Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  30 2573
Idag besluttet TVNORGE å legge ned redaksjonen aktuelt, sporten og været.

Jeg tror at kanalen vil miste troverdighet, men kanskje ikke. Skal man se nyheter slår man på NRK1. Det jeg er glad for rundt dette er at vi slipper den utrolige irriterende pausen i filmene de viser. Dette vil trå til i starten i av 2010.
Tenkte jeg skulle dele dette med dere som ikke har fått det med seg enda.

Har noen andre noen synspunkter rundt dette?

Mvh yellowpillow
Sist endret av yellowpillow; 11. mai 2009 kl. 18:09.
YES! Slutt på nyheter midt i filmer.
19.........bokstaver
bavarai's Avatar
Syns virkelig synd på de som mister arbeidsplassen sin, håper de klarer og omplassere dem.

Forøvrig skal jeg være enig i at det skal bli HERLIG uten aktuelt og været, men de finner nok på noe annet piss.
Du tuller? seriøst da kan jeg begynne å se på filmer igjen på Tv norge!! nå ble jeg glad. Noen ganger så husker jeg ikke at jeg så på film engang pga den lange "pausa" bare mamma som liker det, nå kan vi hvile øynene sier ho! DAMN NO!!!
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Good riddance, sier jeg.
Nyhetene på TV-Norge er så katastrofalt dårlige at det å miste dem er like ille som å miste navlelo når jeg tar av meg t-skjorten...

På den andre side har ulike lokale tv-kanaler i mange år (enda?), tjent litt penger på å sende sine beste saker til TV-Norge så hvis dette innebærer mindre å rutte med for lokale kanaler er det synd.
Vet ingenting
Så dere tror virkelig at pausen i filmer som går på tvnorge blir borte? Nå nei. Vanlig reklame vil nok ta over.
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Sitat av margido Vis innlegg
Så dere tror virkelig at pausen i filmer som går på tvnorge blir borte? Nå nei. Vanlig reklame vil nok ta over.
Vis hele sitatet...
20 minutter med sammenhengende reklame er vel litt drøyt da?
Blir vel noe junk som ''Celebirty Bites'' eller noe annet totalt meningsløst.
Eller kanskje de kopierer Tv3. Fem minutter med møkk reklame per 25 minutt.

Uansett hva de velger, så forholder jeg meg til thepiratebay og andre ikke helt lovlige nedlastningside for kopierte materialer.
Start en facebook-gruppe da, hvis de begynner å legge inn andre ting, sånn som alle andre. Funker ikke å whine på et forum.
Neste stortingsvalg kommer til å foregå på fjesboka!
Håper noe bedre kommer på de 20 min. i stedet for de tørre nyhetene de viste. Men enig med at det kan bli synd for de som mister sin arbeidsplass. De bør TV Norge omplassere eller gi dem ny stilling! Hadde vært sykt bra om de bare kjører TV3 stil, den er så mye bedre! =)
kjedelig streiting
En stor del av grunnen til at TVN har hatt Aktuelt og været, er vel for og få ha reklame i midten av filmer osv. Dette er en kommersiell kanal, og de er avhengig av reklameinntekter. Det er heller ikke lov med reklame midt i en film her i landet, så derfor har de måttet hatt nyhetspauser på min 20 min. Ja Giske og co krever også at pausen skal vare i minst 20 min. TVN må vel nå finne på en annen måte å dekke inn de kronene på, eller kanskje droppe å kjøpe inn de dyreste filma...
kjedelig streiting
Sitat av margido Vis innlegg
Så dere tror virkelig at pausen i filmer som går på tvnorge blir borte? Nå nei. Vanlig reklame vil nok ta over.
Vis hele sitatet...
Såvidt jeg vet er det fremdeles ikke lov med reklame midt i en film her i landet.
Sist endret av legalize_it; 11. mai 2009 kl. 21:05.
Da tenker jeg bare skal si det før noen kidz begynner å mase. Ja tv3 gjør det, fordi de ikke er basert i Norge. Av samme grunn kan de sende reklame rettet mot barn.
åååh gulpute, you've made my day!!!
Noe av det mest idiotiske jeg vet om er de forbanna nyhetene på tvNorge. De er så dårlige uansett.
Kommer ikke til å savne dem
HAH! Endelig. De nyhetssendingene der hadde jo mer fokus på at ankerfolka skulle være pene enn nyhetene..

