Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  157 10667
Jegg satt på hurtigruta på tur til Vardø for å begynne på IKT linja der, husker jeg sto opp, kjøpte meg ett overprisa rundstykke med laks og ett med reker samt en kopp kakao og satte meg i kafe'en for å få med meg morgen nyhetene.. Amerikanerne på båten sprang rundt å var helt ute av seg å prøvde desperat å få mobildekning, noen prøvde å få lånt seg en telefon av mannskapet, fraser som:
"Ohh my god, they've bombed the world trade centers"
"jeesus christ, they've crashed into the pentagon and the white house"
"Ohh my god, 3rd world war just began.. in america"

Disse frasene ble selvsagt ytret på stereotypisk amerikansk overdramatisert vis, noe jeg tok med største mulige ro..

Vidre husker jeg at jeg kom inn i havna i vardø å ble plukka opp av en kompis der, dro til han å fulgte med dritten på tv og kosa oss værre, dagen gikk for det meste ut på å snakke om dette og se på tv for å få oppdateringer..


For min del var 911 bare en jævla møkkdag og ikke spesielt dramatisk da verden virkelig har større problemer enn at noen tusen amerikanere må bøte med livet og 2-3 bygninger ramler ned..

Selve katastrofen med 911 i mine øyne er krigene US og A kasta seg ut i uten å ha tenkt skikkelig gjennom det i etterkant av 911, men hey, vi ble kvitt noen "sand-niggere" og amerikanere der også så jeg klarer liksom ikke være lei meg for det heller når jeg tenker meg om..

men hey, jeg ble kjent med m0b i denne perioden så noe positivt var det da ("Æ hete kenneth, kaille mæ | d 13 m 0 b på i-ærr-se") <3

Edit; mener å huske at jeg og kompisen min kom fram til at dette muligens var starten på ww3 også, noe jeg ikke likte tanken på..
Sist endret av NoillStress; 24. mars 2009 kl. 00:42.
Sitat av ztaale Vis innlegg
For min del var 911 bare en jævla møkkdag og ikke spesielt dramatisk da verden virkelig har større problemer enn at noen tusen amerikanere må bøte med livet og 2-3 bygninger ramler ned..
Vis hele sitatet...
Selvsagt. Men forsto du dette da det pågikk, eller først i ettertid?
Sitat av DonTomaso Vis innlegg
Selvsagt. Men forsto du dette da det pågikk, eller først i ettertid?
Vis hele sitatet...
Jeg tok den ganske kjapt egentlig, man inser liksom at folk dør når man ser 2 fly styrte inn i to svære tårn samt at man leser på internett og tekst tv historier om at flere hundre folk har hoppa ut fra den brennende bygninga, når tårn 1 ramlet sammen viste man jo at flere hundre stk tok "kvelden" der og da..


