Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1073
God kveld.

Fjernkontrollen til TVn min fungerer ikke lenger, etter at jeg kasta den i veggen under gårsdagens kamp. Jeg får nå ikke slått på apparatet da barnesikringen tydeligvis var på, noe som innebærer at av/på-knappen på siden nå er ubrukelig.

TVn det er snakk om er en Hitatchi 37LD8600.

Noen som har et forslag på hvordan jeg kan slå den på, uten at jeg må stikke i butikken for å kjøpe meg en ny?
Skru opp fjernkontrollen og ta et bilde av kretskortet der knappen er oodelagt. legg det saa ut her.
mainer's Avatar
Trådstarter
Jeg kasta fjernkontrollen i veggen,så å skru opp den blir ikke nødvendig. Jeg vet heller ikke hva som er ødelagt.

Er det ingen mulighet til å skru på TVn uten å bruke fjernkontrollen?
mainer's Avatar
Trådstarter
Sitat av Sinnsforvirret Vis innlegg
Stikkontakt?
Vis hele sitatet...
Hva mener du?
På høyre siden av tv'en så har du en av/på knapp, kanal velger og volum knapper.
Bruk disse istedenfor da.
mainer's Avatar
Trådstarter
Sitat av Nikon01 Vis innlegg
På høyre siden av tv'en så har du en av/på knapp, kanal velger og volum knapper.
Bruk disse istedenfor da.
Vis hele sitatet...
Jøss, takk for hjelpen!

Helt ærlig, vær vennlig å les hele teksten jeg starter tråden med. Det er kun noen linjer.
Sitat av mainer Vis innlegg
Jeg kasta fjernkontrollen i veggen,så å skru opp den blir ikke nødvendig. Jeg vet heller ikke hva som er ødelagt.

Er det ingen mulighet til å skru på TVn uten å bruke fjernkontrollen?
Vis hele sitatet...
Må ikke bli så sinna da Rosenborg taper for Brann. Vi har tross alt knust de med bedre resultater

Ta deg en tur på Clas Ohlsonhttp://www.clasohlson.no/product/cat...14402;88714414
mainer's Avatar
Trådstarter
Sitat av stagg Vis innlegg
Må ikke bli så sinna da Rosenborg taper for Brann. Vi har tross alt knust de med bedre resultater

Ta deg en tur på Clas Ohlsonhttp://www.clasohlson.no/product/cat...14402;88714414
Vis hele sitatet...
Jo, det blir jeg. Ser vel ut som jeg blir nødt til det. Crap.
▼ ... over en uke senere ... ▼
ville ikke barnesikring bli deaktivert hvis man tok ut ledningen?