Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 965
Hei, det har seg sånn at jeg og en venn har lagd en film
men det er det at vi vil gjerne ha respons på ossen vi kan forbedre til den neste filmen!

her er linken: http://www.youtube.com/watch?v=wdlfgg74Mag
Gjerne kommenter og rate! da er du kul!

Takker for alle svar!
Sist endret av microen; 15. august 2009 kl. 12:14.
BAD MOTHERFUCKER
Tomacco's Avatar
Tøft!

Liker alltid sånne baklengs-hopp!
microen's Avatar
Trådstarter
TY.. men har du noen forslag om hva vi kan gjøre bedre eller forbedre?
Sitat av microen Vis innlegg
TY.. men har du noen forslag om hva vi kan gjøre bedre eller forbedre?
Vis hele sitatet...
Alt!
For noge skvip..
microen's Avatar
Trådstarter
ok, takker mr. hissigpropp!!
Det dere kunne gjort var å øvd i gjennom det noen ganger å fått det litt mer "Glatt". Da ser det ut som ekte og ikke redigert baklengs

Men, ellers kjempe stilg film
microen's Avatar
Trådstarter
tusen takk vi skal prøve å øve mer til neste film

Komann :O trenger litt hjelp her faktisk :O
Sist endret av microen; 15. august 2009 kl. 13:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg syntes det var dårlig.

Dårlig gjennomført, dårlig kvalitet/oppløsning på filmen, stygg musikk i bakgrunnen og hva skjer med description?
microen's Avatar
Trådstarter
ehh, ok.. det er bra.. men descriptionen var mest bare kødd xP!!!
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Konseptet er jo en brukbar idè, men nå som parkour er allmennviten og at folk faktisk kan hoppe høyder og distanser som er større enn det i filmen blir det hele litt tragisk: Som om man vil tilhøre denne "parkour scenen" uten å faktisk lære seg kunsten.

Dere burde heller lære dere ordentlig parkour, eller øve dere på denne ideen og lage noen hopp som ville ha sett umulige ut. For ærlig talt, noen av de hoppene kunne jeg selv ha tatt på ordentlig.
Sist endret av Dodecha; 15. august 2009 kl. 17:24.
BAD MOTHERFUCKER
Tomacco's Avatar
Jeg foreslår at dere: -filmer det med når det er skyfritt, så dere får bedre lys.
- Filmer med ett bedre kamera
-Og at dere filmer fra andre vinkler, foreksempel ikke film med himmelen som bakgrunn når det er så tjukke skyer som i filmen deres, da blir dere helt mørke, og det blir veldig rart alt sammen

Men eller syntes jeg den var ganske fet
har selv lyst å lage slik video, tips til redigering?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
mo3: Film et hopp, og kjør klippet baklengs. Det kan gjøres med så og si alle brukbare redigeringsprogrammene, f.eks
Adobe premiere.
Eller bare Windows Mivie Maker <33
hehe prøv og slow litt mer, og ha en mer realistisk posisjon med bena når dere jumper...