Men nå har jeg ganske utradisjonelle holdninger til såkalte katastrofer når jeg tenker meg om, når flodbølgen traff thailand og andre land andre juledag(?) for en del år siden og 2-300.000 asiater og turister brått tok "kvelden" for godt plagde det meg ikke nevneverdig heller..
Planeten er overbefolket som faen, gjør ikke noe om noen forsvinner liksom tenkte jeg når jeg tenker meg om..
Sist endret av NoillStress; 24. mars 2009 kl. 00:45.
Husker jeg hadde nettop kommet meg hjem fra skolen, å jeg skulle til tanta mi fordi vi skulle til sverige. Da jeg kom dit sto tv'en på og jeg husker at jeg så fly nr 2 krasje. Jeg var ikke så gammel så jeg tenkte nok ikke noe spesielt over det. Senere dro vi til sverige og kjøpte masse dritt for å så dra hjem igjen. Da jeg kom hjem dro jeg å storebroren min ut for å skate. Å vi begynte å prate om det sammen med kompisene våres. Så var det en som nevnte noe om at det sikkert er han dere osama bin laden. Jeg husker jeg spørte han om hvem faen er det? :P Det er det jeg husker om den dagen.
Ohh.. husker også at jeg hadde en brekt høyre arm i denne perioden
Jeg husker svært lite fra dagen, gikk vel i fjerde klasse eller noe. Men det jeg husker var at jeg fikk vite det om kvelden av en kamerat som sa "Det er noen jævla muslimer som har kræsjet inn i noen skyskrapere i USA".
Husker også minnestunden dagen etter.
Jeg satt å stripa håret faktisk.. Og midt under stripinga, kom nyhetene med ekstrasendinger osv, om WTC! Både jeg å min mor ble såppas opptatt med å følge med på nyhetene, at begge glemte stripinga! Og det ble seff veeeeldig "pent".. Så jo faen ikke ut, mer som ei lyspære...
Husker jeg var ute å fiska da jeg hørte om det av noen venner. Stakk da rett hjem og så på tv2-nyhetene.
Jeg var på en internett cafe og gamet cs, karen som jobbet der hentet fram en sliten gammel tv fra bakrommet og alle samlet seg rundt den, så live når andre flyet krasjet.. Ganske spesielt.
Sitat av Archj Vis innlegg
Jeg var også på leirskole i 7ende klasse oppi fjellet når det skjedde! Dog, ikke i Voss . Men vi hadde TV da, og jeg husker at flere jenter begynte å grine av ukjente grunner, de kjente jo ingen der :S.
Vis hele sitatet...
Det er vel egentlig ikke så rart om noen begynte å gråte, nettopp av samme grunn som USA selv ble så sjokkerte osv:
Man har i alle år vært vant til at USA har vært litt "usårbare". De har ikke hatt innenlandske terrorgrupper (f.ex. tilsvarende IRA i Irland/Storbritannia), de har hatt et politisk system som tross alt har fungert (samme hvor store svakheter det har) og demokrati osv... Dermed har det ikke vært et sted hvor sånt "har skjedd", litt som oss selv her i Norge, og når det så plutselig skjer noe i den skalaen (det er vel helt klart det største enkeltvise terrorangrepet noensinne), så er det ikke så rart at man blir redd. Det kommer helt plutselig så utrolig mye nærmere, selv om England/IRA og ETA i Spania rent fysisk er mye nærmere, så er dette ting man i mye større grad er vant til å høre om, og det er svært lokale ting som er årsaken til konflikten, mens Al Quaidas kamp i større grad er mot vesten generelt.

Forøvrig var jeg på jobb, og siden vi ikke hadde på noen TV/radio der, så skjønte vi ikke helt hvorfor det plutselig ble så lite folk på hele senteret. Fant det ut når jeg kom hjem, og da husker jeg lillebroren min ble sint på meg fordi jeg ikke hadde fått det med meg...
Sist endret av atomet; 24. mars 2009 kl. 11:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg satt i kollektivet jeg bodde i Alegaten i Bergen og slo over på CNN. Først da det andre flyet traff bygningen forsto jeg hva dette innebar. Dette er første gang USA har blitt angrepet på "fastland" og det var tidlig tydelig at dette ville få store konsekvenser. Jeg hadde bare noen uker før lest "The clash of sivilisations, and the remaking of world order" av Samuel P. Huntington. Paranoid som jeg er var jeg sikker på at dette var starten på en krig og mange vil argumentere med at det er akkurat dette det var.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Jeg var 11 år gammel og så på TV når det skjedde... Tror jeg ikke brydde meg stort, og det hadde ikke brydd meg idag heller.
Satt på bussen hjem fra skolen, gikk siste året på vgs.
en fyr som satt ved siden av mg spurte om jeg hadde hørt hva som hadde skjedd, og jeg sa nei, så fortalte han meg at wtc hadde kolapset, og så fikk han busssjåføren til å sette på radioen til en kanal som ikke bare spilte vg lista musikk, og vi fikk nyhetene.. da jeg kom hjem satte jeg på fox news som vi hadde fått som en gratis prøvemåned fra kabelselskapet den måneden, og jeg så ikke på noe annet resten av kvelden.
dagen etter tok jeg fri fra skolen, fordi jeg og noen kamerater hadde vert i bråk med noen irakere på skolen, og lærerne på skolen tok altid deres parti, jeg så på tv hvordan barn i irak hadde feiret angrepet med bløtekake, og valgte derfor å være hjemme, i frykt for å komme på skolen å se at dagen var en stor fest dag. (kan også nevne at 12 september ikke var noen fest dag på skolen, og de fleste var ganske berørt av hendelsene, og bråket med irakerne på skolen roet seg faktisk ned inntil våren.)
Før 11.september har jeg alltid sett WTC på filmene og tenkte at det er en av de kjennetegnene til New York (i likhet med Frihetsgudinnen), som jeg har tenkt å se en gang. Men den dagen innså jeg at jeg kommer aldri til å se tårnene, hehe. Jeg trodde at disse personene som styrtet var bare ute etter en "billig" utvei på å oppnå berømmelser.

