Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  42 4852
jeg har brukt ca 2 gram amfetamin i to måneder np. før det tok jwg ingenting. idag er første dag uten, og jeg prøver å slutte. jeg lurer på når abstinensene inntreffer, og hvordan de er.
hehe.. vi får nå bare håpe at du ikke oppdager disse abstinensene da, siden du ikke har tatt noe før
Du kan få relativt kort lunte, bli grinete, konsentrasjonsvansker i to-tre dager. Anbefaler deg å holde senga og se på det som en skikkelig ille influensa, ikke glem å spis og drikk rikelig med vann. Saft duger og. Varme-dusjer, ronk masse. Regn med å være tiltaksløs i noen måneder. Skulle du ikke klarne er Truxal en grei løsning for trykket.
da jeg hadde en av mine få "rusfrie" dager i sommer klikka jeg mongo på mora mi fordi tannbørsten min ikke lå der jeg hadde lagt den for 3 dager siden... å andre usaklige grunner til å bli dritsur på folk...

lykke til=) spis mye proteinrik mat (tunfisk f.eks) og ta vitamintilskudd av A-vitamin, B12-Vitamin C-Vitamin og gjerne "universal vitaminer" koster ca 200kr å kjøpe inn alt dette... ta litt over dobbeldose av alle sammen i 2-3 dager og du burde slippe de værste fysiske smertene... funker for meg
Kjøp nok pizzaer uten kjøtt - bare tungt å fordøye, ville ikke akkurat anbefale tunfisk i en avslutningsfase. Lykke til!
Sitat av Grauthue
jeg har brukt ca 2 gram amfetamin i to måneder np. før det tok jwg ingenting. idag er første dag uten, og jeg prøver å slutte. jeg lurer på når abstinensene inntreffer, og hvordan de er.
Vis hele sitatet...
2 g på to måneder? Da vil jeg si at du bare blir småslapp og trenger å ta deg en 3-4 ronk før du sonver, så er alt over når du våkner etter en normal søvn.

2g på 8 uker er liksom ingen dødelig dose som skulle gi for stor psykisk avhengig akkurat.
stussa litt på den jeg også... hadde vært verre om det hadde vært liek 15g på 2 måneder *savne sommeren*

men vitamintilskudd is teh way 2 go
slutt å ta amfetamin uten å vite følgene for det første. å 2 g er ikke sp mye. noen dager med søvløshet kansje, men bare hvis du nettop har slutta. amfetamin er ikke vanskelig å slutte med. med mindre du har hatt en mye mer tyngre bruk, altså ca hver dag i mer en 2 måneder(se donvitos tråd). .ikke bekymr deg, etter to dager er det meste som før. du vil kansje oppleve humørsvingninger.
Mener du 2 g på 2 måneder??
Altså 0.0333 g om dagen?
Isåfal kan du slappe av.
Du får ikke no abstinenser av det, får vel så vidt en nedtur.
Sitat av murloc
slutt å ta amfetamin uten å vite følgene for det første. å 2 g er ikke sp mye. noen dager med søvløshet kansje, men bare hvis du nettop har slutta. amfetamin er ikke vanskelig å slutte med. med mindre du har hatt en mye mer tyngre bruk, altså ca hver dag i mer en 2 måneder(se donvitos tråd). .ikke bekymr deg, etter to dager er det meste som før. du vil kansje oppleve humørsvingninger.
Vis hele sitatet...
noen dager med sØvnløshet ha det burden vÆre vant til."stakars jævel" kjell pell potet skrell
haha, paranoid el? 2 gram blir du nok ikke avhengig av allså =) Så du trenger nok ikke og "prøve å slutte"! 2 gram på 2 måneder er jo en veeeldig liten dose, tror ikke du får en nedtur heller : )
jeg mente 2 gram hver dag i to månedere
Har litt vanskelig for å tro at du har tatt 2 gram hver dag i 2 måneder spesielt siden du er "nybegynner" ("jeg har brukt ca 2 gram amfetamin i to måneder np. før det tok jwg ingenting") Det sier seg selv, du hadde vært utslitt for lenge siden. men hvis det er sant så ville jeg ikke hatt den nedturen du kommer til å få
Pass på å være tilfredsstilt på alle måter hele tiden...
Når nedturen er som værst.. prøv å tenk at når du kjøper amf. så betaler du for hele stoffet med alle virkningene... altså både opptur og nedtur. så når nedturen kommer så nytt dem... En deilig følelse å være så sliten at det føles som en stor hand presser deg mot sengen. kjenne tiltaksløsheten komme og bare sitte å se fremfor seg i noen timer....

