Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 718
Hallo.. jeg har spillt CSS ganske lenge men så fikk jeg RPG MOD På create server tingen min på CSS men hver gang jeg starter create server så kommer det bare "Et Problem Oppstod" også kommer det "funnet løsning" også står det masse om Half Life Game Engine eller no også står det hvordan jeg avinstallerer programmer og masse rart.

her kan dere se alt nøyaktig hva som skjer.

"et problem oppstod"......... "ser etter løsning" "lukker" også blir den lukket også
"fant løsning!!!!! trykker på den
"Problem caused by Half-Life 2 Game Engine

This problem was caused by Half-Life 2 Game Engine, which was created by Valve Corporation.

Microsoft has been unable to contact the manufacturer and has no further information available at this time.

Recommendation

--------------------------------------------------------------------------------


For more information about Half-Life 2 Game Engine, go online to the Valve Corporation website:

Valve Corporation

If you are unable to fix this problem and continue to receive errors, you can also remove Half-Life 2 Game Engine.

How do I uninstall a program in Windows Vista?

Click to open Programs and Features.
Select a program, and then click Uninstall. If you are prompted for an administrator password or confirmation, type the password or provide confirmation.

Note If the program that you want to uninstall is not listed, it might not have been written for this version of Windows. To uninstall the program, check the information that came with the program.


--------------------------------------------------------------------------------
Rate this response:Provide Feedback"

akkuratt det samme skjer på garrys mod bare at der finner den aldri løsning pluss at den avslutter og får sånn et proble oppstod men det skjer bare når jeg starter Gmod så kommer det single eller multi også trykker jeg også er den kaputt!!!

plis hjelp meg!
Forskjellen på oss da, er at jeg ikke har CS:S men 1.6
Åssen pc har du??
Jeg klarte å fikse problemet etter litt scan & defrag...

Vis du har spyware osv eller disken er treg så anbefaler jeg å laste ned, installere og kjøre disse :

http://dw.com.com/redir?edId=3&siteI...-10826343.html
http://dw.com.com/redir?edId=3&siteI..._campaign%3Dav

Begge er GRATIS...

Kjør Full Scan og defrag C : \ og dem andre vis du har flere, så prøver du...

gi tilbake melding vis det funket eller ikke
Sist endret av PJ92; 6. april 2008 kl. 12:39.
"If you are unable to fix this problem and continue to receive errors, you can also remove Half-Life 2 Game Engine."

Innstaler på nytt. Les over 2 ganger neste gang ok?
Jeg har Acer Vista. men er det sånn at de to linkene er og laste ned også er de der for evig til du sletter de? eller er det bare engangs? og hva gjør de liksom? hjelper det bra..

jamen skal jeg reinnstallere CS:S da?

og en ting.. garrys mod... hva kan jeg gjøre med den?
mm??

Du laster ned begge linkene, det er vanlig programmer, avinstallerer du dem, vil fortsatt endringene være i sytemet ditt, men jeg anbefaler og beholde begge..

og reinnstallere skal ikke være nødvendig,men det er jo altids en mulighet for at det skal kanskje fikse problemet ditt
ok... takk .
men løser jeg problemet til garrys mod også ellr?

jeg har allerede AVG er den grei eller?
All over the clock
Mr. Meow's Avatar
KAN DU IKKE BARE PRØVE SELV DA

jeg skal vedde på at om du googler dette problemet eller tester noen av linkene som har blitt postet her tidligere (eller tipset om å reinstallere) hadde det vært i orden for lengst. hvordan i ting jeg ikke skal skrive her skal folk vite om alle problemene dine blir fikset?
kansje noen av dem har hatt samme problemer....
All over the clock
Mr. Meow's Avatar
hvis du tror det burde du vel prøve å følge tipsene dems, siden de da mest sannsynlig vet hva som ordner opp for deg.
jeg prøver jo tipsene dems men jeg har bare et spørsmål igjen! det er med garrys mod.. ordner det seg for Gmod og CS:S?
All over the clock
Mr. Meow's Avatar
så du har prøvd å installere det du fant i begge linkene over? og du har prøvd å reinstallere begge programmene? isåfall burde det ikke være nødvendig å spørre om det kommer til å hjelpe her.
ja jeg har lasta ned begge programmene, men skal jeg reinnstallere de begge programmene jeg lasted ned? altså de her?

http://dw.com.com/redir?edId=3&site...4-10826343.html
http://dw.com.com/redir?edId=3&site...campaign%3 Dav
Vista Sux veldig veldig mye
kansje.. men den er digg og bruke også.. ^^
og.. nei de tingene fungerer ikke..
Sitat av Silver Sn
ok... takk .
men løser jeg problemet til garrys mod også ellr?

jeg har allerede AVG er den grei eller?
Vis hele sitatet...

AVG er en helt grei antivirus...

jeg har gmod 10 selv, men aldri hatt problemer med det

Den er lastet ned ;P
hehe :P men det er litt irriterende må spille nede i kjelleren med alle edderkoppene og alt crapet som er der nede :S
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Hva er problemet deres? Det er naturligvis skjedd noe galt når du installerte RPGmod. Enkleste steget foran å reinstallere vil vel være å rett og slett fjerne filene som tilhører RPGmod. Med andre ord, gjør det du gjorde når du installerte, motsatt vei.

Det er også helt tåpelig at noen her mener at kjøring av disk defrag vil hjelpe deg på vei. Det er absolutt ikke sant. Andre linken du fikk var til et annet AV-program. Siden du allerede har AVG vil det bare gjøre ting stort verre om du installerer enda et på toppen.
Sist endret av ticks; 6. april 2008 kl. 15:06.
Faktisk så lasta jeg bare ned defragen ikke den andre.. men jeg har et like problem til...
hver gang jeg starter garrys mod gå¨r det greit nå ^^ men CS ikke ferdig.. men når jeg går på multiplayer så finner den ingen servere. jeg tar quit og finner servere "ikke" gjennom spillet det går greit og bam "Failed After 4 Retries". der oppstod mitt neste problem..
hjelp?

det skjer forresten med alle de andre spillene mine også