Hadde det vært idag, hadde jeg fryktet tredje verdenskrig. Eller kanskje ikke med Obama ^^
Husker at jeg satt å så på TV, og plutselig kom det opp som en ekstra nyhet, så jeg ble sur, og skifta kanal, og det var det samme der også, så skifta jeg kanal igjen, og etter 3-4 min så kom det der også. Husker jeg ble irritert. Jeg gikk i 7.klasse da. Er amerikaner.
Sitat av Halalgeir Vis innlegg
Jeg satt i kollektivet jeg bodde i Alegaten i Bergen og slo over på CNN. Først da det andre flyet traff bygningen forsto jeg hva dette innebar. Dette er første gang USA har blitt angrepet på "fastland" og det var tidlig tydelig at dette ville få store konsekvenser. Jeg hadde bare noen uker før lest "The clash of sivilisations, and the remaking of world order" av Samuel P. Huntington. Paranoid som jeg er var jeg sikker på at dette var starten på en krig og mange vil argumentere med at det er akkurat dette det var.
Vis hele sitatet...

Artig, jeg satt i kollektivet i Herman Foss gate, rett nedenfor.....Skjønte ikke helt hva som skjedde....
kjedelig streiting
Sitat av hamburger Vis innlegg
jeg kan huske at meg og søsteren min spilte et bilspill, altså et flashspill. så kom pappa opp og fortalte at noen fly har kresjet. jeg tenkte liksom, fly kresjer jo ofte, hva er det med dette. også kan jeg huske at senere den uken så hadde vi en 2 minutters stillhet i musikkrommet på barneskolen.

er i grunn veldig merkelig hvorfor folk husker denne dagen så godt.

men her er en link (som ble fjernet i et tidligere innlegg?):

http://video.google.com/videoplay?do...15139741&hl=en
Vis hele sitatet...
Herregud for ett makkverk av en film du linker til. Dem har kunnet funnet utsagn som støtter sine teorier, og klippa det sammen istedet for og få med den andre siden også.
Jeg lo av av de stupide amerikanere som fikk sin straff.
Stupide amerikanere som fikk sin straff? Vil gjerne at du utdyper det litt.Med mindre du er araber, da skal du få slippe
Trådstarter
Sitat av Tortia Vis innlegg
Stupide amerikanere som fikk sin straff? Vil gjerne at du utdyper det litt.Med mindre du er araber, da skal du få slippe
Vis hele sitatet...
Hva har det å si om han er araber? Søk på winter soldiers på youtube så finnes det nok av Soldater fra Afghan og Irak som innrømmer grov vold og hat mot sitt eget lands politikk, og som er lei av å bli lyvd for av sin X Comander In Chief....
Jeg satt og spilte Fifa hos en kamerat. trur jeg lede 2-1 :S så kom mora han opp trappa og slo av playstationen. og satt på cnn eller noe. da fant jeg ut at 2 fly hadde "styrta" tårnene. noe som de senere fant ut at var terror
Sist endret av Fredriker; 25. mars 2009 kl. 22:34.
Husker jeg gikk i 7.ende klasse og var i bursdag til bestefaren min eller noe, de satt å fulgte med på tv så jeg satt meg ned ved siden av. Første jeg tenkte var at de så på en film, det gikk faktisk en stund før jeg skjønte at det var nyheter.

