Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 6306
Hva er det? har hørt at det skal funke evig bra! tenkte og kjøpe hos en bekjent,men vet ikke hvor mange jeg trenger for rus!peil? gidd ikke bli lurt lizz! takk takk
prøv med 3. Holder ikke det kan du jo fylle på med et par til :P
Gule valium er de svakeste, viss jeg ikke tar feil, 5mg.
Ville kjøpt vertfall fem stk eller mer då.
Eter du et par stykk så får du nok bare roen,
er du ute etter ordentlig rus må du helt sikkert ta litt fler.
Pass på hva du betaler for de forressten!
Er mange som tar litt sånn høye priser når det er noen litt 'uerfarne' som kjøper.
ja er nok 5mg. er sjelden utfor gule i oslo, hvordan ser de ut? viss du veier dem finner du ut antall mg. dosering er forskjellig fra tildigre inntak, mental helse, kroppsvekt,inntak av alkohol samt flere. Som de sier ovenfor hadde jeg viss jeg var uerfaren spist en 3-4 styk å drukket et par pils viss du har. da kjenner du det nok. Men beskriver du dem kan nok flere av oss her finne ut akkurat hva du har kjøpt/skal kjøpe!
Kos deg å ikke bli for glad i dem...

Hadde ikke betalt mere en maks 25kr stykket slev om det egentlig er ganske dyrt, men kommer jo ann på hvem du kjøper av og hvor lyst på du har.
Sist endret av Rusmisbrukern; 5. juni 2006 kl. 00:21. Grunn: Edit pga pillefjærnhet
Dette blir vel egentlig veldig offtopic, men siden jeg ikke har tenkt å starte ny tråd så spør jeg her.
En venn av meg må på pissing hver uke og siden vi i går drakk litt og tok noen benzoer lurer han på hvor lenge disse sitter i blodet.
Sitat av Bomber
Dette blir vel egentlig veldig offtopic, men siden jeg ikke har tenkt å starte ny tråd så spør jeg her.
En venn av meg må på pissing hver uke og siden vi i går drakk litt og tok noen benzoer lurer han på hvor lenge disse sitter i blodet.
Vis hele sitatet...
Det kommer veldig ann på kroppen din. Hos meg forsvinner ting kjapt ut av systemet, særlig thc, men ville nok ikke spist piller mere enn maks 1 uke i for veien selv om det også kan gi utslag. Men dette kommer veldig ann på person fra person, hadde jeg vært deg hadde jegg kjøpt sånn urinprøve test fra apoteket å sjekket meg selv før urinprøve, drikk mye vann og spis mye og beveg deg så går det raskere ut!
mener å huske det var rundt 4 dager
Trådstarter
79 0
han skal ha 45kr stykken. skal jeg ikke slå til hehe
Sitat av potty
han skal ha 45kr stykken. skal jeg ikke slå til hehe
Vis hele sitatet...
Fy faen! for den prisen -5-10 kroner får du de rohypnolene som jeg har bilde av som funker mye mere og som er 2mg. Jeg hadde IKKE kjøpt dem, men er du sinnsyk desp eller noe så er det bedre en ikke noe! Men dyrt...hmmm. JAAAAAA

Sånne folk ...Håper han som selger dem er uerfaren viss ikke er han kjip mot deg!
Trådstarter
79 0
han påstår de er mye bedre en de norske..de er vist fra stillehavet en plass! hm
FØRTIFEM kroner?! wahahaha. de er ikke verdt mer enn 20 kr max og det er hvis du får de på brett.
Trådstarter
79 0
ok da vet jeg at jeg IKKE skal kjøpe av han
Kan du finne ut hvilken produsent det er?
Sitat av potty
ok da vet jeg at jeg IKKE skal kjøpe av han
Vis hele sitatet...
Tror det er en god idee ja. Hvor er du fra a? Gå en tur opp karljohans gate nedenifra og oppover altså. Så når du kommer til skippergata(7-eleven på høyre side) så går du bare til venstre å spør folk om de har noe piller! Har aldri brukt mere en 30 min på å loke der nede for å få tak i piller. Men best å bli kjent med noen du kan dra hjem til da,da blir jo prisen ganskemye bedrekan mann si! De som selger hasj langs elva har begynnt å selge piller, men handler sjeldent annet en piller ute viss det er helt krise hos alle kara!
Hvis det er gule TP'er du snakker om, så er de faktisk (nesten) verdt det. Betaler selv litt mindre her i Sandnes for dem.

Og ja... er det gule TP'er, så er de gode.
Sitat av DonVito
Hvis det er gule TP'er du snakker om, så er de faktisk (nesten) verdt det. Betaler selv litt mindre her i Sandnes for dem.

