Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  83 6958
Hei der.

Har en wow account som inneholder en naken hunter, som jeg spilte opp for 2 år siden.
Spilletiden går ut om 6 dager og hadde tenkt å finne på nå morsomt å gjøre.

Er det noen som har linker til speedhacks, mountain climb hacks eller noe lignende ?
jeg fant et forum en gang som hadde mye sånt.. Er ikke så mye spennende som finnes, tror det mest avanserte var teleporting, hvor du kunne komme et random sted på mappet. Men det er 100% sikkert at du blir tatt med en gang.
Sitat av Cheese
jeg fant et forum en gang som hadde mye sånt.. Er ikke så mye spennende som finnes, tror det mest avanserte var teleporting, hvor du kunne komme et random sted på mappet. Men det er 100% sikkert at du blir tatt med en gang.
Vis hele sitatet...
denne teleporteringen som du nevner er en macro for GM's og blir ofte brukt på private servere, der GM's kan skrive "/telemap" og få opp et kart over azeroth, og du kan da trykke hvor du vil ende opp.

eneste "cheat" jeg kan anbefale er boten wowglider, men det er kanskje uinteressert hvis du skal slutte om et par dager.
Akkurat dette har eg hatt en del morro med selv :P
Du kan jo lege in en bot som spiller for deg da, men det er jo ikke like gøy.
Du burde teste ut scamming, selv stjal eg flere tusen g av folk . Og det går ikke og bli banned for heller pga at dei blir lurt og gir deg pengene frivillig
Speed hack er jo en gøy ting og bruke. google.com tar 2 sec og finne en.
No mana / no cooldown / no cast time cheat er ganske gøy i bg ( battleground ) .
Også finnest det jo one hit kill osv , men det er verre og skaffe..

Har dessverre ikke linker no. Men du fikker det meste på google.
Men eg advarer deg, eg blei banned for lifetime + at pc ip`n min blei nesten banned.
Den ble ikke banned pga at eg smisket litt :P ska kansje begynne på tbc..
De fleste cheats som ligger tilgjengelig på "større" nettsider er allerede oppdaget og du vil ikke kunne logge inn med de på pc-en... Mer vet jeg egentlig ikke. Men jeg mener å huske å ha finne noe cheats på myg0t, men de er sikkert oppdaga for lenge sia
Det går fint og bruke dem, men de blir ganske lett oppdaget dessverre..
Men vist du alikevel skal slutte så
esl
twist?
esl's Avatar
Trådstarter
Sitat av Crimatix
Akkurat dette har eg hatt en del morro med selv :P
Du kan jo lege in en bot som spiller for deg da, men det er jo ikke like gøy.
Du burde teste ut scamming, selv stjal eg flere tusen g av folk . Og det går ikke og bli banned for heller pga at dei blir lurt og gir deg pengene frivillig
Speed hack er jo en gøy ting og bruke. google.com tar 2 sec og finne en.
No mana / no cooldown / no cast time cheat er ganske gøy i bg ( battleground ) .
Også finnest det jo one hit kill osv , men det er verre og skaffe..
Vis hele sitatet...
Har scammet over 20k Gull allerede, fordelt på 3 måneder. Gidd gullet til random lowbies ^^

Sitat av Archj
De fleste cheats som ligger tilgjengelig på "større" nettsider er allerede oppdaget og du vil ikke kunne logge inn med de på pc-en... Mer vet jeg egentlig ikke. Men jeg mener å huske å ha finne noe cheats på myg0t, men de er sikkert oppdaga for lenge sia
Vis hele sitatet...
Det er en side som heter: EdgeofNowhere
og den hadde noen cheats og exploits. Fant masse nyttig der


