Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 1615
Hei.. jeg har noen sider noen bra noen dårlig.. men jeg må alltid ha f.eks www.sidenmin.piczo.com eller www.sidenmin.webs.com eller www.freewebs.sidenmin.com
det er alltid noe forann hvis man ikke betaler! det er så drit kjedelig.. er det noen som vet hvordan man får siden sin til... kansje www.sidenmin.net eller www.sidenmin.org eller noe.. eller må man betale for det også??.... ikke www.minside.tk (virus)

men kan noen hjelpe med.. www.minside.net/org
Da må du registrere et domene. Koster penger, men ikke akkurat mye...

Gå til domeneshop og les litt der...
Må betale, ja.
Kan kjøpes hos f.eks.:
www.domeneshop.no


Edit: *tygge på Halalgeir*
Sist endret av elodin; 6. april 2008 kl. 14:34.
Det er da ikke virus på .tk. Og reklamen øverst på siden er bare å klikke vekk på mydot.tk eller hvor enn det var innstillinger
All over the clock
Mr. Meow's Avatar
når jeg leste dette tenkte jeg "hvorfor er det så ekstremt mye dumme poster her i dag?"
men så så jeg at det er jo samme person som har postet begge trådene!

ja det koster penger. google.
må man det for .net og .org? :'(
kan man betale mobil?
domeneshop er bra! tror en .net adresse koster rundt 100-lappen der.

edit: pr år
Sist endret av hyys; 6. april 2008 kl. 14:35.
takk...
Sitat av Silver Sn
må man det for .net og .org? :'(
kan man betale mobil?
Vis hele sitatet...
Tror ikke det. Men gå inn på siden å sjekk! Når jeg handla .com adresse, betalte jeg med visa. tok meg 2 timer, så var domenet mitt!

edit: ikke å taste inn kortnummeret, men til domeneshop.no hadde bekreftet kjøpet og registrert det på meg!
Sist endret av hyys; 6. april 2008 kl. 14:37.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Du må betale ja. Typisk koster det mellom 50 og 200,- avhengig av kor.

Du kan ikkje betale med mobil. Domeneshop tilbyr faktura, ellers er kredittkort Teh Shit.
wow takk! skal huske den siden til senere

men finnes det noen andre en piczo freewebs tk og alle de du vet

noen forslag
Jeg anbefaler på det sterkeste å bruke www.zymic.com.
Der får du lage så mange domene du vil, i tillegg får du alternativer hvor du kan velge hvilke .xxx.

Dersom du ønsker å betale anbefaler jeg www.one.com pga en utrolig bra service og ikke minst 1tonn av muligheter og innebygde programmer & beskyttelser + egne php-creator! Du får i tillegg en 400kr kupong til googles adword.
Sitat av Silver Sn
wow takk! skal huske den siden til senere

men finnes det noen andre en piczo freewebs tk og alle de du vet

noen forslag
Vis hele sitatet...
piczo er ikke dumt, men da hadde jeg heller gått for en home.no\user
thank you very much
apropo, i samme tråden, er det noen som har problemer med home.no for tiden, eller er det bare meg?
jo jeg har
Sitat av hyys
apropo, i samme tråden, er det noen som har problemer med home.no for tiden, eller er det bare meg?
Vis hele sitatet...
Jeg kommer heller ikke inn, nei. Det er ikke bare du
flott! da er den nede!

men det finnes mange slike "nettsted.no\user" sider, som er reklamefrie og fine!

Etter hvert (når du får deg et visa kort) kan du handle deg en .net \.no\.com\.hvafaenduvil og bruke www-videreføring fra din egen side til det nye domenet!
Sist endret av hyys; 6. april 2008 kl. 14:50.
Sitat av Silver Sn
thank you very much
Vis hele sitatet...
Null stress vettdu

Sitat av hyys
flott! da er den nede!

men det finnes mange slike "nettsted.no\user" sider, som er reklamefrie og fine!

Etter hvert (når du får deg et visa kort) kan du handle deg en .net \.no\.com\.hvafaenduvil og bruke www-videreføring fra din egen side til det nye domenet!
Vis hele sitatet...
Da jeg registrerte min første nettside sendte de 3 kontrakter som jeg måtte skrive under, som jeg ikke kunne, pappa måtte. Mye stress. Det tar 3dager-1uke før de svarer. Helt forferdelig egentelig.
Sist endret av ...|...; 6. april 2008 kl. 14:52.
...........ja

Sitat av Graapho
når jeg leste dette tenkte jeg "hvorfor er det så ekstremt mye dumme poster her i dag?"
men så så jeg at det er jo samme person som har postet begge trådene!

ja det koster penger. google.
Vis hele sitatet...
du er så negativ!
Sitat av ...|...
Da jeg registrerte min første nettside sendte de 3 kontrakter som jeg måtte skrive under, som jeg ikke kunne, pappa måtte. Mye stress. Det tar 3dager-1uke før de svarer. Helt forferdelig egentelig.
Vis hele sitatet...
Hørtes rart ut. Jeg tok den på visa-kortet mitt med domeneshop.no. tok meg bare 2 timer! hvilken side brukte du? kanskje fordi du er under 18 år?
Sitat av hyys
Hørtes rart ut. Jeg tok den på visa-kortet mitt med domeneshop.no. tok meg bare 2 timer! hvilken side brukte du? kanskje fordi du er under 18 år?
Vis hele sitatet...
Jeg brukte nok one.com, og det var masse forsinkelser fordi jeg er under 18, de sendte masse tull på faks som skulle underskrives. Selv om pappa betalte med visa. Hvilken side registrerte du deg hos ? 2timer? Jøss.
som kanskje er nevnt flere ganger allerede i denne tråden:

www.domeneshop.no
Sitat av ...|...
Jeg brukte nok one.com, og det var masse forsinkelser fordi jeg er under 18, de sendte masse tull på faks som skulle underskrives. Selv om pappa betalte med visa. Hvilken side registrerte du deg hos ? 2timer? Jøss.
Vis hele sitatet...
jeg har kjøpt to domener med VISA gjennom one.com. fikk bekreftelse på epost og alt var klart dagen etterpå. hvorfor oppretta du ikke bare domenet i faren din sitt navn?
Sitat av Silver Sn
...........ja


du er så negativ!
Vis hele sitatet...
Kanskje fordi dette er ting du kan finne ut av med 2 sec på google. Jeg skrev 3 ord.

http://www.google.no/search?hl=no&q=...s%C3%B8k&meta=

Allerede flere gode sider.
ja.. sorry da! ^^

www.justfuckinggoogleit.com