Og ja... er det gule TP'er, så er de gode.
Vis hele sitatet...
Aldri vært borti disse så skal holde kjeft, rent bort sett i fra at valium finnes stort sett kunn i 5 og 10mg, og syns da forsatt da at 45 kroner er dyrt.

Har vært en del i oslo i det siste som er mørkeblå med bare en dele strek ellers ingen tegn på dem, smaker litt kjemikals men har også den "søte" smaken, disse har jeg veid er 20mg, men sikkert en del bindestoffer.
Sitat av Rusmisbrukern
Aldri vært borti disse så skal holde kjeft, rent bort sett i fra at valium finnes stort sett kunn i 5 og 10mg, og syns da forsatt da at 45 kroner er dyrt.

Har vært en del i oslo i det siste som er mørkeblå med bare en dele strek ellers ingen tegn på dem, smaker litt kjemikals men har også den "søte" smaken, disse har jeg veid er 20mg, men sikkert en del bindestoffer.
Vis hele sitatet...
kjøpte noen av de med delestrek for litt siden, mine var lyse blå. Funka jævli bra de!
skulle visst være 15mg
ja kan hende, men de veide nok 20mg! Kjøpte et par selv så gadd ikke sitte å telle hele natta. Eller så er det kanskje en annen type? De er ikke mørke mørke, men mørkere en de vanlige blå! Men forsatt det turkis preget! Hva slags konsistens var dine? Mine var ganske harde og tok litt tid før de smeltet i munnen.
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Her øverst på siden finner du bilder av hvordan gule valium ser ut. Rohypnol også forsåvidt.....
Ja forsåvidt ja på rohypnol... Men de hvite er bedre syns jeg da, viss de er ferske! Ikke noe gøy med gule dobble hvite hyppere hehe. 8år etter utgangsdato liksom. Føkker sikkert ikke lever`n mer en nødvendig!


Sendte med et bilde. Det er en 1mg rohypnol med en dele strek. De dobble (vanligste) har kryss bakpå og 2 tall i steden for 1 tallet... Koster rundt 40-50 på gata. Men...
Sitat av Rusmisbrukern
ja kan hende, men de veide nok 20mg! Kjøpte et par selv så gadd ikke sitte å telle hele natta. Eller så er det kanskje en annen type? De er ikke mørke mørke, men mørkere en de vanlige blå! Men forsatt det turkis preget! Hva slags konsistens var dine? Mine var ganske harde og tok litt tid før de smeltet i munnen.
Vis hele sitatet...
gikk ganske fort egentlig før de smeltet i munnen, men lurer på om det kanskje var 2 delestreker på de. De var lyseblå
Sist endret av KaKtUsTrIPP; 8. juni 2006 kl. 17:51.
Trådstarter
79 0
hei!! har prøvd tramadol før syns dette va gøy og blande med alko. men har lest at de øker blodtrykke(spes i hode) er det stor sjangs for at det sjer? vis jeg drikker 8rusbrus og sniffer i meg 2piller feks? tørr ikke ta mer uten at jeg vet hehe.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Jeg har rundt 60 hvite 5mg roche valium. Er dette det samme som gule? Hva er i så fall forskjellen?
Slik ser de ut: http://www.rx-pharmacy.cc/images/v560all.jpg
Slettet pga feil.
Sist endret av sneipen; 20. november 2006 kl. 17:19. Grunn: Havnet på feil plass!
Sitat av esc
Jeg har rundt 60 hvite 5mg roche valium. Er dette det samme som gule? Hva er i så fall forskjellen?
Slik ser de ut: http://www.rx-pharmacy.cc/images/v560all.jpg
Vis hele sitatet...
Det er de samme som de gule ja, 5 mg diazepam.
Sitat av Rusmisbrukern
Aldri vært borti disse så skal holde kjeft, rent bort sett i fra at valium finnes stort sett kunn i 5 og 10mg, og syns da forsatt da at 45 kroner er dyrt.

Har vært en del i oslo i det siste som er mørkeblå med bare en dele strek ellers ingen tegn på dem, smaker litt kjemikals men har også den "søte" smaken, disse har jeg veid er 20mg, men sikkert en del bindestoffer.
Vis hele sitatet...
Å veie en pille sier deg da egentlig null komma niks om innholdet da. hverken mengde eller stoff....

Dessuten, det kommer mer ann på hvilken type benzo man har tatt enn personen. kommer seff litt an på personen og, men det er ikke såå mye.
Diazepam (Valium/stesolid/vival) sitter f.eks som regel ca 2 uker, mens flunitrazepam (rohypnol, flunipam) ikke slår ut i det hele tatt..
Gå på bibloteket, sjekk felleskatalogen. Litt mer detaljert der enn den på nett. Der står det om hvor lang metaboliseringstid(hvor lang tid det tar før de er ute av kroppen) de forskjellige legemidlene har.