Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 5610
K2 er syntetisk marijuana og lurte paa om du er lovlig her i Norge?
Har noen proovd det?
Du må skrive hva dette produktet inneholder, hvis ikke er det ingen som kan svare deg sikkert på om det er lovlig eller ikke.
Trådstarter
6 0
http://www.livescience.com/health/fa...ns-100303.html

http://k2weedsale.com/

K2 inneholder syntetisk THC og man faar halliser av det

Sitat av felix_poker Vis innlegg
Du må skrive hva dette produktet inneholder, hvis ikke er det ingen som kan svare deg sikkert på om det er lovlig eller ikke.
Vis hele sitatet...
Jeg vet ikke hva det inneholder, fikk info om det fra en kompis idag og brukte google for aa finne ut hva det inneholdt.
Jeg har lagt ut 2 linker om K2 info for dere
Har selv testa det, fikk ingen halliser, men ble utrolig skev!
Jeg var hos hjemme hos en kompis og vi satt å røyka en joint, så kom en annen kompis av oss inn døra og dro frem en ordentlig feit joint! uviten om at denne jointen var stappfull av k2 så begynte jeg å trekke som bare faen!
følte at jeg var i en helt annen verden og jeg hørte ikke hva de andre rundt meg prata om.
Jeg ble svimmel og begynte å kaldsvette som faen, fikk en følelse av å bli sugd inni sofaen jeg satt i.
Det var ganske insane.. grønna ut etter en halv time ca.
Hvis det er THC så er det vel ulovlig? Syntetisk eller ei.
Har hørt at det ikke er THC i det, men det er da bare noe jeg har hørt
Her diskuteres iallefall hovedvirkestoffet i k2 http://freak.no/forum/showthread.php?t=161927
De fant ikke info om de andre
Sitat av losi1 Vis innlegg
http://www.livescience.com/health/fa...ns-100303.html

http://k2weedsale.com/

K2 inneholder syntetisk THC og man faar halliser av det



Jeg vet ikke hva det inneholder, fikk info om det fra en kompis idag og brukte google for aa finne ut hva det inneholdt.
Jeg har lagt ut 2 linker om K2 info for dere
Vis hele sitatet...
Hvis du leser artikkelen du selv linker til, kan du lese at K2 inneholder syntetisk cannabinoider (ikke tetrhydrocnnabinol, THC). Disse stoffene er ikke ulvolige i Norge per ags dato, men omfattes muligens av dopingloven og kan regnes som reseptpliktig legemiddel. Det skal også nevnes at dette er såkalte research chemicals, stoffer vi foreløbig vet lite om.
▼ ... over en måned senere ... ▼
k2 er bare syykt ass, å kjøre bil etter 0,5 med k2 er bare insane, jeg gjorde det, bare blacka helt ut innimellom når jeg kjørte og kom inn i min egen drømmeverden. men ot, k2 er ikke ulovlig i norge ENDA
Sitat av trønderfår Vis innlegg
k2 er bare syykt ass, å kjøre bil etter 0,5 med k2 er bare insane, jeg gjorde det, bare blacka helt ut innimellom når jeg kjørte og kom inn i min egen drømmeverden. men ot, k2 er ikke ulovlig i norge ENDA
Vis hele sitatet...
selv ikke i din egen drømmeverden er det på noe måte forsvarlig å kjøre i en slik tilstand. Du er altså en idiot.
Anbefaler ingen å røyke k2! ugh spør du meg! : )
Men om det inneholder jwh-018 så er det ulovelig!
Sitat av trønderfår Vis innlegg
k2 er bare syykt ass, å kjøre bil etter 0,5 med k2 er bare insane, jeg gjorde det, bare blacka helt ut innimellom når jeg kjørte og kom inn i min egen drømmeverden. men ot, k2 er ikke ulovlig i norge ENDA
Vis hele sitatet...
Å kjøre bil i ruset tilstand er ekstremt uforsvarlig, enten det dreier seg om lovlige eller ulovlige stoffer. Jeg anbefaler deg å tenke over risikoen du utsetter deg selv og andre for når du begår slike handlinger. Det er ikke verdt det.

