Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2115
Heisann!

Har akkruat sniffet 30mg med OxyContin sammen med to andre kompiser. Jeg og han ene har ingen erfaring med Opiater fra før av og han andre har litt.

Vi lurer på om det er noe spesielt vi kan gjøre på Oxy rus, sånn som på MDMA.
Vi skal selvfølgelig skaffe tjall.
Sett dere godt til rette i god sofaen og hør på god musikk og prat shit. Ellers kan dere smette på en film og ha litt godteri/potetgull/brus forran dere. Dere kommer til å få en fin kveld
▼ ... noen uker senere ... ▼
alt blir chill med oxy + røykings. du blir varm, avslappet og smertefri. send meg pm om oxy.
Sitat av deucescracked Vis innlegg
alt blir chill med oxy + røykings. du blir varm, avslappet og smertefri. send meg pm om oxy.
Vis hele sitatet...
Hadde det RÅTT på Oxy! Var nok det deiligste jeg har opplevd noen gang.. Skremte meg litt hvor deilig det var så tørr ikke ta det ofte. Hadde det ekstremt deilig i kroppen og alt var deilig.

Har ikke rørt det siden denne gangen, men blir sikkert å prøve det en gang til før sommerferien er over
Sitat av BananasIPyjamas Vis innlegg
Hadde det RÅTT på Oxy! Var nok det deiligste jeg har opplevd noen gang.. Skremte meg litt hvor deilig det var så tørr ikke ta det ofte. Hadde det ekstremt deilig i kroppen og alt var deilig.

Har ikke rørt det siden denne gangen, men blir sikkert å prøve det en gang til før sommerferien er over
Vis hele sitatet...
så bra! jeg har brukt det mot smerter daglig i et par mnd, men har kuttet ned, siden smertene ikke er så plagsomme lengre. aldri mistet kontrollen.