Skjønner du.. ikke fokuser på at det er negativt, men prøv å snu det til noe godt.
Otherside, var jo ikke det som var problemet om han hadde tatt 2g om dagen eller ikke menne hva han kunne forvente når han får abstinenser hvis han får da.
Sitat av piasau
Når nedturen er som værst.. prøv å tenk at når du kjøper amf. så betaler du for hele stoffet med alle virkningene... altså både opptur og nedtur. så når nedturen kommer så nytt dem... En deilig følelse å være så sliten at det føles som en stor hand presser deg mot sengen. kjenne tiltaksløsheten komme og bare sitte å se fremfor seg i noen timer....

Skjønner du.. ikke fokuser på at det er negativt, men prøv å snu det til noe godt.
Vis hele sitatet...
jeg kjønner hva du vil fram til, aldri vært noe glad i amf, gleden forsvant vel da jeg opplevde nedturen.... men jeg må inrømme at jeg lo litt da jeg leste det der...
jeg hadde ikke kjøpt amfen hvis jeg viste at det ville vært så kjipt senere :P
forstår heller ikke hvorfor folk er så glad i det? jeg følte til slutt at jeg kastabort veldig mye tid, jeg fikk gjort jævlig mye, men jeg stressa jævlig mye oso, over ting som ikke vanligvis ville stressa meg... og all den tiden det tar... er veldig tidskrevene, og du vet jo at hvis du speeder for mye så får du en helvetes nedtur, men du føler deg ikke akkuratt så veldig quick dagene etter en god tur.... så da er det jo digg å få på litt.... og det er hva jeg ville kalt en ondsirkel. desuten så er ikke psykoser så veldig kult heller...men ja, alle er forkjellig og noen liker ting andre ikke liker...
Fiks deg no tjall å sørg for at du ikke har noe spesielt du skal gjøre / få gjort. Så er d bare å røyke seg fjern og glane film eller no sovner sikkert men d er bare digg lett fordøyelig mat / snacks er ikke så dumt d heller.
Har jeg skjønt dette rett? du har altså tilsammen brukt 2G om dagen, hver dag i en måned? altså 60 gram amfetamin??! gjærne kall meg skeptisk men dette høres litt tvilsomt ut.. hvis dette stemmer så er du en idiot som tar SÅ mye uten å vite skadevirkningene.

tror du kan se frem til en lang depresjonstid(skjer ikke med alle da).. å komme ned fra speed er faktisk ganske hyggelig, men som sagt før ordn deg no tjall å ta deg en pause. hold deg opptatt med ting, film, venner osv.
60 g på en mnd er det så fantastisk a? Hvartafall hvis kvaliteten ikke er ... top notch så er vel ikke 2g om dagen så sinnsykt
tipper på at det ikke er ren amfetamin det er snakk om akorat...
skal nok ikke vere særlig prob å bruke 2 g speed på en dag men dette kommer jo sefølgelig ann på kvaliteten å ille dette er
Hvis det er snakk om god kvalitet, så er det vel snakk om 2 måneder uten søvn. Men man begynner ikke rett på 2g daglig, så trådstarter har nok hatt høy toleranse før han eller hun begynte med det.
til nå er de eneste abstinensene jeg har fått, 'en enorm slapphet. orker nesten ikke skjære en brødskive engang, og bikkja som vanigvis får 2-3 timer, får nå max 30 minutter tilsammen...
Går det an å spørre om det er en spesiell grunn til at du har tatt to gram pepper hver dag i to måneder uten å ha tatt noe før? Er bare litt nysgjerrig på historien som ligger bak, du trenger ikke svare.

