Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 527
Hei,

Jeg har installert W7 64bit, eneste driveren jeg har installert selv er Display Driveren til skjermkortet, er det noe annet jeg kan installere til feks hovedkortet eller noe som gjør at jeg kan øke ytelsen?
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
for bedre ytelse kan du:

fjerne alt som ligger på skrive bordet,
aktivere standar start meny
installere ccleaner og bruke dette gjevnlig
Trådstarter
Så det vil ikke hjelpe installere noe, kun de endringene? Gjelder at jeg lagger så i TERA selv om jeg har bra PC
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Sitat av Bacterius Vis innlegg
Så det vil ikke hjelpe installere noe, kun de endringene? Gjelder at jeg lagger så i TERA selv om jeg har bra PC
Vis hele sitatet...
hva er "bra pc" hadde du giddi og lagt ut noen specs?
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Hva er specsene dine da?

Innstaller alle driverne dine du, har selv opplevd massive ytelsesdropp selvom jeg bare var en versjon bak på skjermkortdriveren.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
jeg har en bil, hvordan får jeg den til å gå fortere i oppoverbakke på lørdager?
Ellers kan du vel alltids deaktivere Aero og andre unyttige funksjoner for å få litt bedre i ytelse i Win 7.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
jeg har en bil, hvordan får jeg den til å gå fortere i oppoverbakke på lørdager?
Vis hele sitatet...
Du trimmer den opp på lørdager og i oppoverbakker.

Til TS; Kanskje overclock maskina di? Hadde dog vært fint med specs.

Til M0nte; Svarte på undersøkelsen i siggen din
Deaktivere Aero som sagt.
Disable Windows Search.
Så av mye av "eyecandien" som er slått på.