Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 1945
Lurte på om noen har noe gode anbefalninger til laptop spill? Kjeder meg litt for tiden da jeg ikke begynner som lærling før om en stund.. Og har ikke noe stasjonær PC stående for øyeblikket.. Så lurte på om noen vet om noen gode spill som en sliten laptop takler?


Litt info om det skulle ha noe betydning:

Intel Core 2 Duo T7200 - 2GHz
2GB RAM
nVidia 7600GO

Ikke noe gamer pc akkurat
Hvilken sjanger er du ute etter?
Minecraft og warcraft 3
Sitat av Mandokir Vis innlegg
Hvilken sjanger er du ute etter?
Vis hele sitatet...
Egentlig åpen for det meste.. Har aldri likt WoW og såndre spill egentlig, men igjen så har jeg likt Command and Conquer

Sitat av Adrenalinex Vis innlegg
Minecraft og warcraft 3
Vis hele sitatet...
Har prøvd Minecraft, falt ikke helt i smak takler pc`en min WC3 da?
Age of Empires, Red alert, Empire earth er jo noe ala command and counqer
Max Payne 2
World of Warcraft
Warcraft III
SC2 (med veldig lav grafikk)
Heroes of Newerth
Arcanum
Diablo 2: Lord of Destruction
Sitat av KarlsenK Vis innlegg
Lurte på om noen har noe gode anbefalninger til laptop spill? Kjeder meg litt for tiden da jeg ikke begynner som lærling før om en stund.. Og har ikke noe stasjonær PC stående for øyeblikket.. Så lurte på om noen vet om noen gode spill som en sliten laptop takler?


Litt info om det skulle ha noe betydning:

Intel Core 2 Duo T7200 - 2GHz
2GB RAM
nVidia 7600GO

Ikke noe gamer pc akkurat
Vis hele sitatet...
Minesweeper (kansje du klarer og kjøre det på full graffik og )
Diablo II, Warcraft III og Frozen Throne, Det første far cry spillet, GTA Vice City funker kanskje.

Plants vs Zombies er også festlig, men ganske tregt.
Torchlight med lav grafikk og "Netbook Mode".
toppidrettsutøver
toffer125's Avatar
Prøv GRID, bilspill :-)
Sitat av toffer125 Vis innlegg
Prøv GRID, bilspill :-)
Vis hele sitatet...
Tviler på at pc`n min vil dra det smertefritt kjedelig å spille bilspill med lagg

Sitat av Prognisse Vis innlegg
Max Payne 2
World of Warcraft
Warcraft III
SC2 (med veldig lav grafikk)
Heroes of Newerth
Arcanum
Diablo 2: Lord of Destruction
Vis hele sitatet...
Har spilt ferdig Max Payne, de andre spillene er ikke noe for meg har jeg funnet ut Men takk for tips
bit-trip runner, jävlig fett!
Sitat av KarlsenK Vis innlegg
Egentlig åpen for det meste.. Har aldri likt WoW og såndre spill egentlig, men igjen så har jeg likt Command and Conquer



Har prøvd Minecraft, falt ikke helt i smak takler pc`en min WC3 da?
Vis hele sitatet...
jeg har Compaq, her kjører det reint
Fotball manager 2011
Anbefaler Torchlight og Frozen Synapse.
Sitat av Zitto Vis innlegg
jeg har Compaq, her kjører det reint
Vis hele sitatet...
Ikke for å være frekk, men hva har det med saken å gjøre? Om du har en Compaq eller en HP spiller vel ikke så veeldig stor rolle.. Kommer vel mere an på hardware?
Sitat av KarlsenK Vis innlegg
Ikke for å være frekk, men hva har det med saken å gjøre? Om du har en Compaq eller en HP spiller vel ikke så veeldig stor rolle.. Kommer vel mere an på hardware?
Vis hele sitatet...
poenget var at det er en standard, middels kraftig laptop.
Sitat av Zitto Vis innlegg
poenget var at det er en standard, middels kraftig laptop.
Vis hele sitatet...
Okei, det kunne ikke jeg vite, da Compaq lager både kraftige og svake maskiner
  • Mount and Blade
  • Mount and Blade: Warband
  • Mount and Blade: With Fire and Sword
  • Rome - Total War
  • Grand Theft Auto 2
  • Grand Theft Auto: London
  • Grand Theft Auto 3
  • Grand Theft Auto: Vice City
  • (Grand Theft Auto: San Andreas kan være for tungt for din laptop, funker utmerket på min dog)

Ellers så har vi jo diverse emulatorer. Mine favoritter er emulatorene av Gameboy Advanced og Super Nintendo, hendholdsvis VisualboyAdvance og ZSNES.

Til Gameboy er jeg svak for de to første Harry Potter-spillene, og til Super Nintendo anbefaler jeg Donkey Kong-spillene.

Prøv også Nintendo64-emulatoren Project 64, dersom du ikke har spillkonsollen (skulle ønske jeg hadde ). Her har du jo for eksempel Super Mario 64 og James Bond: Goldeneye.

Kos deg
Sitat av Vargas Vis innlegg
  • Mount and Blade
  • Mount and Blade: Warband
  • Mount and Blade: With Fire and Sword
  • Rome - Total War
  • Grand Theft Auto 2
  • Grand Theft Auto: London
  • Grand Theft Auto 3
  • Grand Theft Auto: Vice City
  • (Grand Theft Auto: San Andreas kan være for tungt for din laptop, funker utmerket på min dog)

Ellers så har vi jo diverse emulatorer. Mine favoritter er emulatorene av Gameboy Advanced og Super Nintendo, hendholdsvis VisualboyAdvance og ZSNES.

Til Gameboy er jeg svak for de to første Harry Potter-spillene, og til Super Nintendo anbefaler jeg Donkey Kong-spillene.

Prøv også Nintendo64-emulatoren Project 64, dersom du ikke har spillkonsollen (skulle ønske jeg hadde ). Her har du jo for eksempel Super Mario 64 og James Bond: Goldeneye.

Kos deg
Vis hele sitatet...
DonkeyKong og Goldeneye! Blir ikke mer legendarisk enn dette! Har ikke Nintendo 64, men har en supernintendo liggende en plass faktisk
hva med police quest serien
▼ ... over en uke senere ... ▼
Team fortress 2 og Portal, knallgode spill. gratis på steam.
Robot Unicorn Attack .
Ja, jeg har skjegg
Clayton's Avatar
Er Portal 2 et "tungt" spill?
Trådstarter
Sitat av Clayton Vis innlegg
Er Portal 2 et "tungt" spill?
Vis hele sitatet...
Så at flere på skolen spilte det på laptop.. Så tror ikke det skal være noe problem så lenge du har en OK stasjonær, eller en grei laptop
Portal 2 kjører jo på Source-enginen, så det er ikke mye tyngre enn CS: S eller Half Life 2. Er jo såklart en smule tyngre mtp. at spillet er nyere, men er ikke så ille.


Sitat av mabe140 Vis innlegg
Og vil du prøve noe nytt som MMORPG spill, kan du jo teste www.wrathofthefallen.com med oss Helt nytt spill som kommer straks. Laster du ned idag eller iløpet av denne uken, vil du være med i open beta. Mvh Marita!
Vis hele sitatet...
Det du driver på med her er reklamering, noe som ikke er tillatt hvis du leser §1 på forumets regler. Pluss at det er irriterende å se samme posten dukke opp over alt. Greit, du vil ha spillere til spillet ditt, men dette er ikke måten å gjøre det på.

http://freak.no/forum/vis_regler.html