Blir ikke noe stort savn akkurat
Sitat av robhol Vis innlegg
Good riddance, sier jeg.
Vis hele sitatet...
Qft.
Endelig fred å få. Dritt lei av aktuelt og været midt i filmer og spennede ting..
Sitat av Halalgeir Vis innlegg
Nyhetene på TV-Norge er så katastrofalt dårlige at det å miste dem er like ille som å miste navlelo når jeg tar av meg t-skjorten...

På den andre side har ulike lokale tv-kanaler i mange år (enda?), tjent litt penger på å sende sine beste saker til TV-Norge så hvis dette innebærer mindre å rutte med for lokale kanaler er det synd.
Vis hele sitatet...
Hvis du syns at nyhetene på TV Norge er dårlig, hva med Viasat 4 sine da?
Er enig i at vi kommer sikkert ikke til å slippe reklamen selv om de fjerner Aktuelt, sporten og været. Men håper reklamen ikke blir like lang :P
One small step for TVnorge, a giant leap for soffagrisen.
Nå kommer lokalbygda mi til å opptre betydelig mindre på TV, haha
Sitat av Smoky Mo Vis innlegg
Hvis du syns at nyhetene på TV Norge er dårlig, hva med Viasat 4 sine da?
Vis hele sitatet...
Digger Viasat 4 sine nyheter jeg! 5 min med nyheter passer fint for meg, og det bare høydepunktene fra nyhetsbildet. P4 som lager det også, liker det.
Gledestårer, ikke lengre noen forferdelige nyhetsopplesere og stygge vær damer!
TVnorge skal også kutte Mess-TV.
Vil heller ha 20 min hver dag med Mess-TV enn nyhetene på TVN... sucks bigtime enyways
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
leopex: ingenting suger verre enn MessTV, det er en naturlov. MessTV får støvsugere, vakuumpumper og svarte hull til å legge seg ned og grine.
Hvis jeg var glad for å bli kvitt sporten, aktuelt og været, er jeg uanstendig henrykt over å få slippe MessTV.
Sist endret av robhol; 16. mai 2009 kl. 00:01.
Er visst bare jeg som synes det er greit med god tid til å lage mat, røyke og gå på toan før man ser resten?
Fra nå av blir det vel like mye reklame som TV3
Tastaturkriger
Deezire's Avatar
Nå ryker vel konsesjonen deres også? Ser for meg at TV Norge blir BetalTV i likhet med Viasat-nettverket i fremtiden hvis de skal overleve.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Tenkte jeg skulle informere om at Søndag kveld var den siste sendingen med Aktuelt, sporten og været.

Lykke til videre alle i redaksjonen!
Sitat av legalize_it Vis innlegg
En stor del av grunnen til at TVN har hatt Aktuelt og været, er vel for og få ha reklame i midten av filmer osv. Dette er en kommersiell kanal, og de er avhengig av reklameinntekter. Det er heller ikke lov med reklame midt i en film her i landet, så derfor har de måttet hatt nyhetspauser på min 20 min. Ja Giske og co krever også at pausen skal vare i minst 20 min. TVN må vel nå finne på en annen måte å dekke inn de kronene på, eller kanskje droppe å kjøpe inn de dyreste filma...
Vis hele sitatet...
Trodde TVN sendte fra utlandet, slik som TV3? Uannsett, film er best ulovlig.
Jeg skal feire med en øl, i morgen.