edit: tastefeil
Sist endret av pecado; 29. november 2006 kl. 17:47.
jeg har tatt alt utenom heroin før jeg tok pepper i to hele måneder, men det var en stund siden sist. har en vanskelig periode nå.
Skjønner... Hang in there, det går sikkert bra!
hadde jeg tatt 2g om dagen hadde jeg dævva.. jeg eter ikke på en dag om jeg får i meg en kvarting liksom...
var det ikke noe om at menneske maks kan være våken i 65 dager... correct me if im wrong

en annen ting... 2g * 2 måneder = 2g*60d=120g

pris på amf er vel ca 400kr? 120*400 = 48 000

maks overlevelse uten mat men vann etc. er vel 3-4 uker? (mulig jeg tar feil her og)

bare noen tanker på hvor usansynlig hele greia er... men så har jo jeg sett på X-Files mye i det siste... så why not "The truth is outh there"

btw... en liten tanke til deg Grauthue [moraliserende] har du det ikke bra uten dop, blir det iallefall ikke bedre etter dop[/moraliserende]
400?
Jeg payer 300 for så godt som super rein liksom.

En kamerat av meg fikser meta for 200 liksom. Det er dyrt med 400 ass!
Sist endret av Sinister; 30. november 2006 kl. 20:26. Grunn: Kun et tegn etter en setning
naiSt: Man får jo rabbat ved kjøp av større mengder. Regner med at han ikke kjøpte 2g hver dag egentlig.
vel... han bor jo i oslo... så det er vel billigere enn her osv... men bare tok ca tall....

uanz... la oss si han har svidd 30k på dette... 2 måneder med minimalt/evt uten søvn sliter vel en god del på kroppen... 2 uker, jaok.... 1 måned kanskje... 2 måneder... heller tvilsomt.

men kanskje... man vet jo aldri... som sagt har jeg sett en del på X-files i det siste... å Mulder har jo troa på det meste... hvorfor skal ikke ikke jeg også det da
man pleier jo som regel å kunne klare å sove litt når man er vant til å gå på amf
Haha, 2mnd i strekk våken på amf uten å ha prøvd det før? Forbered deg på nedturen fra helvete

Kaldsvetting, Paranoia, Generelt jævlig følelse..

Jeg fikk det i 4 dager etter 2g på 24 timer.. Og det var bare 1 gang. ikke 2mnd i strekk...

Edit: Når nedturen begynner finner du fort ut av. Spørs på når du tok siste stripe, hvor stor den var, hvor mye du hadde innabords fra før av osv.. Egentlig enkelt og greit når effekten begynner å bli borte.
Sist endret av Forconin; 1. desember 2006 kl. 10:43.
Symptomene på avhengighet av amfetamin er at du begynner å posjonere ut dosene så de varer hele dagen. altså ikke tar en vanlig brukerdose, men bare tar så du holder deg rusa. du har tatt 120 gram amfetamin på 2 måneder. jeg ser at mange sier at det er vel ikke noe spesielt vanskelig. tviler sterkt på at dere har tatt 2 gram hver dag i så lang tid.

klart det er lett i en uke, kansje to. men faen 2 måneder med så høyt forbruk? skeptisk.