Sitat av Silhouette
eneste "cheat" jeg kan anbefale er boten wowglider, men det er kanskje uinteressert hvis du skal slutte om et par dager.
Vis hele sitatet...
Ja, min venn ble banna av den ved å bruke den EN time.
Vel å merke, dette var en dag før den masse-slaktinga av boter
Sitat av Crimatix
Speed hack er jo en gøy ting og bruke. google.com tar 2 sec og finne en.
No mana / no cooldown / no cast time cheat er ganske gøy i bg ( battleground ) .
Også finnest det jo one hit kill osv , men det er verre og skaffe..
Vis hele sitatet...
Det du ramser opp er server-side, dvs at det er så godt som umulig å la seg gjøre. Det finnes dog 2 metoder som jeg kjenner til, og begge inneholder criminal hacking. Så visst blizzard vil gå til retten med deg, vinner de også mest trolig.
Speedhacke WSG er jo en klassiker for folk som slutter.
Drit i hacks eller noe som helst, men gjør følgende:
- Kjøp en Paid Transfer
- Scam gull og vær drittsekk på den serveren du er på nå
- Overfør characteren til en annen server'
- Kjøp TBC
- Ha det gøy der med masse gull osv.
Eller rl penge scamming, selg kontoen og ta den tilbake. Selg den igjen å ta den tilbake osv. En kompis av meg som tjener 10.000 i måneden på dette.
Det er dog også svindel og kan (og bør) anmeldes. Lett å bli bustet for det og plutselig ha et søksmål etter seg. Ikke å anbefalle.
Er faktisk en som ble anmeldt for det, og ble faktisk tatt for det også. Er vel ganske sjeldent at det skjer da
Sitat av Cheese
Eller rl penge scamming, selg kontoen og ta den tilbake. Selg den igjen å ta den tilbake osv. En kompis av meg som tjener 10.000 i måneden på dette.
Vis hele sitatet...
Sitat av froskenfredrik
Det er dog også svindel og kan (og bør) anmeldes. Lett å bli bustet for det og plutselig ha et søksmål etter seg. Ikke å anbefalle.
Vis hele sitatet...
Er det i det hele tatt lov å selge wow accounter?
Evt blir det jo dumt å klage på at du har blitt frastjålet noe du hadde kjøpt ulovlig... :S
Er ikke helt sikker på dette, bare noe jeg har hørt...

Debatt!
Eventyrbesatt
Wiggles's Avatar
Det er ikke lov å drive med kjøp og salg av wow-accounter nei. Men å klage blir egentlig fåfengt. Du vil i 99% av tilfellene aldri få igjen pengene dine, hvis du har blitt scammet. Det eneste du kan gjøre er å få accen bannet, ved å vise til en paypal-kvittering og et sted der accen er lagt ut for salg.
"If I cant have it, no one will"
www.cheatengine.org

Kanskje litt vanskelig å bruke i starten, men bruk forums og kjør tutorial. Speedhack er ganske greit å kjøre hvertfall hvis du vil prøve det :P og er faktisk ganske safe også
Sitat av typical
Har scammet over 20k Gull allerede, fordelt på 3 måneder. Gidd gullet til random lowbies ^^
Vis hele sitatet...
Hvordan i helvete klarer du det egentlig?
Er ganske enkelt og scamme spillere i WoW.. Siden ingen kan gjøre noe med det utenom dårlig rykte så er det ganske fritt fram. Alt du trenger er en karakter som er over lv 35 ( altså du kan feks ha artisan proffessions ) og være sleip. Tilby og crafte, enchante, alt du vil, bare du får mats først = takk og farvel. Så venter du til spammen i /1 roer seg og den du har lurt rundt har roa ned med GM whininga, så er det på han igjen.
Har blitt scammet flere ganger selv, en gang så diskuterte jeg faktisk med han som gjorde en "trade scam" altså han tok vekk goldet for epicen jeg skulle selge "fast" og klikket ok på et millisekund om hvorfor. Dette var jo såklart fordi han hadde blitt scammet selv og fant ut at det er "lovelig".
Har selv scammet en guildbank for 8k gold, var ikke så stolt over dette men pytt pytt ;P
Trur redguides har en del guider/exploiter/hacks. En venn av meg brukte ivertfall forumet på redguides for og finne sånne ting til WoW.