dagen etterpå snakka vi om det på skolen og jeg husker spesiellt godt at jeg knakk sammen av latter da en i klassen min sa at det var brukt boksåpner til å true pilotene med(selvfølgelig ikke noe morsomt med hele situasjonen, men.. boksåpner? lol)
husker akuratt hvor vi sto i skolegården osv.
Sitat av ztaale Vis innlegg
For min del var 911 bare en jævla møkkdag og ikke spesielt dramatisk da verden virkelig har større problemer enn at noen tusen amerikanere må bøte med livet og 2-3 bygninger ramler ned..
Vis hele sitatet...
Dramatikken rundt det hele var jo ikke "bare" at noen tusen døde og noen bygninger ramla ned, heller at noen våget seg til å angripe den eneste stormakten i verden på deres eget territorium, og ikke nok med det, de tok i tillegg ut flere mål med ganske høy symbolsk verdi for amerikanerne, i tillegg til noen tusen liv. Var jo ganske spent stemning rundt hva USA kunne komme til å gjøre i ettertid.. USA kunne jo ha smelt av A-bomber som respons til noe sånt med den daværende presidenten, og da hadde igrunn ting gått mer til helvete enn det det har gjort.
Husker bare jeg og en kompis satt og spilte Diablo og så på TV, mens morra maste om at vi måtte ut pga fint vær.
Jeg var på kanotur med itrettslinja. Vi hadde ikke lov å ha med mobiltelefon, og vi var midt ute i ødemarka milevis fra folk. På kvelden kommer ene klassekameraten min inn til land igjen med en kano å roper at noen har krasjet noen fly inn i skyskrapere i New York. Lærerne begynte jo å lure på hvordan han hadde funnet ud det, hvorpå da svaret var at han traff på en fyr i robåt utpå vannet som fortalte ham det...
kjedelig streiting
Sitat av SergeGainsbourg Vis innlegg
Jeg lo av av de stupide amerikanere som fikk sin straff.
Vis hele sitatet...
Da må jeg virkelig si du er glup. Mener du virkelig at alle amerikanere skal måtte straffes for hva en president har gjort? Hva med de i tårna/flya som var i mot Usas utenrikspolitikk.

Jeg regner dog med at du er konsekvent og ler av alle araberne som får sin "straff" i Afghanistan/Irak/Palestina idag da.
Sitat av SergeGainsbourg Vis innlegg
Jeg lo av av de stupide amerikanere som fikk sin straff.
Vis hele sitatet...
Jeg er amerikansk, fortjener jeg å få et fly styrtet i meg?
hadde dette vert terror mot militær så hadde det ikke vært så stort, men en bygning med flere tusen sivile, det er bare feighet.
Jeg satt å såg på "Etter skoletid". Gikk vel i 4. klasse elns. Hadde ingen anding om hva WTC var, å jeg ble litt sur når det ble nyheter istede for "Ocean Girl". Men forstod fort at det var ganske alvorlig når "Etter skoeltid" ikke kom tilbake..
Freak Trooper
Joey's Avatar
Jeg gikk vel på ungdomskolen. Var tidlig hjemme fra skolen den dagen og satt nede med en kompis og spilte et ganske så fett bilspill som het Inzane med ratt og pedaler på PC-en hans. Plutselig så hørte vi mora hans rope fra stua og sa det var et fly som hadde styrtet i WTC. Vi satt vel å såg på i 5min før vi stakk tilbake igjen å spilte videre. En stund etterpå ropte hun igjen og sa at et nytt fly hadde styrtet og da kom en litt ekkel følelse om at det ikke var en "ulykke" lenger. Satt å såg på litt videre ut i nyhetssendingen, før vi spilte videre. Husker ikke resten av dagen, bare når det skjedde.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Husker litt av det. Satt hjemme i sofaen og leste en bok. Satt på den midterste puten i sofaen, med sola i ryggen. Klokka var rundt tre når faren min kom hjem sammen med lillebror. Stormet inn. Faren min sa at... faen, husker ikke nøyaktig ordlyd, men kan tenke meg sånn omtrent hvilke ord han benyttet seg av. De hadde hørt det på radioen. I bila. Vi slo på TV-en. CNN. Mor var på reise.
Var 11 år gammel, og var ute og lekte med en kompis nede ved sjøen. Husker den dagen som om det var i går, av en eller annen grunn. Jeg husker jeg og kompisen min diskuterte det samt jeg husker svært detaljert hva som var sagt på nyhetene. Jeg husker også at vi dro ned mot sjøkanten, hvor været var perfekt. Skyfri himmel, herlig temperatur, følelsen av frihet. Klærne jeg hadde på meg, skoene jeg hadde knytt på egenhånd, janei dæven det var en fin dag, og du gaute grytta grav så jeg savner å være 11.
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Sitat av Phenom Vis innlegg
Jeg er amerikansk, fortjener jeg å få et fly styrtet i meg?
hadde dette vert terror mot militær så hadde det ikke vært så stort, men en bygning med flere tusen sivile, det er bare feighet.
Vis hele sitatet...
Nei det gjør du ikke, men det gjør heller ikke folk i midtøsten. Jeg vil ikke forsvare 9/11, men rent moralsk sett er det forsvarlig. USA har ikke akkurat alltid angrepet militære mål, mind you.

