Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 860
Nettopp kjøpt meg playstation (endelig), og lurer på om noen vet hvilket spill jeg har spilt men ikke aner navnet på. Derfor prøver jeg å beskrive spillet her, så en av dere kanskje kan gi meg navnet på spillet jeg bare MÅ ha

OK:

Man går rundt (i hvertfall 1-2 personer) og banker folk, sikkert med en eller annen moralsk rettferdighetsfølelse i bakhodet. altså ikke 1on1 som klassiske tekken og mortal combat etc. Man kan plukke opp ting og bruke som våpen, feks en brannslukker eller jernstangen som brukes som gelender og slår/kaster på fienden. Man kan også samarbeide slik at en holder fienden fast mens den andre slår. Man går rundt på et område og møter nye fiender fortløpende (det er altså ikke en "arena").

Noen som har peiling? På forhånd takk!
neeei, men det var ikke så dumt det heller. Jeg glemte å si at jeg tror ikke det var skytevåpen med der, var slossing lissom
Klarer du ikke få med mer enn det du skriver?
Jeg kommer på mange spill, som jeg er ganske sikker på at er feil. (F.eks. WWE passer til beskrivelsen)
Forklar mer hva som kan skje, og hva du kan gjøre osv..

Jeg har også et spill jeg har lurt på hva heter i over 6 år.
Jeg spilte det en gang som 6 åring, veldig morsomt spill der du gikk som en kriger (iført rustning og alt) og drepte folk osv. (side scroller btw)..
Husker bare en gigantisk kjempe jeg sloss mot, som også hadde rustning..
Var til sega. Men tviler på at noen vet hva det er utifra den dårlige beskrivelsen.
Jeg har utrolig nok fortsatt bildet av spillet ned til hver piksel i hodet, desverre er jeg dårlig til å tegne.
Sist endret av TanteSpiker; 6. november 2006 kl. 22:20.
Du tenkter på Warriors, da tenker jeg på det første spillet du etterlyste...
Yakuza kanskje? Eneste jeg kan tenke meg, eller warriors.
hørtes veldig ut som warriors kongespill btw
▼ ... noen uker senere ... ▼
Eller ''Final Fight'' som jeg tror det heter. Men vet ikke om det er ute til playstation