Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 961
Jeg har vært trofast kunde i 15 år fra adressen jeg bor på. Skulle bestille i dag for første gang på noen måneder og får opp beskjeden

«Adressen dekkes ikke»

Og jeg bor sentralt i Oslo. Så wtf?
For det første: Bruk peppes sin kundeservice?!?

For det andre: Har du sjekka at du har lagt inn riktig adresse / valgt riktig restaurant?

Hva er det du har gjort som får deg til å tro at du er bannet?
Schizotyp's Avatar
Trådstarter
38 5
Sitat av i_et_nøtteskall Vis innlegg
For det første: Bruk peppes sin kundeservice?!?

For det andre: Har du sjekka at du har lagt inn riktig adresse / valgt riktig restaurant?

Hva er det du har gjort som får deg til å tro at du er bannet?
Vis hele sitatet...
Jeg er logget inn med bruker, og adresse etc er jo forhåndslagret. Hvordan kan Peppes IKKE levere til Oslo sentrum? (Jeg har ikke gjort noe som helst)
Holmenkollstafetten kanskje, som hindrer mye trafikk i sentrum i dag?! Var noen andre løpsgreier denne helgen og tror jeg.
Schizotyp's Avatar
Trådstarter
38 5
Sitat av fransjeger Vis innlegg
Holmenkollstafetten kanskje, som hindrer mye trafikk i sentrum i dag?! Var noen andre løpsgreier denne helgen og tror jeg.
Vis hele sitatet...
Ahhhh! Det må være svaret
Mulig jeg er helt ute nå men er vpn`en din på ?
Jeg har Hello Fresh og får levering hver lørdag. I dag «kunne de ikke levere til adressen». Holmenkollstafetten rett utafor. Det er grunnen
KVAKKsalver
Da kunne de jo gitt en mer forklarende tilbakemelding.