On topic: Jeg var kun 9 år men husker at jeg så på det på TV når jeg kom hjem, og synes det var heftig. Men jeg ble skuffa da nyhetssendinger førte til at MacGyver ikke ble sendt (helt sant!)
Si meg en god grunn hvorfor jeg skal huske den dagen ?? Er liksom care
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av Itsnotover Vis innlegg
Si meg en god grunn hvorfor jeg skal huske den dagen ?? Er liksom care
Vis hele sitatet...
Men bare på liksom. På ordentlig er det et vendepunkt i nyere historie.
kjedelig streiting
Sitat av Cheroxx Vis innlegg
Nei det gjør du ikke, men det gjør heller ikke folk i midtøsten. Jeg vil ikke forsvare 9/11, men rent moralsk sett er det forsvarlig. USA har ikke akkurat alltid angrepet militære mål, mind you.

On topic: Jeg var kun 9 år men husker at jeg så på det på TV når jeg kom hjem, og synes det var heftig. Men jeg ble skuffa da nyhetssendinger førte til at MacGyver ikke ble sendt (helt sant!)
Vis hele sitatet...
Det er ikke forsvarlig på noen måter. Mener du også at hevn er "moralsk" helt greit? Det og drepe sivile er aldri på noen gang greit.
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Jeg mener ikke at å drepe sivile er greit, noen gang, jeg sa jo at jeg ikke vil forsvare det.
Husker faktisk dagen ganske godt, var rundt 11 år. Jeg hørte først noe om det på radioen, uten egentlig å registrere det. Trodde bare det var noe vanlige nyheter, hørte ikke noe om dødstall osv. Litt senere stod jeg på skateboard utenfor huset da naboen ropte ned til meg via balkongen om det som hadde skjedd. Skjønte vel i noen grad at dette var viktige greier, uten at det helt gikk opp for meg hvilke konsekvenser dette kom til å få. Da nyhetene var forlenget med dette som spesialsak skjønte begynte jeg å forstå proposjonene. Men det var først da jeg vite at Champions League kampen den kvelden hadde blitt avlyst jeg virkelig fikk opp øynene, en periode i livet mitt da fotball var viktigere enn det aller meste. Og jeg avsluttet kvelden med å si "Faen ta osama bin laden".
All over the clock
Mr. Meow's Avatar
Jeg husker ikke selve dagen særlig godt, men jeg husker ukene etterpå. Jeg var livredd en ny verdenskrig og husker jeg gikk og tenkte på hva Bush kunne finne på. Masse mareritt om en verden ødelagt av krig og våpen og hat.
Jeg husker også veldig godt lettelsen da pappa sa at han forsto handlingene til terroristene, siden jeg trodde jeg var gal som mente at noe så grusomt kunne ha en noenlunde... "logisk" baktanke. Nei, jeg mener heller ikke at folka i tårnene fortjente å bli flydd inn i, men når noen gjør noe drastisk må de virkelig være misfornøyde med noe. Noen skjærer seg opp på underarmene, noen kjører fly inn i amerikanske bygninger.