http://redguides.com/ <- gå inn på forum
Jeg har lyst til å prøve bot. Men jeg vet ikke om det er lurt. Er det stor sjans for å bli tatt?
Sitat av Zutox
Jeg har lyst til å prøve bot. Men jeg vet ikke om det er lurt. Er det stor sjans for å bli tatt?
Vis hele sitatet...
Det kommer vel helt ann på hvordan boten fungerer. Jeg husker i diablo tiden at jeg fant en bot som reagerte på fargene på skjermen. Programmet styrte altså bare musa og trykket. Sistnevnte vil jeg tro er temmelig vanskelig å oppdage.
Til alle som scammer, eller lurer på å gjøre det!

Jeg har selv blitt tatt for "scamming" og fikk 3 timers bann av blizzard. Det var egentlig ikke scamming, sendte en COD pakke til random rogues på 50g og sa det var fra blizzard og at de fikk en gave. Sikkert fordi jeg skrev det var fra blizzard entertainment at jeg ble banna.

Scamming er ikke å anbefale. Er jævlig iriterende å bli scammet, og hva er pointe med å ødelegge for andre spillere som nyter spillet og ikke har tenkt å slutte. Det visere bare hvor kynisk og egoistisk du er! Og hva skal du egentlig med gold når du skal slutte å spille wow

Jeg anmeldte en scammer en gang, og han ble bannet lifetime fra serveren. Men da var det en del som skrev ticket også da.

Tror faktisk Blizzard har begynt å gå inn for å stoppe scamming mer nå for tiden!
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Er en hack du kan gjøre klient-side som gir deg abnormale stats på gear, folk som har soloet 5manns instancer med denne modifikasjonen. TSelv sett en druid med 30000 manapool, like mye healthpoints, manaregain på 1000 pr 5/sec, tonnevis med attackpower etc. Det blir normalt sett ikke oppdaget av Blizzard, men man kan se det ved å inspecte folk da statsene vises på gearet deres.
Sitat av Devine
Er en hack du kan gjøre klient-side som gir deg abnormale stats på gear, folk som har soloet 5manns instancer med denne modifikasjonen. TSelv sett en druid med 30000 manapool, like mye healthpoints, manaregain på 1000 pr 5/sec, tonnevis med attackpower etc. Det blir normalt sett ikke oppdaget av Blizzard, men man kan se det ved å inspecte folk da statsene vises på gearet deres.
Vis hele sitatet...
Det der var vel bug som ble fikset på test serveren allerede i Naxx patchen?
Så vidt jeg vet var det bugga slik at man unequippa også equippa en eller flere items, så neste gang den ble equippet ble statsene osv doblet. Med den buggen soloa folk Kel'Thuzad så...
Sist endret av Archj; 6. februar 2007 kl. 21:23.
Hvis du trykker shift+insert 29 ganger og skriver my chemical romance i tektsfeltet blir avataren din deprimert og begynner å kutte seg selv. Så mister du alle vennene dine.
Sitat av PellePingvin
Hvis du trykker shift+insert 29 ganger og skriver my chemical romance i tektsfeltet blir avataren din deprimert og begynner å kutte seg selv. Så mister du alle vennene dine.
Vis hele sitatet...
ahahahaha XD

Vel, scamming er ikke etisk riktig, men hvem bryr seg da? Det er et spill og man skal ha det morro, det er morro å scamme folk for gull med fks enchanting. Egoistisk, men morro.
Massive Multiplayer Online Owned

GLhf. Personlig liker jeg og bytte ut filer så f.eks Campfire er en gigantisk trapp.
Da kan du gå opp, og se trappen, og andre spillere vil se deg gå i løse luften
(Tips: Ikke gjør dette i IF eller lignende, du vil bli banna på +\- 5 min. om du ikke gjør det diskret)
http://cheatdb.darkcheats.org/?game_id=36

Har ikke wow men det skal nå være en "cheat"
Hei.. Er det noen som vet noe om en cracka wowglider?? Altså en wowglider som er registrert. Jeg har søkt masse, men alt jeg finner er lure filer.. Plis svar hvis du vet noe.
Og send en link hvis du har..

