Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 908
Dette er den første 3d modellen jeg har laget,
så si hva dere synes.

det skal forestille en pistol, ikke noe spesielt merke
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
på sikkert 3-400 polygoner med mesh-smooth uten texture, så er det egentlig ikke så veldig mye å si. Med overgangen fra grep til trigger, minner det egentlig mest om en vannpistol.
Trådstarter
14 0
hehe, ja, er som sagt den første jeg har laget,
og jobber med triggeren akkurat nå, den som er på nå va bare en jeg hadde midlertidig
Lignet slett ikke på en pistol. Finn ett bilde av en , og ikke modeller utifra fantasien.
Tjaa det er ikke så bra,les noen tutorials.
Prøv og presentere noe mere ferdig neste gang.
3d er noe jeg liker og har hatt det som hobby/freelance jobb i mange år,så jeg er nok litt kritisk.
Sist endret av snippsat; 29. mai 2009 kl. 07:55.
tja, vis du har null erfaring etc, så vil jeg si det er ett ok første gangs resultat, men jeg kan ikke uttale meg noe særlig, jeg kan bare bedømme etter å ha sett resultatet av utdannelse fra 2 venner av meg :P
▼ ... over en uke senere ... ▼
syntes ikke den var så utrolig dårlig til å være din første, men håndtaket bør ihvertfall ikke være lengre enn løpet, og den ser veldig ut som en vannpistol som |d13m0b sier.
jobb litt mer med den og ha gjerne et bilde av pistolen som du baserer modellen på, da går alt mye lettere og pistolen ser mye bedre ut.
Til at det er din første 3D tegning så er det ikke så dårlig, men syns ikke det ligner på noen av dagens pistoler. Men om du fortsetter å øve så tviler jeg ikke et sekund om at du vil bli bedre. Så fortsett å tegne.

Et lite spørsmål.
Er det Solid Edge du bruker?
Bruker du google sketchup?
Jeg anbefaler Cinema 4D hvis du skal begynne med et bra 3D program ; D