Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1713
Hvordan er det med garantien til koss headsettene? Vet at det er livstidsgaranti men kjøpte mitt når det nettop var kommet på markedet og det er vell en god del år siden. Butikken hvor det ble kjøpt er lagt ned for lenge siden. Er det bare å gå en plass hvor de selger det og få nytt?
Du må nok ha en kvittering. Btw, så tror jeg livstidsgarantien er kun for høytaler-elementene. Og det gjelder ikke jack'n, selvom det er den som fucker seg hele tiden tho
Du kan prøve en annen butikk fra samme kjede.. Ta med kvitteringen ja
Mange sier at det heller svarer seg å kjøpe nye! Har også hørt at det tok 3 måneder for noen å få de reparert
Sitat av ragedAsian Vis innlegg
Mange sier at det heller svarer seg å kjøpe nye! Har også hørt at det tok 3 måneder for noen å få de reparert
Vis hele sitatet...
Holder med 2 sett da Så når det ene er på reperasjon, bruker du KOSS #2 Og omvendt
Kjøp de hvite!
Spaceworld pleier å være hjelpsomme der!
Tar kanskje 3 minutter og bytte høytalerne..

Jeg tok med mine opp på spaceworld, hakke kjøpt dem der da men.. , sa at lyden sugde og vips så bytta de høytalerne til noen nye
kjøpte mine på elkjøp for 3 år siden og har fått nye 3 ganger, null problem der iallefall
Sist endret av nyret; 25. november 2010 kl. 23:01.
Sitat av nyret Vis innlegg
kjøpte mine på elkjøp for 3 år siden og har fått nye 3 ganger, null problem der iallefall
Vis hele sitatet...
Måtte du vise kvittering? Var det bare reparasjon av elementene?
Mitt Koss headsett tok kvelden for et par år siden, tok de med til Euronics, og fikk nye med en gang, han bare testet de, og de var sprengt, fikk som sagt da nye på flekken, uten og vise kvittering!
Du kan også sende inn til Tura Scandinavia. De utfører reperasjon på koss i Norge.
http://www.turascandinavia.com/
Har du knekt bøylen eller noe slikt, så er det bare til å tråkke på høytaller elementene til en av de slutter å funke, da får man også igjen på forsikringen. Gjort det selv en god del ganger Men kvittering er viktig som folk sier, man får ikke igjen uten.
Har hatt koss i MANGE år og byttet så mang ganger at jeg ikke kan telle det, en gang knakk, dem og jeg fikk ikke byttet *superlim* så fikk ejg byttet, ar du en venn osm kan hjelpe deg? pleier å låne kviteringer av hverandre i min vennekrets
Shady Banana
Quix's Avatar
Trådstarter
Er ikke knekt eller ødelagt men de er så jæææævlig slitte at putene på høreelementene ikke er der lengre slik at jeg har hard plastikk som gnager på øret. Hadde en kompis som fikk byttet av samme grunn, men hadde kvitering.