Mvh

Zutox

-----------------------------------------
Believe your soul... xD
Sitat av Zutox
Hei.. Er det noen som vet noe om en cracka wowglider?? Altså en wowglider som er registrert. Jeg har søkt masse, men alt jeg finner er lure filer.. Plis svar hvis du vet noe.
Og send en link hvis du har..
Vis hele sitatet...
Har også leita etter dette... ser ikke ut som det er noen "crack" til den nyeste versjonen.
Fant en cd-key da, men den var banned :/
▼ ... over et år senere ... ▼
jeg å leter etter key eller crack
Har selv cheatet på wow, da meget mye, og jeg vil bare si at eneste grunner til at min ip ikke ble bannet, var pga min ydmyke oppførsel i etterkant. Ellers ble jo selvfølgelig accounten bannet for alltid.

Er jo bare søke noe ala "Wow + "one hit" + cheat" elns.. på google
WoW er jo et relativt vanskelig spill å cheate i (i den forstand med 3rd party program osv) siden hoveddelen av WoW skjer på "Server-side". Alle filene du har på PCen er "Client-side".

Men jeg vet at det finnes, men har egentlig ikke så mye peil på det. Spiller WoW selv, men har ikke tenkt å bruke hack/cheat.
Og det med google. Det er sant at google er den beste søke motoren på nett, men siden WoW er såpass "avansert spill å cheate i", må du nesten ha litt peil på hva du har tenkt å finne.

Nytter ikke å prøve med: "wow cheat speedhack" osv...

(og ja, jeg måtte bare sjekke google, men seff fant jeg bare rubbish :P)
Sist endret av Clr; 19. mai 2008 kl. 20:09.
En speed hack jeg har brukt på private servere er Cheat engine, dette programmet akselererer hele spillet... Men du kommer til å lagge sykt, funker på andre spill også. Jeg spiller blokkokopter i "slow hack".
Ganske morsomt egentlig^^
Speedhack er jo null stress og skaffe til wow.
Ja, man må søke konkret, men søker man "wow cheats" finner man ut hva cheatene heter,
og deretter kan man søke på det, osv osv.

Hadde selv speedhack, one hit, zero cooldown, no mana osv osv.
Jeg gjorde jo dette på faen, så ble jo seff bannet relativt fort.

Wow glider er heller ikke så vansklig å finne, hadde det selv engang.

Orker ikke å lete på google nå, men det er ikke så vansklig, om man tar seg litt tid.

Men ver klar over at ip'n din kan bli bannet !
Crimatix, hvordan skal zero-cooldown og no mana funke når det er stasjonerte data på server-side?
Det blir jo selvfølgelig oppdaget(veldig raskt)
Men eg fikk det hvertfall til å funke, men er dog 2 år siden eg cheatet.
hmm.. virker veldig rart siden alt informasjon er lagret på server-side. Client side er jo bare game files og maps/sound etc. Når du logger deg på henter du jo informasjon fra server-side. Eneste info vi har i er jo WTF mappa, men det er jo bare instillinger på account/player osv.
Har ikke peiling på hvordan, men jeg fikk no det hvertfall til.
jaja ikke det at jeg ikke tror deg... men noen hackere har vel kanskje funnet ut hvordan de kan få accounten din (sammen med et 3rd party prog) til å endre server-side info da

Sikkert derfor Blizzard fant det ut ganske fort
Sitat av Clr
jaja ikke det at jeg ikke tror deg... men noen hackere har vel kanskje funnet ut hvordan de kan få accounten din (sammen med et 3rd party prog) til å endre server-side info da

Sikkert derfor Blizzard fant det ut ganske fort
Vis hele sitatet...
Hehe, men det er 2 år siden eg gjorde det, kansje litt mer.
Da tier 2 var sykt Har ikke spilt på wow på et år,
så vet ikke hvordan det er per dags dato.
er en del anderledes... var nesten full tier 2 jeg, når remake på models kom <3
Judgement Set ftw!

