Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1154
Yo!

Fikk ikkje sove i natt, og det endte med at eg sketchet ned et utgangspunkt til en ny dubstep sang. Har ikkje lagt på noe sub-bass enda, og skal fiffe opp drop'en og break'ene

Anyways, har lyst på konstruktiv kritikk!

Squeegee - Athwart

//Eplebit
Soulshaker
Eplebit's Avatar
Trådstarter
Oppdatering!

Låten er ferdig. Her er lenke til det endelige resultatet.

Skiftet navn til "Sewer scum" på grunn av voice samples som ble brukt i låta. De er forresten hentet fra Duke Nukem!
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
Har ikke fått hørt denne enda (sitter på mobilt bredbånd), men skal sjekke det ut når jeg kommer hjem. Intressert i å mekke noe sammen?
Soulshaker
Eplebit's Avatar
Trådstarter
Å mekke noe sammen med noen hadde vert et morsomt prosjekt, så ja, gjerne!
Digger det! Ikke mer å si. Dette slår mye dubstep jeg har hørt før. Det eneste jeg savner er at den var litt lengre, og kanskje en oppbygning til et enda tyngre riff som varte litt lengre. Jeg følte de tunge sekvensene varte litt kort i forhold til "hovedverset". Eller, som sagt, digget jeg den, og har lastet den ned for å legge til biblioteket

Forresten: Når jeg har hørt gjennom den noen ganger er det faktisk bare slutten jeg misliker. Det virker som en eskalering av sangen, men så slutter den Altså, jeg trekker tilbake det jeg sa om de tunge sekvensene osv. etter å ha hørt gjennom litt
Sist endret av shalabais; 13. juni 2010 kl. 23:06.
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
Du kan jo ta å sjekke her: http://soundcloud.com/subsonicmechanic/ så ser du hvilke stil jeg kjører
Med unntak av en liten følelse av repetering er dette en kul låt.
Likte beaten etterhvert og fikk en skikkelig god dubstep feeling etter introen.
Sist endret av Scabby_Gabby; 13. juni 2010 kl. 23:19.
Soulshaker
Eplebit's Avatar
Trådstarter
Sitat av djxfade Vis innlegg
Du kan jo ta å sjekke her: http://soundcloud.com/subsonicmechanic/ så ser du hvilke stil jeg kjører
Vis hele sitatet...
Liker det eg hører! sender deg hotmail adressen min på PM, så kan vi snakkes mer over msn? Hadde vert grisefett og laget noe sammen!

Sitat av Scabby_Gabby Vis innlegg
Med unntak av en liten følelse av repetering er dette en kul låt.
Likte beaten etterhvert og fikk en skikkelig god dubstep feeling etter introen.
Vis hele sitatet...
Ja, den er ganske repetitiv, det skal eg innrømme. Det er godt mulig at eg kommer til å bygge videre på denne sangen senere, men akkurat nå fikk eg en aldri så liten kreativitetsblokk, så må sette det på vent inntil videre, + at eg har en del andre prosjekter som eg bør ferdigstille før eg går tilbake og tar en ny kikk på denne

Takk for feedback alle sammen!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Re-member
Drix's Avatar
Ikke verst! Kul og drivende beat. Du har et bra utgangspunkt å bygge videre på, for den er som sagt litt kort og mangler litt progresjon, men kult gjort.
Utrolig bra! kp! Hva slaks program bruker du?
Sist endret av Dr.Feelgood; 26. juni 2010 kl. 00:54.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Soulshaker
Eplebit's Avatar
Trådstarter
Sitat av Dr.Feelgood Vis innlegg
Hva slaks program bruker du?
Vis hele sitatet...
Bruker Reason4, Refill og ReWire. Alt er utgitt av Propellerhead.
Good dubstep! (Y)