Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 951
for 2 år siden kjøpte jeg en ny 6280 så knuste jeg displayet og la den i en skuff, men nå har jeg ødelagt den nye mobiln min og tenkte kanskje jeg skulle bytte display på 6280mobilen.
Så er det noen som vet om det går an å bytte det selv? eller hvor mye det evt koster?
Bytte selv er ikke noe jeg ville begitt meg ut på, det resulterer ofte i skader inne i telefonen.
Prisene på service kan variere, men pris på display bytte ligger på rundt 960,- om jeg ikke husker helt feil.
Jeg ville anbefalt å sjekket hos forhandleren der du kjøpte telefonen, de vet garantert svaret. Vil du dermed ikke det kan du alternativt oppsøke en reperatør i nærmeste by, jeg vet iallfall at det er et firma på Vika i Oslo som spesialiserer seg på Nokia. Der kan du kjøre "drop-in style" og få estimert prisen etc..
Sist endret av Wannabepie; 10. mars 2009 kl. 22:30.
Jeg bytta display på N95, kosta meg vell nesten 300kr.
Var en lett operasjon, skrudde ut 4 skruer. Poppa opp ett par klips med en litt plastbit. Så fort den var åpen jobba jeg litt med å få skjermkabelen inn der den skulle. Nå har jeg splitter ny skjerm på N95`en min og er kjempe fornøyd.
Vel, det kommer helt ann på hvor skadet telefonen er det. Er det bare beskyttelsesglasset foran som er skadet, eller er det selve skjermen som er knust? Prisen for å bytte beskyttelsesglasset er nok liten, helt ny skjerm (monitoren, whatever) derimot blir det nok litt mer for. (Som sagt tidligere, rundt tusen kroner om jeg ikke husker feil).
http://www.mytrendyphone.no/shop/nok...280-3683p.html

Billige reservedeler til telefoner, display, deksler og alt mulig annet..
Det koster 260 kr for nytt display, og det skal ikke være noe stort problem å fikse dette selv dersom du har fiklet litt med elektronikk fra før
Relativt billig istedet for å ordne det på verksted for 1000,-


Alt på eget ansvar ++
Lykke til!