Sitat av RandomNatural Vis innlegg
Men om det inneholder jwh-018 så er det ulovelig!
Vis hele sitatet...
JWH-018 er daikke ulovlig i Norge?
Har røyka en del K2, og må si det gjør rare ting med deg. Personlig blei jeg bare innmari skev, mens et par av kompisene mine fikk skumle "anfall" av det. Mista kontroll over kroppen og så ingenting i noen sekunder. Han ene stod, for så å begynne å riste og ende opp i en sittende stilling på bakken, for så å ikke skjønne hva som skjedde. En annen skulle på dass, og endte med å nesten svime av i trappa. K2 er sjuke greier. Røyker det gjerne igjen
Sitat av murloc Vis innlegg
selv ikke i din egen drømmeverden er det på noe måte forsvarlig å kjøre i en slik tilstand. Du er altså en idiot.
Vis hele sitatet...
Det var noe jeg var fullt klar over, grunnen til at jeg kjørte var at jeg i første omgang trodde jeg bare røyket en vanlig joint, i og med at jeg ble lurt av noen kompisser. Det jeg derimot røyket var 0,5 med k2, jeg fikk helt noia å måtte komme meg unna den plassen der.
Så dilemmaet jeg hadde var vel mer å miste lappen og fucke opp familien helt, eller å kjøre bilen hjem og sove med risiko for å krasje å fucke opp alt totalt.
Da vil jeg konkludere med at det jeg gjorde var det smarteste jeg kunne gjort der og da, og at å ventet på å bli tatt av purken ikke ville vært lurt.
Men det jeg egentlig mener er at du aldri i verden må finne på å kjøre i k2 rus, hvertfall ikke første gangen, da jeg tok overdose. Hendene og føttene mine bare fløy mens jeg kjørte, helt sykt alt sammen. Dere merker det sikkert når dere leser dette her, jeg er fucka enda. just sayin

Sitat av felix_poker Vis innlegg
Å kjøre bil i ruset tilstand er ekstremt uforsvarlig, enten det dreier seg om lovlige eller ulovlige stoffer. Jeg anbefaler deg å tenke over risikoen du utsetter deg selv og andre for når du begår slike handlinger. Det er ikke verdt det.
Vis hele sitatet...

I den sammenhengen var dilemmaet å fucke opp alt eller å kjøre hjem uten å krasje å slippe unna purk etc.
Det jeg gjorde var definitivt ikke smart, men ut i fra sammenhengen var det det beste jeg kunne gjort selv om jeg på ingen måte har lyst å oppleve det igjen.
Sist endret av trønderfår; 7. mars 2011 kl. 13:49.
Sitat av trønderfår Vis innlegg
Det var noe jeg var fullt klar over, grunnen til at jeg kjørte var at jeg i første omgang trodde jeg bare røyket en vanlig joint
Vis hele sitatet...
Det er på ingen måte forsvarlig å kjøre bil etter en "vanlig" joint heller.
Sitat av trønderfår Vis innlegg
I den sammenhengen var dilemmaet å fucke opp alt eller å kjøre hjem uten å krasje å slippe unna purk etc.
Vis hele sitatet...
Hæ? Kan du utdype? Hva var alterntivene i dette dilemmaet du havnet i?
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Hæ? Kan du utdype? Hva var alterntivene i dette dilemmaet du havnet i?
Vis hele sitatet...
Når jeg allerede hadde røyket stod jeg på en plass det kunne kommet purk forbi på når som helst, så hvis vi antar at jeg ville bli tatt hvis jeg stod der vil risken for at hele bygda og får vite hva du driver med + at jeg ville mista jobben osv. Er seriøst så jævla fucka enda etter den her shitten as, greier ikke skrive skikkelig en gang. Men det alternativet jeg gikk for var en jævli stor risiko for å kræsje men en liten sjangs for å klare å komme hjem til leiligheten. Noe jeg heldigvis greide. Overdose på k2 anbefales ikke. røyk 0,01g ikke 0,5
Sitat av trønderfår Vis innlegg
Når jeg allerede hadde røyket stod jeg på en plass det kunne kommet purk forbi på når som helst, så hvis vi antar at jeg ville bli tatt hvis jeg stod der vil risken for at hele bygda og får vite hva du driver med + at jeg ville mista jobben osv. Er seriøst så jævla fucka enda etter den her shitten as, greier ikke skrive skikkelig en gang. Men det alternativet jeg gikk for var en jævli stor risiko for å kræsje men en liten sjangs for å klare å komme hjem til leiligheten. Noe jeg heldigvis greide. Overdose på k2 anbefales ikke. røyk 0,01g ikke 0,5
Vis hele sitatet...
Stoffet er jo ikke ulovlig, så det var ikke før du satte deg i bilen og kjørte at du utsatte deg for noen risiko for rettslige konsekvenser og den sosiale utstøtelsen som kan medfølge i små samfunn.
Var sikker på at JWH-018 var ulovelig jeg. hmm!
Kilder på at det lovlig anyone?
Sitat av RandomNatural Vis innlegg
Var sikker på at JWH-018 var ulovelig jeg. hmm!
Kilder på at det lovlig anyone?
Vis hele sitatet...
Har du en kilde på av havre er lovlig? Hva med druesukker, solsikkefrø, frityrolje eller hornsalt?