Men jeg tror Blizzard har lagt inn mer sikkerhet ang. cheat i wow nå, så det var kanskje mulig når du gjorde det.
Smarteste du kan gjøre er å vente til AV Weekend (Alterac Valley) og laste ned en honor bot som går i AV for deg. Du blir bare banna i 24 timer men det er verdt det. Farma nesten 30 k honor på den ene dagen jeg brukte den. lot den stå på om natta og hele dagen.
Sist endret av Meeger; 21. mai 2008 kl. 13:14.
www.mmowned.com
www.d3scene.com
www.edgeofnowhere.cc
www.descipe.net
Dette er comunitys som er positiv til hacking/model editing, eventuell registrerting og du vil ha full tilgang til downloads på alle disse sidene, ingen av dem har en "download" seksjon i den grad, det ligger heller i et forum med privat personer som har postet erfaringer og kansje linker etc. til ja, model edits, speed hack, cheat engine, WallWalk o.l.
Sist endret av blueshift; 21. mai 2008 kl. 13:34.
Anbefaler Pirox Anit AFK bot blandt de gratisbottene for BG-botting.
Ellers er MmoGlider å anbefale, men den koster penger..
Sist endret av Lanjelin; 21. mai 2008 kl. 13:32.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Noen av dere som bruker glider ofte? hvor stor sjanse er det for at man blir tatt? og er det noen av dere som ble banna på forje blizz raid mot bots?
Kjenner folk som har brukt glider uten å bli tatt... Sånn fra level 1-60.
Selv om Blizzard hadde raid mot botting, så er del vel liten sjangs for å bli tatt... sånn egentlig.

Men de jeg kjenner brukte glideren med "vett". Hadden den ikke på 24/7, slik at det ikke virka SÅ mistenksomt
tenkte jeg skulle kjøre den på en laptop på jobb.. har lvla 4 chars til 70 nå, og jeg er litt lei av å gå den samme runden igjen. så lenge den ikke står på 24/7 så må det vel en GMticket og en /w fra GM til for at jeg skal bli busta?
Vis du kjører public profiler, altså profiler som er tilgjenelig for alle, så er det større sjans for å bli tatt. Dette er fordi at du går eksakt samme rute som andre, og dette vett blizzard, så de kan ta bot-check og teleportere charen til en ukjent plass(for botten) og se hva som skjer. Reagerer botten som en bot, og stopper opp(muligens logger ut) så undersøker de nermere på charen, og til slutt så kommer en ban.

I glider programmet er det mange funksjoner som minsker muligheten for å bli tatt, som f.eks at du logger ut etter noen players har vært nerme deg(follow) etter "valgt tid".
Men du må selv passe på å vite når du skal botte, helst ikke ved server reset, helst ikke midt på natten, pass på om det er andre bots som kjører samme profil, og ikke minst _ALDRI_ bot 24/7, ta helst perioder som er på 2-4timer. Det mindre periodene er på, des mindre sjans er det for å bli tatt. Og husk, du må spille litt på charen selv, f.eks i bg eller pve, da minsker sjansen mye.

Vis det er noen som ønsker å vite hvordan du kan få tak i en gratis glider key, så vet jeg om en måte som fungerer(fungerte iallefall på meg).
Takk for mer info HSS tror nok at hvis man følger de reglene du har der så vil det nok minske sjansene for å bli tatt. en siste ting jeg lurer på før jeg eventuelt kjøper meg glider. jeg har to kontoer med samme betalingsporfil "mitt bankkort" og samme kontakt info (navn og tlf nr, adresse osv)
hvis jeg da skulle være så uheldig å bli tatt for bot med den ene profilen, blir begge banna?