Jeg må vel ha vært 10 år på selve dagen, men fylte 11 rett etterpå.
kjedelig streiting
Sitat av Cheroxx Vis innlegg
Jeg mener ikke at å drepe sivile er greit, noen gang, jeg sa jo at jeg ikke vil forsvare det.
Vis hele sitatet...
Utdyp det du mener med "moralsk forsvarlig" da.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Hele 11. september er oppskrytt. Hvorfor skal USA få så mye oppmerksomhet? For en gang skyld blir USA angrepet på deres eget territorium. Litt må de tåle etter alt de har gjort mot andre land.
Very Important Pyrotechnician
Brainiac's Avatar
Sitat av Muradi Vis innlegg
Hele 11. september er oppskrytt. Hvorfor skal USA få så mye oppmerksomhet? For en gang skyld blir USA angrepet på deres eget territorium. Litt må de tåle etter alt de har gjort mot andre land.
Vis hele sitatet...
Men skal det gå ut over uskyldige mennesker?
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Sitat av Brainiac Vis innlegg
Men skal det gå ut over uskyldige mennesker?
Vis hele sitatet...
Nei, egentlig ikke. Men hvorfor skal USA få oppmerksomhet når noe for en gangs skyld skjer dem?
Muradi, KP til deg for den.

jeg var på dramaøving, skjønte ikke stort var 11 år. men husker han ene dramatiserte hendelsen og falt sammen på gulvet, ganske morsomt. ellers brydde jeg meg ikke stort, og gjør ikke det nå heller. terror smerror, jeg vil ha middag, NÅ!
Husker jeg så det første tårnet var truffet, og så måtte jeg dra på sykehuset til min sammboer og 1 dag gammle sønn.(født 10.09.01)
Merkelig stevning på tv stua når de fleste der inne var nybakte mødre med hormonene i alle retninger. Ble en del siping og noen snakket om 3 verdenskrig.hehe.
Morsomt var det også at de fikk kål til middag på fødestua den dagen, og mødre som ammer bør ikke spise kål da det kan gi ungen magesmerter. Gjett om det hørtes.
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Jeg ordla meg kanskje feil, men Muradi er inne på det jeg prøve å få fram.
Sykt mange her inne som var 11 år da det skjedde

Jeg var også 11 og spilte fotballkamp. Husker ikke hvem jeg spilte mot, men det var på bortebane og tror det ble uavgjort. Husker trenerne snakket i mobiltelefonen før kampen, og sa at et fly hadde styrtet inn i en skyskraper i USA. Det rørte meg ikke så veldig, og tror ikke jeg så på TV den dagen. Det var i dagene i etterkant da jeg hørte så mye om det, at jeg innså hvor viktig hendelsen var.
Trådstarter
Sitat av Itsnotover Vis innlegg
Si meg en god grunn hvorfor jeg skal huske den dagen ?? Er liksom care
Vis hele sitatet...
Dritt å skriv hvis du ikke husker no da vett!

Kan ikke huske at jeg spørte "om det var noen som ikke huska den dagen og om det var care for dem eller ikke"
Huske eg satt i ståva å leikte, mens mamma og pappa var veldig opphengt på nyhetene. Husker klippet ble vist om og om igjen. Så huske eg godt at pappa sa at dette var meget alvorlig og trist. Glimt og minner..
Husker jeg kom hjem fra skolen, satt meg ned og så på Channel + blue da var det mission to mars som gikk. da det var pause skippa jeg en runde gjennom kanalene og stoppa på TV2 da jeg så dette^^, husker jeg tenkte, ''hva faen tenker piloten med?'' før jeg idehele tatt hadde fått med meg helt hva som skjedde.
kjedelig streiting
Sitat av Muradi Vis innlegg
Hele 11. september er oppskrytt. Hvorfor skal USA få så mye oppmerksomhet? For en gang skyld blir USA angrepet på deres eget territorium. Litt må de tåle etter alt de har gjort mot andre land.
Vis hele sitatet...
Det er ikke så veldig mange steder det skjer terrorangrep hvor 3000 personer blir drept da. Og barna i afrika, det skjer liksom hele tiden, og er ikke så suuupermye å få gjort noe med.

Jeg lurer dog på hvordan verden ville vært idag hvis det ikke var for 9/11.
jeg var på leirskole, også fikk alle sjokk når vi så det i BT dagen etter.. altså avisen :-P