Det finnes ingen liste over alle lovlige substanser, kun over de ulovlige. JWH-018 var ikke på denne listen sist jeg sjekket og er dermed ikke ulovlig.
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Stoffet er jo ikke ulovlig, så det var ikke før du satte deg i bilen og kjørte at du utsatte deg for noen risiko for rettslige konsekvenser og den sosiale utstøtelsen som kan medfølge i små samfunn.
Vis hele sitatet...
i og med at jeg var fuckings beruset og at purken ville kommet til å sett det ved første øyekast og at jeg hadde røyket thc flitting dagene før ville gitt utslag på en evt test de selvfølgelig ville gitt meg når de så meg så beruset. ergo rettslige konsekvenser er et faktum
Herlighet mann, du setter andre sitt liv i fare pga at du får noia for at politiet mulighens kan komme til å se deg? Dersom du ikke evner å forstå hvor galt det du har gjort eller ikke klarer å motstå og kjøre bil i beruset tilstand råder jeg deg til å parkere bilen permanent. Bare tanken på å kunne møte idioter som deg ute på veien gjør at jeg grøsser på ryggen.
Sitat av trønderfår Vis innlegg
i og med at jeg var fuckings beruset og at purken ville kommet til å sett det ved første øyekast og at jeg hadde røyket thc flitting dagene før ville gitt utslag på en evt test de selvfølgelig ville gitt meg når de så meg så beruset. ergo rettslige konsekvenser er et faktum
Vis hele sitatet...
Hva tror du straffes strengest? En positiv THC-prøve eller å bli tatt for å kjøre i ruset tilstand? Og hvordan kan du forsvare det å sette andres liv og helse i fare for å unngå å bli straffet for et lovbrudd, sånn i utgangspunktet?

Ta deg en realitycheck og revurder verdigrunnlget ditt!
Sist endret av felix_poker; 8. mars 2011 kl. 11:58.
den tråden her har sporet veldig av, med god grunn.
såvidt meg bekjent, er det ikke slik at legemiddeloven regulerer alle 'sterkt-virkende'-stoffer?
hvordan defineres det, etter skjønn under kontroll av politiet?
Sitat av Fudge Vis innlegg
den tråden her har sporet veldig av, med god grunn.
såvidt meg bekjent, er det ikke slik at legemiddeloven regulerer alle 'sterkt-virkende'-stoffer?
hvordan defineres det, etter skjønn under kontroll av politiet?
Vis hele sitatet...
Det er ikke politiet, men tollen, som vurderer hvilke stoffer de vil regne som "sterktvirkende" og dermed legemidler, slik at de kan stoppe import. Et stoff er imidlertid ikke forbudt å bruke selv om det kan regnes som et legemiddel. For at noe skal regnes som narkotika må det være spesifikt oppført på narkotikalisten.
Sist endret av felix_poker; 8. mars 2011 kl. 13:31.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Kan jeg per dags dato bestille jwh fra internett? Uten å kunne få problemer for dette? Det jeg mener, Er det verste som kan skje at jeg ikke mottar det?
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
Sitat av Ratex Vis innlegg
Kan jeg per dags dato bestille jwh fra internett? Uten å kunne få problemer for dette? Det jeg mener, Er det verste som kan skje at jeg ikke mottar det?
Vis hele sitatet...
vanskelig å svare presist på ettersom politi og tollmyndigheter lever litt i sin egen verden ang. slike saker.

men ja, i teorien så vil du kunne kjøpe dette, uten å få straff for det.
det kan bli oppfattet som et legemiddel og derfor bli nektet import, men såvidt meg bekjent er det ingen som har blitt dømt for noe slikt.

MEN, at politi f.eks vil FORSØKE å vurdere dette som narkotika, er ikke en umulighet, så det er en sjangse du må ta.