Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 2636
Hey!

Har sett på mange tråder om Koffein og fant ingen egentlig svar på det jeg ønsker å vite.

Jeg har nettopp kjøpt en boks med 120 tabs. 200mg, er det noe som ofte vill bli stoppet av tollen å bli krevd respet for?
Nei, jeg har fått gjennom slikt uendelige ganger.
Jeg sendte mail til tollen da jeg var usikker på dette selv engang, eneste jeg fikk tilbake som svar var at så lenge det var til personlig bruk var det lovlig å ta med dette over grensa. Trengte ikke resept eller noe sånt.
Malakian's Avatar
Trådstarter
85 1
Sitat av Raymond
Jeg sendte mail til tollen da jeg var usikker på dette selv engang, eneste jeg fikk tilbake som svar var at så lenge det var til personlig bruk var det lovlig å ta med dette over grensa. Trengte ikke resept eller noe sånt.
Vis hele sitatet...

Har ikke kjøpt dem "fysisk", jeg kjøpte dem på nettet. Å så vidt jeg vet gjelder ikke "personlig bruk" loven når de er nettkjøpt, men jeg tror ikke det blir noe stress...I verstefall gjerne de sender pakken tilbake.

Ville bare se om noen andre har prøvd å kjøpe på nettet.
Gjekk greit med mine 120 200mg`s piller..
Bare lurer, hvor kjøper folk slikt? Eneste sida jeg veit om er Thinkgeek, men de har visst bare drikker, sjokolade og anna godis

Ettersom koffeinpiller er lovlige, antar jeg denne posten ikke går mot forumreglene?(Ja, jeg skal søke, men tenkte det var best å spørre mens jeg husker det)
Så lenge du ikke har bestilt koffeinpiller over 250mg så burde det gå greit. Ble stoppa en gang da jeg hadde vært i USA, og hadde med 500mg piller. Da fikk jeg vite at det egentlig ikke var lov med så sterke piller, men de var så snille at de lot meg beholde dem, da jeg ikke viste det.
Sitat av Nakai
Bare lurer, hvor kjøper folk slikt? Eneste sida jeg veit om er Thinkgeek, men de har visst bare drikker, sjokolade og anna godis
Vis hele sitatet...
koffein øker fettforbrenninga, så det er mange som trener som bruker koffeinpiller for å forbrenne mer fett.
Sitat av Gisle
koffein øker fettforbrenninga, så det er mange som trener som bruker koffeinpiller for å forbrenne mer fett.
Vis hele sitatet...
Han spurte vel egentlig om hvor, ikke hvorfor.
Sitat av Raymond
Han spurte vel egentlig om hvor, ikke hvorfor.
Vis hele sitatet...
Indeed. Kan være han hinta til noen sider som selger helsekost og treningsting på nett, men da er jeg nok like langt. Ikke akkruat det miljøet jeg kan mest om
spankingguru
Worner's Avatar
Dette er kansje ikke det mest populære svaret, men ta å søk på google. Koffein er caffeine på engelsk. Søker du på det så får du opp en haug med sider som selger koffeinpiller
Prøvde det rett etter første post. Fikk en haug artikler om dødsfall pga "caffeine pills" som jeg brukte som søkeord, samt to-tre amerikanske slankesider. Er det ingen aktrører i nærheten, type UK?
koffein piller får man da på apoteket. Uten resept ?
EDIT:
Det finnes da dødsfall hvor folk har blandet red bull og alkohol ?

Noe å ta til ettertanke kanskje..
Sist endret av CodeMode; 29. mars 2007 kl. 12:44.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Må bare ta opp denne tråden igjen, ettersom mitt søk etter koffein-piller er i ferd med å starte.. ettersom klokken er 07:29, og jeg ikke har sovet siden tilsvarende tidspunkt ett døgn tilbake, så tar jeg heller opp denne tråden en å starte å søke på google og finne "Jalla Pils, Verry Sssheeep!" sider:/
Hvor har trådstarter eller TipeX bestilt fra?
Som CodeMode spørr, kan man ikke få kjøpt koffeinpiller på apoteket?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av ThaMan
Som CodeMode spørr, kan man ikke få kjøpt koffeinpiller på apoteket?
Vis hele sitatet...
Joda. Det er bare å trylle fram resept det, så får du kjøpt det heilt legalt.
Haha, da så! Hva må man i så fall si for å få en respet da?
spankingguru
Worner's Avatar
Tja. Mener å ha lest at koffein faktisk var bedre enn paracetamol mot hodepine. Så du kan jo si at du sliter med hodepine iblant og at kaffi hjelper mye, men du ikke liker smaken. Men da risikerer du vel å måtte ta masse undersøkelser.
Jeg vet iallefall at Fenazon-Koffein blir forskrevet mot hodepine

Edit: Mulig det var aspirin og ikke paracetamol jeg leste.
Sist endret av Worner; 10. august 2007 kl. 23:22.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av ThaMan
Haha, da så! Hva må man i så fall si for å få en respet da?
Vis hele sitatet...
Svaret er vel sånn ca. at du får det ikkje, med mindre du er hyperaktiv. Har venner som fikk bivirkninger av dei vanlige tablettane mot slikt. Dei fikk koffein, fordi det også hjelper.
Kanskje litt svake saker for dere men så de hadde begynt og selge Koffein-drops i sverige nå. SDvart pose med 20 stk til 30 kroner. Var visst 20 mg i hver drops. Er det litt pinglete med tanke på at det bare er 16 i Red bull.
Hadde nå tenkt å poste link til ebay der en kunne få kjøpt Cocaine Energy Drink

MEN

De har blitt bannet.... Tomboksene selges nå for ca 30kr på ebay... Jeg har 6stk hjemme =p


Uansett, denne energidrikken inneholdt 350% mer koffein enn Red Bull, og var utrolig bra å blande med sprit =)


Cocaine
spankingguru
Worner's Avatar
Her kan du kjøpe det. Har ikke handlet der så går ikke god for butikken.
http://www.xoxide.com/cocaine-energy-drink.html

This energy educing concoction boosts your body into an energy frenzy with the ferocity of a freight train!

From the first swig of Cocaine you can feel an intense but not unpleasant tingle as the caffeine infuses directly into your bloodstream in the back of your throat! After that it comes on strong and 10-15 minutes later it's like a POW RIGHT IN THE KISSER energy extravaganza and every dilapidated cell in your pathetically withered little body was invited!
Vis hele sitatet...
Var da ikke måte på :P
Sist endret av Worner; 10. august 2007 kl. 23:53.
Sitat av Worner
Her kan du kjøpe det. Har ikke handlet der så går ikke god for butikken.
http://www.xoxide.com/cocaine-energy-drink.html



Var da ikke måte på :P
Vis hele sitatet...

Stemmer det, fan så good futt i den =)

Hm, får kansje teste på å bestille herifra da... Selge boksene tomme på Ebay etterpå for høyere pris enn det de er kjøpt for fulle... XD