Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1634
Noen har stjålet telefonen min i løpet av dagen og lurer på om den kan spores på et vis? Den har jo GPS så...
Betaler du for GPS funksjonen da?
Kjøpte den på mandag, har ikke satt den opp mot noe i allefall..
Om jeg betaler for det kan den da spores?
Sitat av Prototype#1
Kjøpte den på mandag, har ikke satt den opp mot noe i allefall..
Om jeg betaler for det kan den da spores?
Vis hele sitatet...
nei, de kan stenge den slik at den blir ubrukelig.. Du må da melde inn IMEI nr til politiet.. Husk at du har forsikring, så hvis den er meldt stjålet, så får du penger igjen..
Noen som vet hvordan jeg får opp lås koden til min N95?
har glemt den
Jeg kan se i bruksanvisninga hvis du kan bevise at den ikke er stjålet. Nøyaktig hva fulgte f eks med i esken da du kjøpte den...HEI! Blant annet bruksanvisning...? Hvorfor sjekker du ikke i den? Det må jo stå der?
Sitat av nem
Noen som vet hvordan jeg får opp lås koden til min N95?
har glemt den
Vis hele sitatet...
HAHA dødsbra og spørre om låsekode i samme tråd der noen nevner at de har fått stjålet mobilen sin :P

Men tilbake til topic:

Mobilen kan spores til en viss grad, men det er ikke GPS saken som spores. Det vil være IMEP nummeret som kan spores. Vet ikke hvor nøyaktig GSM kan triangulere, men tror den kan spore ned til nabolag eller lignende ut i fra hvordan mobillogger blir brukt for å putte kriminelle på åsteder.
ska se.. takk
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
http://www.freakforum.nu/forum/searc...earchid=124347
Way for mange tråder som omhandler sporing, som ingen som har svart her har lest!