Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  35 1618
en i klassen min skryter av at han har sånn bra side der han selger pc osv.
sjekk den ut å gi tilbakemelding.
(lol)

www.tangdata.tk
Jeg ville aldri kjøpt no derfra i hvert fall... Så ganske useriøs ut syns jeg.
Tulling
Polmen's Avatar
Trådstarter
no shit... men han har heller ikke rettet noe i det hele tatt. rett under headlinen så står det "trenenger du ny pc" osv. finner en masse skrivefeil rundt om.. han har bygd opp sia av templates
enig der, jeg har ikke så mye konstruktivt å komme med iallefall.
Uhm, den virket jo enormt seriøs, spesielt med skrivefeilene. Må heller ikke glemme logoen, den var sexy!

Bare hos meg scrollen "hakker" på den sida? Bruker Firefox 0.9
Tulling
Polmen's Avatar
Trådstarter
hehe....han har visst laget enda en side nå.

www.radiohotstuff.tk

sjekk den da
Sist endret av Polmen; 27. juni 2004 kl. 00:45.
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Bare at det er et tokelau-domene sier vel egentlig det jeg trenger å vite om denne "bedriften". Tviler på dette er mer seriøst enn han som prøver å selge en måke på QXL
Så jo helt jalla ut i Opera i allefall.
..og det hjelper ikke mye å ha stjålet annonserekken fra itavisen heller.. he he..
Opprinnelig postet av osWald
..og det hjelper ikke mye å ha stjålet annonserekken fra itavisen heller.. he he..
Vis hele sitatet...
http://itavisen.no/feed.html
Tulling
Polmen's Avatar
Trådstarter
det er rett å slett genialt lol
Opprinnelig postet av klovnen_
http://itavisen.no/feed.html
Vis hele sitatet...
Hold musepekeren din over annonsene på høyre side av den feeden, så ser du at det dukker opp "itavisen" som del av url'en. Så kan du jo sjekke hva som dukker opp når du gjør det samme på itavisen.no?

Lykke til.
Det står "designet by".
Ikke bland norsk og engelsk på den måten!
Hater cp skrivefeil som "holt"!! *brøøøøl* Det skrives "HOLDT" ffs! masse skrivefeil som tidligere sagt av polmen.
Er det noe han tenker skal være seriøst? Tror ikke det var så mye å håve inn på det der...
Tulling
Polmen's Avatar
Trådstarter
jepp...han håver inn gryn i så det holder. HAHA med capitol HAHA.
han sier han har solgt masse . men jeg vet ikke helt jeg. hmm. mpx eller tangdata?
"Tangdata er en plass der du kan få hjelp til å bygge data eller bestille deler til data.

Vi har holt på i ca 1 år og har god kompetanse innen data"

Dette er alt som står under "Om oss". Jeg sier ikke mer.
hehe, skrallt

"Trenenger du ny data, kom til oss" - original
Opprinnelig postet av K@ZOo
Det står "designet by".
Ikke bland norsk og engelsk på den måten!
Vis hele sitatet...
Det er vel ikke det største problemet, siden dette ikke er et ordentlig design engang.

Kommer i topp-ti listen min for ekstremt dårlige design...
Tror den siden der tok kaka, mest crappy siden jeg har sett på lenge.. Virket ikke akuratt som dem er så seriøse heller.
Tulling
Polmen's Avatar
Trådstarter
de er faktisk helt seriøse. de tror de har et firma eller noe sånn.
Opprinnelig postet av polmen
de er faktisk helt seriøse. de tror de har et firma eller noe sånn.
Vis hele sitatet...
Mulig, men de virker ikke helt seriøse etter det som står på siden deres.
Som devine sa.. Det oser ikke akkurat seriøs foretnings instinkt av *.tk domene ..
Tulling
Polmen's Avatar
Trådstarter
nei men han er en smule tullerusk. for eksempel så mener han at
hvis man ikke røyker så tror man at man er tøff å sånne ting:P
latterlig


:]
"Vi har holt på i ca 1 år og har god kompetanse innen data"

edit: gjorde det samme som jeg gjør ovenfor ALLE som ikke leser regler. sendte en mail til
Som medlem av home.no får du gratis epost og hjemmeside. Gratistilbudet er åpent for alle privatpersoner og ikke-kommersielle organisasjoner i Norge.
Vis hele sitatet...
mm
pent meitemark

de her var meget tvilsomme
jeg må bare få si et ord.. Fydda.
Hehe, Nice mm!
"tjenester" - siden var jo bare best!
Ville heller aldri har kjøpt noe fra den sia, fy flate noe så sykt amatørmessig!
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Så kommer spørsmålet, er dette et registrert foretak? Tviler på de har hatt mye å gjøre med br-reg, noe som gjør dette til en ganske ulovlig deal?
Tulling
Polmen's Avatar
Trådstarter
jeg tviler STERKT på at de har gjort noe som helst egentlig... han sier han har solgt masse.

så Devine:jeg tror nok du har ganske rett i det.
Devine: Ser da ut som han har avtale med importør(hvis ikke er han jo HELT skrall) noe du ikke får uten id-nummer sak i br.
ehm på den radio sida er jo hele sida bare et bilde :lol:
Hehe, morsomt med sånne sider, haha...

Noen ting så vel verre ut enn andre ting på den siden, se screenshot: www.stylepower.net/nff/stygt.gif

Men uansett, hvorfor har han reklame for andre PC forhandlere som Dell når han selv selger PC utstyr, iallfall slik jeg forstod det. Rimi har ikke Rema 1000 bannere på hjemmesiden sin.
Sist endret av Octavarium; 28. juni 2004 kl. 19:51.
nFF Marshall
morten's Avatar
Og de var alle enige om at de hadde hatt en fin tur.
Vi er alle enige i at siden suger, og at det hadde vært mye bedre om Oddvar Brå aldri hadde brekt den jævla staven sin.