å som nevnt ovenfor så snakker vi om et høyt pengeforbruk. Hvordan jobb du har eller har hatt siden du tydligvis kan finansiere dette mens du er rusa HELE tiden vet ikke jeg, men det høres ut som drømmejobben!
Bortskjemte søringer. Her er det 800 spenn for en grammer, og det er faen ikke mye reint heller. Lofoten er en bedriten dopplass. Om vi derimot skal ha tak i kola, er det 1600 for en snedig grammer, og da snakker vi så å si druesukker med LITT koks i. yay.
Han har vel kjøpt makkaopplegg da
jeg er en dust med -105000 på kredittkort kontoer, brukt på piller og amf de siste to månedene. jeg går på antidep og antipsykotisk. ting er ikke lovende, men avvenningen har gått ganske bra. trapper ned på benzo samtidig, så dety hjelper jo. men gruer meg til siste pille, iløpet av noen dager. jeg betalte 250 grammet for meget god pepper. kompis-pris.
Jeg syntes egentlig det er litt dårlig gjort av alle dere som ikke tror på trådstarter. Her kommer han med ett problem som er stort. Om du mener det er for stort til at det er sant, så kan du bare holde det for degselv og gå utifra at han overdriver, rett og slett fordi du kan ikke være sikker, og når han tiltror oss med problemene sine, for så å bli feid bort så er ikke dette så jævla hyggelig at det gjør noe, i alle fall ikke når problemene har det omfanget det har...
Ting blir helt sikkert bedre. Hang in there dude.
Jeg hadde en periode i sommer der det ble veldig mye amf. Ble vel fra fredag til søndag og en gang midt i uka. De 2 siste ukene så ble det hver eneste dag. Jeg sluttet med dette uten noen fysiske problemer, men jeg sliter fremdeles med at jeg veldig lyst på amf hver eneste dag.

Jeg brukte langt ifra så mye som du brukte, men alikavel så tror jeg det er det psykiske du
kommer til å slite med. Jeg sliter endel med angst fra før av, men etter jeg sluttet så hadde jeg en periode jeg slet så med angsten at jeg holdt på å svime av bare jeg var på butikken og handlet. Jeg har hatt litt liggenes hele tiden bare for å teste meg selv og hitill så har det gått bra, men omtrent hver eneste dag jeg ikke har noe særlig å gjøre så tar jeg meg selv i å finne på unskyldninger for hvorfor jeg kan ta meg en stripe og hvorfor jeg ikke kan det.
Jeg VET at jeg kommer til å teste amf igjen, men jeg føler jeg har lært en god del av av den perioden jeg hadde så jeg klarer å kontrolere meg denne gangen.

Noe av det vanskligste er når jeg drikker. Det er ikke noe gøy uten amf nå lengre syns jeg. Så jeg vil anbefale deg å holde deg unna alkohol og all anna rus et par mnd.


(Fylla har skylda så beklager eventuelle skrivefeil)
Sist endret av Worner; 3. desember 2006 kl. 03:36.
2 g om dagen... Hehe. Var det blandet ut med bakepulver/melis/hornsalt eller???...(tøyser)
De største nedturene får du i begynnelsen av misbruket. De kraftige nerve problemene forsvinner gradvis etter 1 uke eller 2. Nå i ettertid kan du forvente deg tiltaksløshet, mangel på energi, lettere uro. og iverstefall vedvarende psykiske plager av div art.
Det inntrykket jeg har fått er at du ikke har så mye å engste deg for... ELLER??
Sist endret av -=Zi Hei=-; 3. desember 2006 kl. 21:42.
er nå nede i 5 x 5mg sobril + en joint, og formen er fin. har kjøpt vitaminrådet og de har begynt å funke. pluss ginseng piller. psykiater imårra. så veien ser bra ut nå. ganske fort ned på benzo, helstopp med amf. antall dager, husker ikke...

11. dagen er det idag. så......
Jeg hadde ventet med benzo-nedtrappinga til du har lagt amfen bak deg og sovet skikkelig ut.Erfaring sier meg at det kan ende med et unødvendig smell hvis ikke.