelog.
Har forøvrig invitert alle som har lagt meg til i battlelog til party, men ingen som svarer, så tror vi utsetter det taktiske spillet til senere
Kjøpte BF3 tidligere i dag, har ikke begynt å spille multiplayer enda, men hadde vel rundt 10 timer på open beta. Er med på litt taktisk spill senere, men skal spille ferdig campain før jeg begynner på co-op/multi.

Battlelog navn: Huggelzz.
Jeg er med på taktikk

Mjefa
Jess, jeg har lagt deg til i battlelog nå

Brukernavn: Rikkin

Spiller det som trengs av classes, men har ikke spilt aktivt fps det siste året, så jeg er ikke 1337 lengre for å si det sånn
Ey alle bf3 lads! battlelog: Kentaaa